{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Bil forsikring, dårligt humør :-/ {{forumTopicSubject}}

Har min forsikring hos tryg, har været kunde hos dem i over et år.. i aftalen fra min første bil stod der at jeg ville falde i forsikring når jeg havde kørt skadesfrit i 1 år..

i april måned skiftede jeg bil jeg havde en "nissan 100nx" som jo er en "sportsvogn" pta. sine bittesmå 90 heste
den kostede mig 14000.- om året i ren ansvar.. så jeg byttede den til en "Vw polo 86c f2" den kostede lige knap 10000 om året

den skulle så være faldet til 7000.- her den 1/9

da jeg modtager girokortet kan jeg se at det ikke er tilfældet, jeg kontakter tryg for at få klargjort hvorfor det forholder sig sådan..? jeg kommer til at snakke med en forvirret gut som opgiver på forhånd og siger ting som: du har jo skiftet bil / vi har oprettet nu police og det bare ærgerligt.. jeg prøver at forklare ham at jeg stadig har været kunde hos tryg i over 1 år UDEN en eneste skade.. han er lige blank (i min kontrakt står der intet om at jeg skal have den samme bil forsikret konstant), men kan dog godt forstå at jeg synes 10 klik er til grin for en polo! jeg giver op og smækker på..

jeg ringer op igen og får fat i en medarbejder denne gang en kvinde, som godt kan forstå min harme! og jeg får et nummer til hoved kontoret..

jeg overvejer seriøst at skifte forsikrings selskab smiley :(

sur smiley til tryg...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil forsikring, dårligt humør :-/
Kommentér på:
Bil forsikring, dårligt humør :-/

Annonce