{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sony Ericson x10i vs htc wildfire.
  • #1   29. sep 2010 Jeg havde taget X10'eren hvis det var mig.... har selv gået og tænkt på en wildfire da det jo er lillesøsteren til desire, men en SE tiltaler mig bare lidt mere...

Står selv med valget mellem en X10 mini pro og en Wildfire, og tror sq jeg hopper op mini'en, så er jeg sikker på jeg ikke køber katten i sækken.

- bare min mening!

• #4   29. sep 2010 Jeg har de sidste 3 måneder ledt og ledt for at finde en telefon uden touch, det har overhovedet ikke kunne lade sig gøre, og har nu købt wildfiren... Har overhovedet ikke fortrudt mit skift.. Har et par kammerater der er rigtig godt trætte af deres MINI'er og en enkelt der skiftede hans PRO ud efter 7 dage..

Men tror ligeså meget det er en smagssag, prøv dem begge? Find ud af hvilken der ligger bedst i din hånd og brug dem lidt i butikken, det burde kunne løse problemet smiley

• #5   29. sep 2010 havde en X10i og havde så mange problemer med den, hvis jeg havde den liggende i nærheden af et åbent vindue så var jeg nød til at tørre skærmen af før jeg kunne bruge den, ellers var den for "fugtigt" og reagerede ikke. den mistede hele tiden signal når jeg prøvede at ringe op.

har nu købt mig en wildfire og har bestemt ikke fortrudt det, skærmen reagerer bedre, og den kan endda ligge helt oppe i vindueskarmen og stadig virke i skærmen, synes også den er bedre til at fange signal

så ville klart vælge wildfire

Kommentér på:
Sony Ericson x10i vs htc wildfire.

Annonce