{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

spørgsmål ang politi raccia {{forumTopicSubject}}

sidder nede hos en kammerat med 3 venner, så kommer politiet ind og kropsvisitere os, pga da fandt lidt røg her for en uge siden ca.. så ber de mig og de andre om at gå udenfor, så det kun er ejeren og politiet der er inde, så to mandlige betjente tar fat i min kammerat og gir ham nogle på skalden og i maven. tar et bette mix og skriver en bøde og går.. det kun min kammerat der var der med politiet, kan han melde dem for det på en måde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål ang politi raccia
  • #1   5. nov 2010 Det kan han godt glemme.. Har selv været der, og det er bare at bide det i sig.. Der er jo ingen beviser på det.. Men sådan er de pansersvin bare!!!!

• #2   5. nov 2010 nej det jo os det. men de sagde vi andre sku sætte os en i en bil udenfor, hvis nu en af os havde set dem i vinduet? eller vinder de korrupte svin der os når det 2 mod 2?

• #3   5. nov 2010 ... man har selv bragt sig i den situation, nogle gange brude det være lovligt for politiet af være lidt mere hård i deres fremgangsmåde. Der er sgu for mange idioter som ikke kan holde sig indenfor den danske lovgivning , og så har jeg sgu ikke ondt af dem.

Men da det ikke er lovligt, i dette tilfælde er det naturligvis ikke okey at dette er sket. Tvivler også på der vil komme nået ud af en sag , med mindre der er meget stærke beviser , ellers er det jo påstand mod påstand.

• #4   5. nov 2010 Ja uanset hvor mange i så er, så tror retten for det meste på politiet i hvert fald.. Men bid det i jer, det er det eneste der er at gøre desværre..

• #5   5. nov 2010 Er der mere end een betjent, skal du ha det på film for at komme videre med det.. 2 betjentes ord tæller mere end 10 af dine venners..

• #6   5. nov 2010 Nej siger ikke de skal gøre ting som dette, men synes til tider de har for små beføjelser, folk kan stå og råbe dem op i hovedet uden de stort set kan gøre nået , og der er mange andre tids punkter hvor der er alt for mange regler der skal overholdes inden de må træde ind.

• #7   5. nov 2010 du tager til lægen får en rapport , og melder det så som politivold . de har ret til at anholde dig og bringe dig for en retsag , de kan ikke tage loven i egen hånd og bedømme hvad de syntes din straf skal være .

• #8   5. nov 2010 Tommy>>> Du får ikk noget ud af en retsag udover at du skal betale en masse penge..

• #10   5. nov 2010 har du prøvet ?

vi har et retssystem som tager den slags sager op , der er politi klagenævnet som kun er ansat pga den slags , så mon ikke de kan håndtere det . men der skal jo være hold i sagen , har de bedt dig om at gøre ting og sager men du nægter , bliver måske selv ophidset og voldelig så er det klart der intet er at gøre , da du så selv er uden om den

• #11   5. nov 2010 Jens Lyn>>> Du er da for langt ude!! Spænd din cykelhjelm og cykel en tur på den trehjulede!!

• #13   5. nov 2010 Jens: hvorfra ved du at det faktisk ikke er en af de få du omtaler der har været på besøg ved topic's opretter?

• #15   5. nov 2010 Jens>> Ja jeg står gerne inde for at jeg hader politiet, jeg er selv i konflikt med dem af og til.. De gamle er til at snakke med, men de unge nyudannede skal lige vise hvem der bestemmer..

• #16   6. nov 2010 Fik de lov af jer til at komme ind i huset? hvis ikke så kan de da altid meldes for indtrængen uden dommerkendelse (: Eller er jeg helt væk?

• #17   6. nov 2010 hvis de vælger at rensage din lejlighed, så har du ret til at være til stede + en bisidder !

har selv været ude for noget af det samme, hvor svinene smed mig ind i vognen, så der ikke var nok til at vidne mod de trusler som de kom med ! FUCKING SVIN !!!

• #18   6. nov 2010 jens lyn - du er da dybt latterligt at høre på ! hvem fanden er det lige som sidder og generalisere, lyder godt nok som du er panser eller er venner med nogen ! af det kontakt jeg har haft med politiet, så er 8 ud 10 nogle fucking svin som gør ting, langt ud over deres beføjelser !

• #19   6. nov 2010 Lange>>> Yeah you speak the word!!! Enig!!!!

• #22   6. nov 2010 husk nu lige hvem der startede med at generalisere smiley desunden sjovt at du hvem på hvilken side af loven jeg er og hvordan jeg taler til politiet. det viser præcis, hvor latterlige dine udtalelser er ! som blot viser hvor naiv dine tankegang over for det danske politi er !

• #23   6. nov 2010 Jens>>> Gå nu ind i putkassen til din bamse.. Eller gå ind til din mand, han savner dig sikkert..
    Hvorfor skal man holde sig på den rigtige side af loven for at være en god borger?? 50 % af de indsatte i de danske fængsler er perkere, hvorfor skal vi betale til dem?? Hvis Danmark mener vi skal betale til dem, så kan vi da ligeså godt allesammen gå om på den side!!

• #25   6. nov 2010 jens lyn - prøv at vend dit seneste indlæg om, så kan du selv se hvor langt ude du er smiley

• #27   6. nov 2010 Jens>>> Det er skam ikk et personligt angreb.. Men hvorfor er man kun en god borger hvis man overholder loven?? Borgeren kan da være ligeså god som alle andre selvom han måske laver sort arbejde, snyder i skat osv..

• #28   6. nov 2010 eftersom mit argument er PRÆCIS det samme som dit, bare omvendt, så siger du vel i bund og grund at det argument ikke holder en meter smiley

desuden, hvornår er jeg blevet personlig ?

• #29   6. nov 2010 Martin S - Hvis du mener det, så vil jeg egentlig gerne høre din deffinition af en god borger?

• #30   6. nov 2010 Stefan>>> Jamen en borger kan da godt være god bare fordi han er på den forkerte side af loven.. F.ex en murer der udfører sort arbejde kan da være en ligeså god borger som alle andre.. Og de penge han tjener ekstra ved det, bruger han jo alligevel et sted, så staten skal jo nok få deres alligevel..

• #31   6. nov 2010 Men hvad er det så helt præcis du mener han kan gøre godt, som borger, udover du mener staten får noget ud af hans sorte penge?

• #32   6. nov 2010 Han kan vel gøre ligeså meget godt som alle andre???

• #33   6. nov 2010 Sikke et flot argument....... -.-

• #34   6. nov 2010 Det var ligeså meget et spørgsmål.. Hva gør andre for at være en god borger som en murer der arbejder sort ikk kan???

• #35   6. nov 2010 Der er vist både gode og dårlige politifolk i dagens danmark. Desværre forholder det sig sådan at det som skrevet længere oppe at er der 2 betjente så vejer deres ord tungere end 2 almindelige folks.

Den danske lovgivning er skruet sådan sammen så vidt jeg husker (ret mig hvis jeg tager fejl) at med mindre du har bedt dem inden for så må de ikke træde over din dørtærskel med mindre de har en dommerkendelse. Dog er der den tvist at da han i forvejen er blevet taget på adressen med diverse ting så kan de med begrundet mistanke gå ind som det passer dem. Dette er så blevet bekræftet automatisk i det de tager noget fra ham og skriver en bøde. De kan til hver en tid bede jer om at gå hvis de føler i ikke har noget og gøre der dog må han som skrevet længere oppe have en bisidder ved sin side. At de så vælger og knalde ham nogle på lampen og en i maven er rigtig dårlig stil. Nu er det sådan at med mindre han har synlige skade i form af blå mærker osv så kan han ikke gøre ret meget. Hvis han der imod har det så er det og søge den nærmeste lægevagt med det samme med jer som vidner at han ikke havde de skader da i forlod ham fra lejligheden men er kommet til efter det er den eneste vej det kan køres, ellers vil han tabe. Uanset hvad, hvis man føler sig unfair behandlet af en politimand (bruger dette selv med succes hver gang) så beder man dem om at udlevere tjenestenr begge 2 og vogn nummer. Dette kan de ALDRIG og jeg gentar ALDRIG nægte dig og få udleveret samt deres fulde navn. Hvis de ikke gør dette ringer man på gården og oplyser de ikke har ville og så skal vagthavende fortælle dig hvem det var på det givende tidpunkt for det står i døgnrapporten. Man har altid muligheden og klage over en betjent. Heldigvis har de betjente jeg har mødt aldrig gjort andet end og falde meget ned når jeg spørger efter deres tjenestenr og vognnr. Det er jo første skridt på en klage og det står i deres papire hvor mange klager de får osv.

Så en anden gang skal man holde hovedet lidt koldt og så spørge efter det og fortælle dem pænt og roligt at oplyser de det ikke må man jo ringe på gården og få det.

• #36   6. nov 2010 Jamen spørgsmålet udsprang jo af at du mener man godt kan være en god borger selvom man ikke er lovlydig...

Så derfor leder jeg efter noget der ligesom kan veje det op?

Altså hvis man ikke er lovlydig hvad gør man så for at være en god borger?

Man kan jo pr. definition ikke være en god borger hvis man "går imod" samfundet og dets regler?

• #37   6. nov 2010 Ekstra: Det skal siges der og desværre også de personer hvor der forholder sig sådan at de fortjener nogle på lampen for deres opførsel mod polititet. Det er dog sådan at politiet ikke må bruge vold med mindre der er et rigtig godt grundlag for det.....og det er kun i forsvars øjemed..

Ikke alle behandler politiet med respekt og ikke alle borgere politiet behandler med den tilsvarende respekt. Det er desværre sådan og der burde være gensidig respekt men det er desværre ikke det man oplever mest af.

• #38   6. nov 2010 K.S>> Der er meget rigtigt i det du skriver, der er rigtigt, men retten ville aldrig tro en flok unge fyre fremfor politiet uanset om han har blå mærker eller ej.. Og det men tjeneste nummer det er sq heller ikk altid de gider oplyse det.. Jeg har så aldrig gået så vidt at ringe til gården, for what´s the use i det danske retssystem alligevel..

• #39   6. nov 2010 Martin s---> Kan godt følge din tankegang, men nogle gange må man prøve selvom det ser lidt sort ud. Man kan sige at hvis man har synlige skader så skal politiet vidne både mod 3 unge og en læge der med beskrivelse og billededokumentation har bevist han har de skader. Den er svær for politiet og komme uden om. Skulle ikke undre de kan sno sig uden om men hvis man ikke prøver får vi heller ikke ryddet op i de brodne kar vi så tilsyneladende har i vores politistyrke i DK.

Personligt har jeg faktisk oplevet en kammerat få en skriftlig undskyldning for en betjents behandling af ham i en trafik razzia. Han måtte den tunge vej rundt med vagthavende osv men det gav pote i sidste ende. Det er nok en ud af mange men viser at det kan lade sig gøre. Dog sker det nok sjældent

• #40   6. nov 2010 Jeg kan også kun snakke af egen erfaring, og de gange de har hentet mig, og anholdt mig på arbejdet for noget jeg slet ikk havde lavet, der fik jeg sq ingen undskyldning.. Men sikkert min egen fejl jeg ikk bad om den, men det burde et eller andet sted heller ikk være nødvendigt..??

• #41   6. nov 2010 Martin S----> Vi er enige, burde ikke være nødvendigt men nogle gange passer de deres arbejder og tager de spor de har og lader dem føre sig rundt andre gange tænker de sig ikke om. Det er desværre sådan at råber man ikke vagt i gevær ved dem som ikke gør tingene helt efter bogen får vi desværre ikke ændret på ret meget. Håber da du vil huske på at næste gang du kommer i uføre med en betjent og sørge for og få de oplysninger du skal bruge for evt og kunne indgive en klage.

• #42   6. nov 2010 Jeg håber sq bare altid det er de gamle bejtente jeg skal snakke med.. Dem vil jeg gerne vise respekt, for det viser de mig!!! Det gør de unge sq ikk.. De har lige fået skjorten, og skal vise hvem der bestemmer jo.,..

• #43   6. nov 2010 "Jeg håber sq bare altid det er de gamle bejtente jeg skal snakke med.. Dem vil jeg gerne vise respekt, for det viser de mig!!! Det gør de unge sq ikk.. De har lige fået skjorten, og skal vise hvem der bestemmer jo.,.. "

HØRT !!!!!

• #44   6. nov 2010 Sjovt det er sådan men desværre passer det på mange og burde ikke være sådan. men sådan er der jo desværre så meget.

men enig i det.

• #45   6. nov 2010 Hva er det for nået vås , du skal ikke sidde og sige man bare kan skrive til dig hvis man vil høre om reglerne for dem er du inde i , men det viser din udtales helt tydeligt at det er du ikke.

Politiet kan godt ransage uden kendelse, hvis øjemedet ellers ville forspildes ...
    (I sådanne tilfælde skal sagen efterfølgende forelægges for retten indenfor 24 timer.)

Og iøvrigt til jer andre , det er da utrolig at stort set og der mener jeg 95 99 % af det lovlydig borgere i dk ikke har nået imod politien , det er kun dem som er blevet snuppet for et eller andet som sidder og tuder over det, tag jer sammen. Opfør jeg ordenligt og så gør de også det. JA der er forkeld på politien , men det er der vel også på jer. Men alt i alt , hvis man holder sig på den rette side , sker det jo kun 1 gang ud af 100.000 at de f.eks kommer og gennemsøge ens lejlighed , der skal jo være en årsag til det.
    Det er de samme menneker som sidder og kalder dem pansersvin og alt muligt andet, når de sidder i et åbenforum eller ude på gade sammen med deres "venner"! , som når de kommer i nød selv ringer til dem.

Martin s

Kunne ikke lade være at små grine over dit indlæg , jamen de penge han tjener kommer jo tilbage til staten alligevel.. Nu vil jeg ikke gå ind i en længere debat med dig om dette emne ,citat >>Og de penge han tjener ekstra ved det, bruger han jo alligevel et sted, så staten skal jo nok få deres alligevel.<<., men der er bare flere faktore som spiller ind netop her.Så hvis du går ind for sort arbejde , og synes det er helt okey , ja så gør du bare det, men du brude lige få checket op på hvor meget det igrunden belaster det danske samfund, inden du prøver at lukke nået smart ud.

• #46   6. nov 2010 Jeg kan godt li politiet det er bare synd de ikk smadrede jer alle tre smiley og de burde bruge pistolen noget mere smiley

• #47   6. nov 2010 kim j hold kæft så sej du er.... retard!

• #48   9. nov 2010 du tror ikke bare din kami måske selv har spilled op og politiet har vært nød til at bruge den nødvendige magt mod ham?. vis en person modsætter sig politiet er det jo personens egen skyld vis han får nogen knups. det er jo normalt ikke politiets første rektion at bruge magt.

Kommentér på:
spørgsmål ang politi raccia

Annonce