{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

forsikrings problem bil. {{forumTopicSubject}}

okay nu skak i høre.
jeg lavede en skade på en bil her i febuar måned hvor han skulle have skiftet sin jydekrog plus han skulle til kiropraktor.(mente han selv)

det betød så at jeg fik en stigning på 7000kr om året.
men jeg fik også valget at jeg selv kunne betale omkostningerne fra det hele og så ikke få stigningen og det ville jeg jo gerne.

men de skulle først afslutte sagen så de vidste hvar meget det drejer sig om.

nå men så her i sidste uge ringer jeg så til alka fordi der stadig ikke er kommet nogen afklaring på det hele og jeg stadigvæk betaler min stigning.

og så siger jeg så til dem at de må da følge op på sagen da der næsten er gået 7 måneder uden de har hørt noget fra ham jeg har kørt op i ud over at han har fået lavet sin jydekrog til 3000kr.
men de afventer stadig regninger fra hans kiripraktor. og de gidder ikke følge op og ringe til ham for det var og jeg citere ligesom at ringe til folk og høre om de ville have nogle penge af en.

så nu står jeg i en situration hvor jeg har fået en stigning fra alka de har ikke betalt en rød øre til ham gutten i nu.
og jeg mener jo at nu der er gået så lang til ku det måske godt være han ham gutten bare har droppet at få noget erstatning for hele sagen lugter nemlig lidt i forvejen

så det vil sige at alka kan bare "sylte" sagen og aldrig reagere og jeg betaler bare stadig min stigning

KAN det virkelig være rigtig?

håber i lige kan se en sammenhæng i det hele smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsikrings problem bil.
  • #1   30. sep 2010 jeg had en gan en forsikring sag med en der kørt ud får an mig han had også alka og jeg har tryk men jeg fig vøst mine pinge fra alka 1 år efter cs får smært og smade bil smiley det hvad mag lang tid at vendt på men min forsikring ( tryk 9 ja de gave mig ledt får bil den gan plus de sendt alle ringe til alka får læg bøsø og så noget ..

men efter 1 år så blive sagen lukke og jeg fig mine pinge

• morten b
    morten b Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 47
    #2   30. sep 2010 kan godt komme til at tage lang tid. kørte op i røven af en anden bil for snart 2 år siden og har ikke hørt noget fra forsikringen endnu om hvor meget jeg skal af med til personen i den anden bil

Kommentér på:
forsikrings problem bil.

Annonce