{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  POPPERS - SNIF
  • Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 701
    #1   2. okt 2010 En af dem i min parralelklasse i folkeskolen prøvede det (imens han knaldede med den lækreste pige, som gik en klasse over os.. ALLE var jaloux) og 4. gang brugte de rigtig meget, så han blev hentet i ambulance og sendt til observation

• #2   2. okt 2010 Ej det har jeg godt nok aldrig hørt om før :0
    Det lyder da lige en tand for nasty..

• #3   2. okt 2010 Prøvede det i Sunny ...
    - DEt gjorde 10 andre også det virker fint da vi prøvede det :)!

• #5   2. okt 2010 Meget almindeligt i sexverdenen... har selv prøvet det en del gange... jeg bliver dog ikke liderlig opstemt af det... bliver mere festsyg HeHe!

Som altid skal nyhederne altid blæse det op som det var den største dræber... hvis folk er døde af det er det fordi de har brugt det fuldstændig forkert!

I homo verdenen er det enormt udbredt og jeg har kammerater der bruger det hver eneste weekend og nogle hverdage og de har ikke taget nogen skade af det! men danmark vil så gerne bandlyse alt som ikke lige er som hr og fru Danmark er vant til at se... når de har så travlt så fatter jeg ikke hvorfor de for mange år siden ikke har ulovlig gjort cigaretter... de er lige så meget et stof som så meget andet... man bliver afhængig af dem og der er flere dødstal af lungekræft end hvad mange af de andre stoffer forårsager... længe leve dobbelt moralen... smiley

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
    #6   2. okt 2010 Poppers er en myte. Men tror man nok på det, så kan selv hvedemel gøre en liderlig.

• #7   2. okt 2010 Phreak:
    Tro mig så har du ikke prøvet det.. jeg har kun prøvet det i festeligt miljø men for fanden man bliver helt rød i hovedet og griner i 20 sekunder og så er det slut.. kort men totalt sindsygt..!

• #8   3. okt 2010 Ja hvis det ikke skulle sniffes hvad skulle det så?

• #9   3. okt 2010 det en flaske med låg som man sniffer til og ik et pulver smiley

prøvede det os på efterskolen for 15 år siden og mener at det er lavet af sprit og andre stinkende sager smiley

Minder lidt om dem der sniffer lim fra poser i andre lande xD

Kommentér på:
POPPERS - SNIF

Annonce