690 visninger
|
Oprettet:
spørgsmål ang politi raccia {{forumTopicSubject}}
sidder nede hos en kammerat med 3 venner, så kommer politiet ind og kropsvisitere os, pga da fandt lidt røg her for en uge siden ca.. så ber de mig og de andre om at gå udenfor, så det kun er ejeren og politiet der er inde, så to mandlige betjente tar fat i min kammerat og gir ham nogle på skalden og i maven. tar et bette mix og skriver en bøde og går.. det kun min kammerat der var der med politiet, kan han melde dem for det på en måde?
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 39
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 9 Svar: 44
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 8 Svar: 228
Men da det ikke er lovligt, i dette tilfælde er det naturligvis ikke okey at dette er sket. Tvivler også på der vil komme nået ud af en sag , med mindre der er meget stærke beviser , ellers er det jo påstand mod påstand.
jul 2007
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 30 Svar: 595
jan 2008
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 8 Svar: 113
jul 2007
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 8 Svar: 113
vi har et retssystem som tager den slags sager op , der er politi klagenævnet som kun er ansat pga den slags , så mon ikke de kan håndtere det . men der skal jo være hold i sagen , har de bedt dig om at gøre ting og sager men du nægter , bliver måske selv ophidset og voldelig så er det klart der intet er at gøre , da du så selv er uden om den
jul 2007
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 30 Svar: 595
jul 2007
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 217
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 97 Svar: 1.225
har selv været ude for noget af det samme, hvor svinene smed mig ind i vognen, så der ikke var nok til at vidne mod de trusler som de kom med ! FUCKING SVIN !!!
mar 2007
jul 2007
mar 2007
jul 2007
Hvorfor skal man holde sig på den rigtige side af loven for at være en god borger?? 50 % af de indsatte i de danske fængsler er perkere, hvorfor skal vi betale til dem?? Hvis Danmark mener vi skal betale til dem, så kan vi da ligeså godt allesammen gå om på den side!!
mar 2007
jul 2007
mar 2007
desuden, hvornår er jeg blevet personlig ?
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 510
jul 2007
feb 2009
jul 2007
feb 2009
jul 2007
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 4 Svar: 257
Den danske lovgivning er skruet sådan sammen så vidt jeg husker (ret mig hvis jeg tager fejl) at med mindre du har bedt dem inden for så må de ikke træde over din dørtærskel med mindre de har en dommerkendelse. Dog er der den tvist at da han i forvejen er blevet taget på adressen med diverse ting så kan de med begrundet mistanke gå ind som det passer dem. Dette er så blevet bekræftet automatisk i det de tager noget fra ham og skriver en bøde. De kan til hver en tid bede jer om at gå hvis de føler i ikke har noget og gøre der dog må han som skrevet længere oppe have en bisidder ved sin side. At de så vælger og knalde ham nogle på lampen og en i maven er rigtig dårlig stil. Nu er det sådan at med mindre han har synlige skade i form af blå mærker osv så kan han ikke gøre ret meget. Hvis han der imod har det så er det og søge den nærmeste lægevagt med det samme med jer som vidner at han ikke havde de skader da i forlod ham fra lejligheden men er kommet til efter det er den eneste vej det kan køres, ellers vil han tabe. Uanset hvad, hvis man føler sig unfair behandlet af en politimand (bruger dette selv med succes hver gang) så beder man dem om at udlevere tjenestenr begge 2 og vogn nummer. Dette kan de ALDRIG og jeg gentar ALDRIG nægte dig og få udleveret samt deres fulde navn. Hvis de ikke gør dette ringer man på gården og oplyser de ikke har ville og så skal vagthavende fortælle dig hvem det var på det givende tidpunkt for det står i døgnrapporten. Man har altid muligheden og klage over en betjent. Heldigvis har de betjente jeg har mødt aldrig gjort andet end og falde meget ned når jeg spørger efter deres tjenestenr og vognnr. Det er jo første skridt på en klage og det står i deres papire hvor mange klager de får osv.
Så en anden gang skal man holde hovedet lidt koldt og så spørge efter det og fortælle dem pænt og roligt at oplyser de det ikke må man jo ringe på gården og få det.
feb 2009
Så derfor leder jeg efter noget der ligesom kan veje det op?
Altså hvis man ikke er lovlydig hvad gør man så for at være en god borger?
Man kan jo pr. definition ikke være en god borger hvis man "går imod" samfundet og dets regler?
sep 2007
Ikke alle behandler politiet med respekt og ikke alle borgere politiet behandler med den tilsvarende respekt. Det er desværre sådan og der burde være gensidig respekt men det er desværre ikke det man oplever mest af.
jul 2007
sep 2007
Personligt har jeg faktisk oplevet en kammerat få en skriftlig undskyldning for en betjents behandling af ham i en trafik razzia. Han måtte den tunge vej rundt med vagthavende osv men det gav pote i sidste ende. Det er nok en ud af mange men viser at det kan lade sig gøre. Dog sker det nok sjældent
jul 2007
sep 2007
jul 2007
mar 2007
HØRT !!!!!
sep 2007
men enig i det.
jan 2008
Politiet kan godt ransage uden kendelse, hvis øjemedet ellers ville forspildes ...
(I sådanne tilfælde skal sagen efterfølgende forelægges for retten indenfor 24 timer.)
Og iøvrigt til jer andre , det er da utrolig at stort set og der mener jeg 95 99 % af det lovlydig borgere i dk ikke har nået imod politien , det er kun dem som er blevet snuppet for et eller andet som sidder og tuder over det, tag jer sammen. Opfør jeg ordenligt og så gør de også det. JA der er forkeld på politien , men det er der vel også på jer. Men alt i alt , hvis man holder sig på den rette side , sker det jo kun 1 gang ud af 100.000 at de f.eks kommer og gennemsøge ens lejlighed , der skal jo være en årsag til det.
Det er de samme menneker som sidder og kalder dem pansersvin og alt muligt andet, når de sidder i et åbenforum eller ude på gade sammen med deres "venner"! , som når de kommer i nød selv ringer til dem.
Martin s
Kunne ikke lade være at små grine over dit indlæg , jamen de penge han tjener kommer jo tilbage til staten alligevel.. Nu vil jeg ikke gå ind i en længere debat med dig om dette emne ,citat >>Og de penge han tjener ekstra ved det, bruger han jo alligevel et sted, så staten skal jo nok få deres alligevel.<<., men der er bare flere faktore som spiller ind netop her.Så hvis du går ind for sort arbejde , og synes det er helt okey , ja så gør du bare det, men du brude lige få checket op på hvor meget det igrunden belaster det danske samfund, inden du prøver at lukke nået smart ud.
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 8 Emner: 52 Svar: 598
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 9 Svar: 44
feb 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 47 Svar: 470
spørgsmål ang politi raccia