{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Smadret vankabel - Forsikring??? {{forumTopicSubject}}

Jeg står lidt i en lorte situation.

Jeg kom i lørdags, i min brandert til at smadre et vandrør på et diskotek, hvilket resulterede i rigtig mange mængder vand der fossede ud i klubben.

Jeg har selvfølgelig sagt det var mig osv.

Nu skal jeg snakke med chefen i dag.

Men hvad med forsikring osv. HVad dækker mig, kommer jeg til at betale det hele ud af egen lomme, eller har et diskotek som craisy daisy ikke en forsikring?

Håber i kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smadret vankabel - Forsikring???
  • #2   25. okt 2010 du burde have en ulykkesforsikring der dækker skader du laver.

• #3   25. okt 2010 Var desværre for fuld til at styre mig selv. Kan knap nok huske det. og det var dumt og uansvarligt af mig!

• #5   25. okt 2010 Man må håbe for dig at du enten har en ulykkesforsikring selv, eller dine forældre har en der dækker dig

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #6   25. okt 2010 Om forsikringen (hvis du overhovedet har en) vil dække, kommer helt an på om der er tale om hærværk eller uheld.

Derudover. Når du er fyldt 18år er du stadigt dækket af dine forældres ulykkeforsikring i en periode. Jeg kan ikke huske hvor længe, men det kunne være værd for dig at undersøge.

Men hvis du skal tale med chefen i dag, og du har været mand nok til at indrømme det var dig, mon ikke i så kan finde en fornuftig løsning sammen.

• #7   25. okt 2010 ens forældres forsikring dækker til man er 21

heh bare lige lidt info

• #8   25. okt 2010 Fanme fedt at du står ved at du har lavet noget lort =)

Nej deres forsikring dækker ikke en skade du har lavet, men mon ikke din egen ulykkeforsikring vil dække det, så længe det ikke er tale om hærværk.

Kommentér på:
Smadret vankabel - Forsikring???

Annonce