1.105 visninger
|
Oprettet:
POPPERS - SNIF {{forumTopicSubject}}
(link fjernet)
Har hørt det stadig fås i diverse sex butikker i kbh, passer det og har nogle prøvet det?
jun 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 701
feb 2007
Følger: 25 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 257
Det lyder da lige en tand for nasty..
apr 2009
Følger: 17 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 78 Svar: 334
- DEt gjorde 10 andre også det virker fint da vi prøvede det :)!
nov 2007
Følger: 27 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Svar: 495
Som altid skal nyhederne altid blæse det op som det var den største dræber... hvis folk er døde af det er det fordi de har brugt det fuldstændig forkert!
I homo verdenen er det enormt udbredt og jeg har kammerater der bruger det hver eneste weekend og nogle hverdage og de har ikke taget nogen skade af det! men danmark vil så gerne bandlyse alt som ikke lige er som hr og fru Danmark er vant til at se... når de har så travlt så fatter jeg ikke hvorfor de for mange år siden ikke har ulovlig gjort cigaretter... de er lige så meget et stof som så meget andet... man bliver afhængig af dem og der er flere dødstal af lungekræft end hvad mange af de andre stoffer forårsager... længe leve dobbelt moralen...
jan 2010
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
jul 2010
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 3 Svar: 38
Tro mig så har du ikke prøvet det.. jeg har kun prøvet det i festeligt miljø men for fanden man bliver helt rød i hovedet og griner i 20 sekunder og så er det slut.. kort men totalt sindsygt..!
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 35 Svar: 373
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 344
prøvede det os på efterskolen for 15 år siden og mener at det er lavet af sprit og andre stinkende sager
Minder lidt om dem der sniffer lim fra poser i andre lande xD
POPPERS - SNIF