{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Erfaringer med JB af iphone 4? 4.1 {{forumTopicSubject}}

Nogen som har erfaringer med og jailbreake deres iphone 4 med limera1n eller greenpoisen?

Mister man ikke garatien ved det? eller kan det overhoved opspores hvis man gendanner alt?

Har nemlig hørt der skulle være rimelig mange fejl ved det endnu

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med JB af iphone 4? 4.1
  • #1   30. okt 2010 jeg har lige jailbreaket en af mine venners iphone 4 med greenpoisen uden problemer. jeg har selv en iphone 3gs jeg hade jailbreaket men så gik knappe i stykker i siden og jeg skulle have den lavet så jeg var bange for at de kunne se den hade været jailbreaket men jeg lage 4.1 ind og prøvet lykken.. inde i telia sage de at man kunne se på tlf om den var jailbreaket. så jeg tænkte pis.. men en uge efter fik jeg i ny iphone. SÅ DE KAN IKK SE AT DEN HAR VÆRET JAILBREAKET.. hvis de siger det inde i butikken passer det ikk.

• #2   30. okt 2010 ja. har os selv fået en ombyttet fordi batteriet var færdigt som var JB smiley

men andre der har erfaringer inden jeg går igang? smiley

• #3   30. okt 2010 det er da bar og gå i gang hvis du ikk vil have det på mere gendanner du den bar igen som nu tlf. smiley

• #4   31. okt 2010 De kan ikke se om den er jailbreaket....
    Det er en software ting og skulle der være noget kan du jo bare opdatere eller gandanne den så er den ikke jailbreaket mere

Kommentér på:
Erfaringer med JB af iphone 4? 4.1

Annonce