2.869 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "nogen med melanotan??"
Erfaring med Melanotan ?
hey :) Er der nogen her inde der har prøvet melanotan og ved mere om det ? :)
hey :) Er der nogen her inde der har prøvet melanotan og ved mere om det ? :)
Skrevet af: Bahtiyar - 28. nov 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
- Mobil Cykelreparation 500 kr.
- opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
- There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
- Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
- Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 29 Svar: 508
jan 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 163
mar 2007
mar 2007
Nova:)
Member
Total Posts: 7
Last Post: 28/5/2010
Subscribe to this author
Hey
Jeg vil bare lige fortælle min historie med melanotan. Jeg er ny herinde, men har fulgt med i en del tråde her i de seneste år. Jeg synes eftersom det har været på markedet i en del år, at det er på tide at få delt sin viden.
Jeg startede for lidt over 2 år siden. Bestilte igenne bekendte og på nette. Jeg fik ingen visuelle bivirkninger og har til dato aldrig fået flere modersmærker eller fregner, som jeg ikke havde før. Dem jeg havde er bae blevet mærkere, men forsvinde igen, når man holder pauser.
De første dage jeg tog melanotan blev jeg meget syg og fik feber ligende symptomer. Jeg blev alligevel ved med at sprøjte mig hver dag og efter en uge, forsvandt feberen (ja, rimelig tosset af forsætte, men ville bare have denne farve) Der gik 4 uger før jeg overhoved fik farve.
Jeg forsatte godt et år til med on og aff uger. Nogen gange kunne der gå et par uger, hvor jeg ikke injectet og når jeg skulle bruge en god farve gjort jeg det 5 dage i streg efter, at have holdt pause i et par uger. Det fungerer godt for mig.
I sommeren sidste år begyndte jeg at få ondt i venstre sider, når jeg trækvejret og pustede ud. Som om der var noget der trykede på mine organer. På et tidpunkter kunne jeg slet ikke hoppe, fordi det gjorte så ondt. Jeg stoppe lidt med melanotanen. Jeg begyndte jo og tænke om det kunne være det. det forsætte et pa mdr. men gik i sig selv igen.
I december 2009 begyndte jeg igen på en kur fra scenic. Jeg fik aldrig farve, det virkede sku ikke, selvom jeg kørte over 4 uger(har kørt engang før fra scenic, hvor produktet heller ikke virkede). Jeg skulle på ferie og den sidste dag inden hjemrejsen blev jeg meget syg og fik feber og kramper i min mave. Jeg kom på dansk sygehus, da jeg kom hjem og var indlagt i flere døgn. De kunne ikke finde ud af hvad, jeg fejlede. Jeg havde infektionstal på 1800 og den skal ligge på 0. det var skræmmende. De har ikke fundet ud af, hvad der var i vejen anden end mine indre organer var hævet. De kunne de se via en utraskanning.
Jeg vil så lige sigem at jeg har fundt nogle norske sider, hvorpå der er en som er død af melanotan. Hun havde fået en infektion i blodbanerne på via hendes lunger( og det har ikke noget med at stikke forkert), som gjorte hun døde. Lægerne fandt ud af senere, ved at analysere hendes ampul, at den var fyldt med alle mulige bakterier og alffaldstoffer... Et andet offer er kommet i koma efter hun havde injectet sig selv og igen var der tale om meget farlige urene stoffer i de ampuler der sælges som melanotan. Selvom produktet virker, skal man stadig stille spørgsmål omkring det....
Efter den periode har jeg ikke taget noget før nu. Jeg er startet igen for at prøve og se om det er det som er med til at påvirke min krop. Jeg har været igang i 2 uger og begynder lige så stille at få ondt i venstre side. Det er mest i perioder det kommer.
Bivirkninger jeg har haft genne årene:
Hovedpine
kvalme
Mærkelige/onde drømme
Ondt i venstre side
Mit syn kan godt blive sløret efter en længere periode på melanotan...
mar 2007
jan 2009
Og der er MEGET forskel på hvor man får det fra, det kan jo godt betale sig at købe noget ordenligt, frem for noget fake pis, som der er alt muligt skidt i.
Og der er jo så mange ting man kan dø af, alkohol er jo heller ikke sundt.. Det kan man da lige såvel dø af..
jan 2009
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 6 Svar: 1.451
mar 2007
jan 2009
Men hver sin mening jo
mar 2007
For det andet, så kommenterer du hans dosis hvor meget forstand har du på det?? ...
Jeg har prøvet det skidt. Fik også sløret syn, og mega kvalme...
Nu vil jeg så lige sige at jeg har fundt nogle norske sider, hvorpå der er en som er død af melanotan. Hun havde fået en infektion i blodbanerne på via hendes lunger( og det har ikke noget med at stikke forkert), som gjorte hun døde. Lægerne fandt ud af senere, ved at analysere hendes ampul, at den var fyldt med alle mulige bakterier og alffaldstoffer... Et andet offer er kommet i koma efter hun havde injectet sig selv og igen var der tale om meget farlige urene stoffer i de ampuler der sælges som melanotan. Selvom produktet virker, skal man stadig stille spørgsmål omkring det....
jan 2009
Jeg tror jeg ved det jeg bør vide om det..
sep 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 2
mar 2007
sep 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 2
feb 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 7
nogen med melanotan??