{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  råd mod nervøsit
  • #2   29. sep 2010 fik os besked på a ta et par panodiler inden . troede ikk selv på det ville hjælpe, men hjalp da lidt .

• #3   29. sep 2010 tror jeg vil prøve med panodiler

• #4   29. sep 2010 10 guld bajere

• #5   29. sep 2010 jeg plejer at nappe en halv joint inden jeg skal ind.

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 14
    #6   29. sep 2010 Jeg plejer at gøre som Ulrik siger.. Den gik bare ikke til min køreprøve smiley

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 123
    #7   29. sep 2010 Hey casper.. har selv været til svendeprøve som elektriker, for et års tid siden... og var monster nervøs.. uden grund dog... begge skuemestre ved jo godt at folk er nervøse, og lader det ikke påvirke deres bedømmelse...

Alle de skuemestre jeg har haft igennem hovedforløbene har været super flinke...

mød op på skolen et godt stykke tid før du skal op, og sug guldkorn fra dem der tidligere har været inde....

få styr på alle grundlæggende regler og hvad der skal testes når en inst.afleveres... hvordan/hvorfor det testes osv...

da jeg var inde føltes hele eksamen som en naturlig samtale mellem 4 elektrikkere... jeg fortalte om mit projekt og de spurgte lidt til projektet og til faget...

husk, de bedømmer dig på hvor godt du har styr på faget... og det er derfor fløjtende ligegyldigt om du ikke lige kan huske hvor mange lumen der betragtes som normal dagslys osv...

Du skal nok klare det godt... Jeg fik 12

• #8   29. sep 2010 Du kan få piller som får dig til at falde lidt ned/slappe af. Dem havde min kørelære til meget nervøse elever. Ved ikke om de kan fås i håndkøb, men ellers ring til lægen og spørg.

Kommentér på:
råd mod nervøsit

Annonce