Hvilket af disse batterier? :) {{forumTopicSubject}}
Mit batteri i Fabia'en er sq tæt på dødt, efter bilen stod med kabinelys, i 14 dage på et værksted.
Selv ved fuld opladning skal bilen skubbes efter 20 min, med kabinelyset tændt.
Dog springer den frisk igang hver morgen
Har set på følgende batterier, men ved ikke hvilket jeg skal vælge.
(link fjernet)
http://www.scanbrit.dk/varekatalog_vis.asp?id=465
http://www.scanbrit.dk/varekatalog_vis.asp?id=453
http://www.scanbrit.dk/varekatalog_vis.asp?id=433
PS. Jeg har lidt anlæg i bilen, så det må gerne kunne holde lidt længere strøm end et standart batteri
Hvilket ville i vælge?
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 113 Svar: 466
jan 2007
Følger: 16 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 56 Svar: 458
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 113 Svar: 466
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 3.291
Hvad er det for en bil du har?
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 113 Svar: 466
Martin J -> Se galleriet
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 113 Svar: 466
Er det muligt at se på den fysisk?
(Hvis man kan komme til den, det kan jeg sq ik engang huske).
;D
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 113 Svar: 466
Den lader med 120 A, så det burde ikke være noget problem
Hvilket af de batterier ville i vælge?
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 113 Svar: 466
Mon ikke det er samme indmad?
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 113 Svar: 466
Men ja, et af dem er nok deres "Billig-mærke" eller "Exclusive-mærke"
mar 2009
Følger: 16 Følgere: 13 Emner: 36 Svar: 1.331
mar 2009
Følger: 16 Følgere: 13 Emner: 36 Svar: 1.331
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 113 Svar: 466
Gel og tør, koster jo en mindre formue
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 3.291
Den køre forresten meget godt sådan en oliedamper der, har en kammerat der har haft en, dog er jeg mere til noget benzin og så lige dobbelt så mange cylindre og ringe på fronten...hehe
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 113 Svar: 466
Standart er den rimelig kvik, men efter lidt "upgrades", bliver den sq meget sjov
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 3.291
Min har 4,2 liter fordelt på 8 cylindre og så har den 4 ringe på fronten.
Ja den går rigtig godt, min kammerats havde 210 Hk med anden turbo, dyser, udstødning og indsugning.
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 113 Svar: 466
4 x 0 = 0
210 hk. er også en slat
Så har den nok haft et moment omkring 500nm
- Men det hele afhænger jo af, om momentkurven passer til gearkassen, ellers kan man have nok så mange heste. Hvis ikke den er jævn og passer til gearingen, vil bilen jo ikke være så hurtig på vejen
- Hvorfor havde han skiftet dyser? De standart flower fint op til 260 hk.
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 3.291
Min store stc. kunne tage den uden de mindste problemer i hvert fald.
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 113 Svar: 466
- Selv standart har den jo rigeligt med moment til at trække en 5'gears kasse
Og den 6'er er lavet så smart at 1 gear kun bruges til 5-10 km/t, og så skal der skiftes til 2.
Og 2. gear ligger lige præcis så højt, at man ikke kan starte ud i det, uden at slide helt sygt på komblingen :S
Link til den på bilgalleri?
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 3.291
Men det er en sort Audi S6 Avant fra 2002, den har så fået en Milltek udstødning en chip og et andet filter, så den ligger lidt mere end de std. 340 hk.
Hvilket af disse batterier? :)