{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.254 visninger | Oprettet:

Kanonslag, osv i Mexico - Lovligt? {{forumTopicSubject}}

Hey Baboom, skal holde nytår i Mexico, og skal lige høre om Kanonslag, strygere osv er lovligt i Mexico? smiley
Vil ikke pifte en stemning op og vil ikke have kommentare som
"FY FØJ, det farligt, det vil jeg holde mig langt væk, ligesom man skal være mindst 15 meter væk fra et heksehyl" smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanonslag, osv i Mexico - Lovligt?
  • #2   13. okt 2010 det er mexico?

de skyder når de holder fester. . . .haha

tror ikke bom er ulovligt smiley

• #4   13. okt 2010 ja det er lovligt, der sælges nogle ret volsome ting der, bare pas på fingerene, husk på at kvaliteten og kontrol slet ikke er det samme som i dk.

• #5   13. okt 2010 Casper L: også hvis de sprænger i samme sekundt som du tænder lunten og tager det meste af din arm, din hørelse og dine øjne med i købet?

Det er ikke strygere og heksehyl der sælges der nede, men ting med lidt mere power.

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Svar: 4
    #6   13. okt 2010 Det er kun lovligt hvis man køber 40 pakker bleer på samme tid smiley

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Svar: 4
    #7   13. okt 2010 Det gør man:) men man kan undgå det ved at drikke 10 liter rød sodavand på samme tid som man hopper i en spand fyldt med æbleskrog smiley

• #8   13. okt 2010 Hold da kæft det lyder fedt! smiley

• #9   13. okt 2010 Casper L: du er tydeligtvis enten en Troll, en idiot eller bare 12år gammel,

gider ikke spilde mere tid på dig, får du sprængt en arm eller andet af så har du ærligt og redeligt fortjent det.

• #10   13. okt 2010 Jamen så håber jeg da at du mister en arm, hørelsen, en eller begge øjne og smider din rejse forsikring og pas væk derovre.. Se det er skæg spas og løjre

• #11   14. okt 2010 Hehe, det kan godt være af kanonslag er lovlige der ovre, men du skal nok ikke tage dem i flyet hjemme fra.. ;P

• #13   14. okt 2010 Man bliver blind af at se for meget fjernsyn for tæt på og inkompetent af for meget koldskål... Så hvorfor ikke bare sprænge en arm af ?

• #14   14. okt 2010 Er dynamit da også lovligt dernede?
    Har tænkt mig at køre lidt rundt på knallert dernede med min bror med noget krudt, men kom lige til at tænke på, om de holder nytår med krudt samme dag som os i danmark?
    Og i siger at det ikke er spor sikkert, hvad med at købe nogle "time bombs", som er sikkerhedslunter?

Kommentér på:
Kanonslag, osv i Mexico - Lovligt?

Annonce