{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

Just Me ?
Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.384

Bremse Skift på Audi i Herning {{forumTopicSubject}}

Hey...

Jeg skal ha skiftet mine Bremser på min A6'er
Jeg har selv været ude og købe mine Brembo Skiver og klodser, som skal skiftes... samt mine ABS føler... Men de værksteder jeg har ringet til, vil ikke skifte det, når jeg selv har delene med...

Nogle som kender et sted i Herning?
Eller en Privat?

Toby

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremse Skift på Audi i Herning
  • #1   23. sep 2010 Nej, sådan er det desværre ofte. Hvis man selv har delene i forvejen, så vil de ikke skifte det på deres værksteder. smiley

Jeg tror du skal lede efter noget privat.

• #2   23. sep 2010 Mener faktisk der er et lille værksted, der hedder Tonnys Autoservice i nærheden af Mercedes hvor jeg selv arbejder. Der kunne du jo evt. prøve. Ved selvfølgelig ikke, om du allerede har prøvet de små værksteder rundt omkring. Men det var værd at prøve. smiley

• Just Me ?

#3   23. sep 2010 har lige fået det tilbudt over på BG også, altså at prøve at ringe ned til Tonnys... så det må jeg vel lige prøve i morgen...

Men tror det er nemmer at finde en privat der har adgang til værksted.. kan bare ikke lige finde nogle.. og min egen mekaniker er ikke hjemme for tiden smiley

• Morten a
    Morten a Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 155
    #4   23. sep 2010 Ved herning teknisk skole er der vejarbejde, den vej man kan køre omkørsel ved. ligger der et værksted, (kan ikke huske hvad det hedder) men tror sku de roder med lidt af hvert.

• Morten a
    Morten a Tilmeldt:
    okt 2008

#5   23. sep 2010 Truelsensvej / lillelundvej.

• Just Me ?

#6   23. sep 2010 Den der C.D. Auto?

• Morten a
    Morten a Tilmeldt:
    okt 2008

#7   23. sep 2010 Aner det ikke. smiley men der holder nogle udemærkede biler der. og ikke gamle golf 2´er osv.

• #8   23. sep 2010 Okay. smiley Jamen, der er ikke andet for at prøve, og så bare ringe lidt rundt. Nogle af de større værksteder, har ofte med at afvise folk, som selv har delene i forvejen.

Nå for pokker, nej så er det ikke nemt hvis ens egen mekaniker er hjemmefra. Jeg har desværre ikke lige lift herhjemme, kun via arbejdet. Ellers ville jeg da gerne have hjulpet dig med det.

Mvh.

• Dennis C
    Dennis C Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #9   23. sep 2010 Du skal nok ud i noget privat som de andre nævner. Det er de færreste værksteder som vil montere kunders egne stumper. Der bliver mistet fortjeneste, og hvad nu hvis der er en defekt på en af delene? Så vil der blive den klassiske med at "det er bare mekanikeren der ikke har gjort det ordentligt", og så har man balladen.

• Just Me ?

#10   23. sep 2010 R Lund... kan du ikke bare låne værkstedet efter arbejdstid? smiley

Kommentér på:
Bremse Skift på Audi i Herning

Annonce