{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

er der ydrings frihed i DK? nej vel!! {{forumTopicSubject}}

hvor meget er der egentlig tilbage af ydringsfriheden i danmark?
man må ikke tegne muhamed..
men må ikke lave en video hvor man synger "heeey vi vil ha fiiiiiisse" (bulldogg´s video der er blevet bannet)
man må ikke kalde en udlænding for perker eller tyrker uden man bliver dømt for racisme..

syntes sku ik der er meget af den såkaldte ytringsfrihed tilbage i dk...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er der ydrings frihed i DK? nej vel!!
  • DROGBA ! !
    DROGBA ! ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 30
    #1   25. aug 2007 Heehe . Ven hvis du oss var tyrker og du blev kaldt perker så tror jeg også du vil blive hurtig gal .

  • #2   25. aug 2007 sys alt det andet er fair nok. bortset fra det med bulldog og det :S det er tamt.

  • #3   25. aug 2007 Ytringsfrihed *

  • skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 336
    #4   25. aug 2007 1950'erne, kan bedre lide da de var slaver...

  • #5   25. aug 2007 Henrik S, Nogen samtaler er så tåbelige fordi de oser lagt væk af idioti. Denne tråd startet af dig, er klart en af dem...

    At du har lov til at være så dum at høre på i her på baboom, er da et glimmerende eksempel på, at ydringsfriheden lever....


  • DROGBA ! !
    DROGBA ! ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 30
    #6   25. aug 2007 Jamen må man ikke sige perker til sin ven som også er perker . Hmm .

  • #7   25. aug 2007 før ku jeg godt li såkaldte perkere, men de beder sku selv om det.. jeg har intet gjort der kunne støde nogen , har talt til dem som jeg har gjort til danske drenge (hvilket intet er sket ved) men stadig har jeg opnået at blive kaldt luder, klamme so, osv , you name it.. af perkere.. så det sku deres egen skyld de har fået det på dem .. har intet respekt til overs til dem

  • DROGBA ! !
    DROGBA ! ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 30
    #8   25. aug 2007 Drenge . Hør her alle baboom brugere ! Både drenge og piger . Jeg er selv en perker . Hvis en dansker siger perker til mig inde i byen uden at jeg har gjort ham noget så knalde jeg ham ned . Oss udlændinge har en kort lunte . Hvis de bare kalder oss perker eller sorte svin så tænder vi helt af .

  • #9   25. aug 2007 Hmmm altså hvor skal jeg starte, der står i grundloven under ytringsfrihed at man må sige lige hvad man vil, så længe det er på en respektabel måde.
    Så at kalde en perker, er altså ikke respektabelt, men bare pisse latterligt. Til gengæld har du ret i det med Muhammed tegningerne, vi må sådan set tegne lige fra allah til buddha i vores danske aviser hvis vi vil, så længe det foregår i Danmark har andre mennesker ikke noget at skulle have sagt....

    Men der jeg nu mest synes ytringsfriheden er ved at forsvinde er hvis man f.eks. skriver en eller anden holdning man har (som egentlig er ret syg og dum i hovedet at have)
    Så begynder folk at skrive grimme ting til en og jeg ved ikke hvad, og folk prøver at belære en sine egne holdninger og hvordan de synes man burde tænke !

    Det har jeg godt nok aldrig prøvet selv men har ofte set det, herinde f.eks. hvis jeg ser en eller andet der skriver noget lamt, er jeg sgu selv den første til at spørge ham om han så slet ikke ville have noget i mod hvis jeg kørte hans kone ned (hvis vedkommende f.eks. har skrevet at han synes at det er i orden at køre mennesker ned... så længe man har kofanger på...F.EKS.) Men i princippet og ifølge ytringsfriheden må folk jo have den holdning de vil have, men jeg bliver godt nok irreteret hvis den holdning kommer til at gå ud over mig på nogen måde. F.eks. som da man pludselig ikke måtte tegne Muhammed i en avis, hvis jeg var ham avis manden der som styrer den der avis printer som laver de aviser, ville jeg godt nok blive rasende ! Hvad ville det næste så ikke blive ? at vi ikke måtte sælge svinekød f.eks. Det sker nok aldrig, men jeg mener nu alligvel at det var helt i orden de tegninger blev lavet for vi har trods alt ytringsfrihed.......


  • #10   25. aug 2007 David =) har jeg lavet en bue smiley ?

  • DROGBA ! !
    DROGBA ! ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 30
    #11   25. aug 2007 Vi er sårn drenge og piger . Vi er født voldelige .

  • #12   25. aug 2007
    Turkish-Player !
    men i lægger selv op til det. hvis i vil komme her ind i VORES land skal i fandme os ta jer sammen og lære at respektere os i stedet for det pis , som om det er jer der ejer det hele !


  • skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 336
    #13   25. aug 2007 Turkish-Player - Ja intelligente har i sgu aldrigt været..

  • #14   25. aug 2007 Åhhhhhhhhhhhh nej

  • DROGBA ! !
    DROGBA ! ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 30
    #15   25. aug 2007 Sadness . Jo vi er født voldelige . Vi er født i det dårlige kvarter hvor alle udlændinge bor . Ved du hvad danmarks regerings største problem er . det er at de samler alle ghettoerne et sted . Her i horsens er der to steder . jeg bor selv et sted af dem . der bor kun 1 familie i hver opgang . der er omkring 15 blokke her . Det er helt forkert . vi burde bare at blive skildt fra hinanden . Ligeså snart vi samler oss i en flok så laver vi ballade og ikke andet . det går kun ud over oss selv .

  • #16   25. aug 2007 self må de heller ikk kalde/råbe noed a os danskere. så længe de er i dk gælder regler os for dem. så stop da det der i må men vi må ikke crap :S

  • #17   25. aug 2007 Hmmm vi er vel alle racister =) nogle vil også bare gerne føle sig sårbare og opfatter alt som racistiskt.
    Jeg gik engang i klasse med en som hed gidion (ikke dansk nej) Han elskede 50 cent, og gik rundt og ville lave en Hørning bande og tæve alle fjolserne og ellers få sig noget respekt. Hvis man bare kritiserede 50 cent fik man et slag i hovedet (han var meget lille og tynd så det gjorde ikke specielt meget) Men han mente godt han måtte kalde Linkin park for Stinking park og jeg ved ikke hvad. Så er man også selv ude om det, altså hvis man prøver at leve sit liv som om man er anderledes end andre.
    Jeg ved ikke lige hvorfor i fik den historie, men det her emne handler alligvel næsten ikke om det det skulle længere hihi =)


  • skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 336
    #18   25. aug 2007 Håber snart at HA'erne tager sig lidt sammen og får magten tilbage (;

  • skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 336
    #19   25. aug 2007 Vi er ikke racister, det er bare hel almindeligt had.. x)

  • skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 336
    #20   25. aug 2007 Det hjælper ikke at sige det til kun en af dem, men hjælper faktisk slet ikke at sige til nogen af dem, de forstår det ikke..

  • DROGBA ! !
    DROGBA ! ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 30
    #21   25. aug 2007 KASPER R . HEEHE . HA'ERNE ER UDE . DET ER UDELÆNDINGE BANDERNE DER STYRER DET NU .

  • #22   25. aug 2007
    **Texigirl* *
    godt ord igen smiley


    Turkish-Player !
    vi giver jer uddannelse og alt det shirt, og hvad får vi lige igen ? ballade !!? ..
    hvornår tager i jer sammen og indordner sig ? det kan sku ikk passe i skal tro i ejer det hele bar fordi i ikk behøver gi 30kr om ugen til sol..


  • #23   25. aug 2007 jeg bor i et kvarter med mange danskere , som mig selv. vi laver os bar sygt meget ballade, man burde skille os af, i stedet for at la os alle sammen bo sammen :D(Y)

  • #24   25. aug 2007 Jeps altså jeg vil godt sige at jeg har snakket med en ven som er muslim, og vi har snakket meget om at det er pisse surt at nogle udlændinge i Danmark bare ødelægger livet for de andre ? Laver ballade stjæler og tæsker folk og jeg ved ikke hvad og det går så ud over resten, hvis de har så pisse meget i mod danskerne kan jeg slet ikke forstå at de er flyttet til Danmark. Men en helt anden ting er da at jeg ville skamme mig noget så grusomt hvis jeg vidste at jeg sådan set er med til at give folk af ens egen "race" et dårligt ry rundt omkring og at det snavs man selv laver går ud over dem.


  • DROGBA ! !
    DROGBA ! ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 30
    #25   25. aug 2007 Hør her alle sammen . Vi er samme udlændinge . vi er samme perker . Vi laver altid ballade . Vi ved ikke hvorfor vi gør det . Vi tager ind til byen så møder vi altid nogle danske drenge der spiller smart og de kalder oss perker . så begynder vi . alle de gange jeg har været i byen har det altid være skindheads som står forrest og siger perker til os. så hopper vi bare på !

  • #28   25. aug 2007 Texigirl. det da noed total **** og lukke ud. hva fanen er der nu galt i at tag ind og se en kamp i parken og drik en bajer? self har vi sku da et liv.

  • skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 336
    #29   25. aug 2007 Turkish-player - Tro mig, HA'erne overtager det igen..

  • #31   25. aug 2007 haha sorry sexi :o) troede du mente inde i parken smiley FCK <3! haha

  • #32   25. aug 2007


    Turkish-Player !
    hvis du vil gå og kalde os piger ludere osv og slå på vores drenge skal du os ku acceptere at få noget igen ! ..
    derfor er i selv ude om det.. så længe i bliver ved med alt det shit, så længe vil i blive kaldt perkere. valget er sku jeres ejet..
    det er ikk danskerne der laver hadet, det fandme jer selv ! ..
    Det er jeres ejen skyld der er rascisme .
    valget er jeres, og det noget pis det med at i er født voldlige , og at det er fordi i bor sammen .. for det passer ikk en skid, vi bor os sammen og vi klare os da fint !!!
    intet respekt tilbage ..


  • skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 336
    #33   25. aug 2007 Sadness - I skal altid ødelægge de gode diskussioner

  • DROGBA ! !
    DROGBA ! ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 30
    #34   25. aug 2007 KASPER R . Haaha . Lad mig grine af det . Prøv lige at tage til århus . HA'er fik engang ikke lov til at deres hus mere . Det er kun udlændinge der styrer det nu .

    MEN ALLE SAMMEN . Jeg bruger mine muligheder kanon . Er ved at tage uddannelse . Men man er også nød til at have sjovt i fritiden .


  • #36   25. aug 2007 de eneste perkere jeg har respekt for er mine to pizza mænd .. det fandme noget i er skabt til .. ikk til at ødelægge folk .. alle perkere burde overtage alle pizzariere i stedet for alle de billige lejligheder

  • #37   25. aug 2007 Hey Sadness

    Du er da selv med til at piske en stemning op, når du skriver at
    "NEJ i er ikke født voldelige , det er noget i bliver fordi i ikke kan finde ud af at opføre jer ordentligt !
    Det ser vi jo gang på gang.."

    Man skal huske at feje for egen dør....


  • skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 336
    #38   25. aug 2007 Turkish-player - du følger ikke så meget med mere?

  • DROGBA ! !
    DROGBA ! ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 30
    #39   25. aug 2007 Dan P . Jamen dan som sagt hvis du ikke laver ballede her i mit kvarter så bliver du kaldt tøsedreng osv . Så er bare nød til det .

  • #41   25. aug 2007 Jack B
    de har selv skabt de fordomme ! er ikk vores skyld .. fordomme kommer ikk af ingenting !!


  • DROGBA ! !
    DROGBA ! ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 30
    #42   25. aug 2007 dan P . Jeg kender så mange mennesker at alle sammen er ligesom mig .

  • #44   25. aug 2007 Jack B
    man kan ikk få en fordom for noget hvis man ikk har hørt om en eller anden der havde gjort det og det.. og hvis man ikke så i tv'et at perkere har gjort det og det...
    sådan er det bar .. jeg har os fordomme om rockere, stofmisbrugere osv .. sådan er det bare. som alle andre ..
    jeg havde ingen fordomme overfor perkere før jeg oplevede et par episoder hvor de virkeligt svinede mig til .. ikk fedt at vågne op til en sms hvor der bar stod "du er den klammeste luder i verden" flere gange vel .. så får man nogen fordomme ..
    før jeg snakkede med dem havde jeg intet imod dem ..


  • DROGBA ! !
    DROGBA ! ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 30
    #45   25. aug 2007 Heehe . jeg har ikke tid til det her pjat . jeg går ud nu

  • #46   25. aug 2007 Jack B
    danskere er delt op i flere typer, som jeg nævnte er der rockere og stofsmisbrugere osv, dem kan man ha fordomme om ..
    men når man ikk har kendt nogen søde perkere går de for mig ind under én kategori i sig selv..
    som jeg ved er mange der har samme synspunkt af mine venner osv ..


  • #47   25. aug 2007 Årh, hvad er det nu får en der har kørt rundt på sms på et tidspunkt...

    Forestil dig at du bosætter dig nede i irak, begynder få kontant hjælp, vil have kristelige kirker, kalder deres damer ludere osv. Og begynder at slå folk ned på gaderne.

    Hmm... Kan ikke huske den, men den er meget god synes jeg. Det ville jo på ingen måde være realistisk at få kontanthjælp dernede, og antaster man deres damer, så får man livstid osv. Såh, synes den er værd at tænke over hvor godt indvandrene har det her i Danmark, men det er ikke så mange der værdsætter det..


  • #48   25. aug 2007
    Jack B
    men når man aldrig har mødt en sød perker kan man ikk opbygge det samme forhold til dem som en alm dansker


  • #49   25. aug 2007 Jack B.

    Man skal ikke kaste perler for svin.

    Se det var et ordsprog, så teknisk set, har jeg ikke kaldt nogen for svin... smiley


  • #50   25. aug 2007 Men i sådan en sag her, vil jeg også pointere at man skal passe på med ikke at generalisere. Det kan være svært, hvis man kun har haft dårlige erfaringer med udlændige.. Jeg har f.eks. stort set kun dårlige erfaringer med udlændinge, og kommer nemt til at tale dårligt om dem... , Men ved godt atd er er nogle som er søde , og indordner sig under Danmarks regler...

    Men det er desværre nemt at generalisere...


  • #52   25. aug 2007 Altså der er jo os en grænse. Der er en grænse med alt !

  • morten k
    morten k Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 68
    #53   25. aug 2007 Må nu indrømme at jeg også har mine fordomme.
    Da jeg gik i 10 var halvdelen af skolen "sorte" fordi skolen ligger lige midt i alle de store hvide blokke som bare ligger på stribe. (ikke ligeså mange som i ishøj osv, men det er ligsom der de samler sig)
    og jeg hadede at gå der, for de var bare så provokerene og var SÅ "seje" gik og sagde "Walla walla" hele tiden og kaldte os danskere for "fucking kartofler" men kaldte hinanden for perkere, så fucking dobbeltmoralsk, jeg ved godt at morale er godt men sys ikke at dobbeltmorale er dobbelt så godt!


  • morten k
    morten k Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 68
    #56   25. aug 2007 Jack B
    95% hvad?


  • #58   25. aug 2007 Jack . Hvor har du den info fra.... Har svært ved at tro på det..

    Ved godt at i medierne gør de alt for at få indvandrene til at fremstå som de værste, og det er dem man hører mest om når der kommer voldtægt...

    Men anyway, så ville jeg da tro at det er dem der står mest for voldtægterne..... Det er det måske ikke ??


  • #60   25. aug 2007 Turkish-Player - Blev du sur da du så de tegninger der med profeten og alt det der?

Kommentér på:
er der ydrings frihed i DK? nej vel!!

Annonce