{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken Smartphone
  • #1   25. okt 2010 HTC Desire!

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #2   25. okt 2010 lytter med ... iøvrigt har jeg set i en salgsannonce hvor han sagde grunden til salg var ,at de er meget svære at skrive sms fra. er det rigtig? kunne nemlig godt forstille mig er de alm er bedre at skrive fra ..

• #3   25. okt 2010 iphone is the best

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #4   25. okt 2010 Iphone er vel ikke bedre end alle andre , det er kun navnet , jeg syntes der er dagligt 2000 indlæg med problemer med dem

• #5   25. okt 2010 tom A er da kun folk der har købt den for at sige de har den, de fatter hat og briller af hvad det er de har købt..

Jeg har haft samtlige iphones og ik haft et eneste problem.. De sætter nye standarter hver gang de sender en ny på marked.. Syntes jeg.. Den nye 4 er jo bare tæt på perfektion... Igen en personlig mening smiley

• #6   25. okt 2010 Legend er en utrolig lækker telefon smiley

• #7   25. okt 2010 Iphone 4 er gammelt nyt. Der skulle ikke være sket de store forandringer i den, siden Iphone 3.

Men jeg har selv kig på en HTC Desire. Det virker som en lækker telefon.

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 144 Svar: 472
    #8   25. okt 2010 er også på udkig efter ny mobil. Jeg overvejer HTC Desire HD eller Nokia N8

• #9   25. okt 2010 Kasper du har da vidst ik iphone4 kan jeg høre..

For jo MEGET i den nye iphone er forbedret..
    Den er meget hurtigere.
    Meget bedre til at klare flere programmer af gangen
    Så der det nye kamera
    Blitz/lys
    Selv potræt
    Grafik/farver
    Design
    Meget bedre batteri

Og kunne jo blive ved.. Så du skal da ik sige der ik er sket forandringer for det er der, og det er meget endda...!

• Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 100
    #10   25. okt 2010 Nicolaj - Nokia N8 ser faktis ikke dårlig ud smiley

• #11   25. okt 2010 har en desire,, og den lever ikke op til mine forventninger som en iphone 3gs gjorde smiley

men ellers er den en okay mobil,
    men foretrækker iphone:)

• Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    mar 2007

#12   25. okt 2010 Nogen der har noget godt / ondt at sige om nokia n8?

• #13   25. okt 2010 n8 sku være den bedste nokia mobil der er,

men den kan ikke måle sig med desire og iphone 4 med hurtigheden af processeren, efter hva jeg har læst smiley

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 144 Svar: 472
    #14   25. okt 2010 Morten B, tror ikke der er så mange der kan sige noget om Nokia N8 endnu da den først udkommer enden i denne uge eller næste uge.

• #15   25. okt 2010 Igen kan jeg sige casper du har vidst ik en selv for så vil du vide at de problemer har den ik i DK.. At den fryser har jeg ALDRIG hørt må være endnu et af de opdigtet rygter der kommer HVER gang apple kommer med nye produkter..

Og ja det med signal har INTET at sige her i danmark..

Det så tydeligt at spotte dem der bare elsker at hade apple.. For i siger KUN det i har hørt.. Der er ik en eneste der har afprøvet den.. Men det sagde de altså i fjernsynet så det må bare passe!! Yeah right..

• #16   25. okt 2010 jeg har heller ikke hørt at det er sket i danmark med at miste signalet,

så må vist være en røver du fyre af der casper L smiley

• #17   25. okt 2010 Jamen casper kan sige dig så meget at det kan ik ske i dk.. Det er en umulighed..

De danske butikker ville ik sætte den på hylden da de fandt denne fejl I USA.. Så de fiksede det så det ik ville være et problem i DK da de har et stort marked her i danmark.. Og landet er ik så stort så den ekstra dækning der skulle til var penge værd..

Så pak nu det der sammen. Det forkommer IKKE i dk færdig slut..
    Din ven må ha smadret noget i sin iphone ellers er det en umulighed.. Færdig, slut!

• Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    mar 2007

#18   25. okt 2010 er nokia x6 noget ved?

• #20   25. okt 2010 Ja men nu har E/3G intet med appels problem.. Det er Signalet..

E/3G=Internet forbindelsen..
    Signal = De fem streger der er ved siden af smiley

De to ting har intet med hinanden at gøre..
    Og er signalet der ryger en lille smule af i USA..

Men kan sige dig med 110% det ik forkommer i danmark.. Så er det den enkelte telefon der er noget galt med!

• #21   25. okt 2010 Den enkelte telefon vil sige at det er EN telefon i sig selv der enten har brændt noget af / Blevet tabt og tabt en forbindelse eller ting som det...

Og det kan nu ik være apple skyld at personen der har den ik kan passe bedre på den.. Er ik ligefrem en håndværker telefon jo smiley

Og ja vil sige jeg nok kender apple lidt bedre end de fleste da jeg har arbejdet ved HuMac inde på strøget.. Og nej var ik menningen den skulle ud da den kom.. Men ALT i telefonen var ordnet, resten var noget der kunne ordnes over odateringer fra itunes så derfor valgte apple at udgi den da de havde lovet en release dato og den ville de holde! Og ja de enkelte problemer der var er løst allerede nu..

• #22   25. okt 2010 Og du tror selv på at en tilfældig fandt den på en bar.. Som om.. Du skal ik tro på alt hvad der står på nettet..

Hvis jeg nu laver en annoce hvor der står jeg er millionær, vil du så hoppe på den??

• #23   25. okt 2010 Ja de gjorde nemlig for at fortælle sandheden smiley

Og ja naturligvis står den på mange sider.. Hvis F.eks kronprinssen laver noget lort står det jo heller ik bare i 1 avis men i alle!!! Og derfor står det jo nok også mere end et sted når det er et rygte om apple..

Kommentér på:
Hvilken Smartphone

Annonce