{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Nogle der kender denne bruger hansen89 {{forumTopicSubject}}

Godmorgen dejlige mennesker

Jeg vil lige forhøre mig om der er nogle der kender denne burger? (hansen 89 H) - Og i så fald hvad i har oplevet med denne.

Jeg har solgt brugeren nogle ting og har ventet på at få mine penge overført nu i ca. 3 uger og brugeren bliver ved med at komme med underlige søforklaringer på hvorfor de ikke bliver overført. Jeg er snart træt af det.

Nogle af jer der har handlet med denne bruger? Og har oplevet det samme?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle der kender denne bruger hansen89
  • #1   19. sep 2010 Jesus.. Der står ikke at hun har sendt tingene.

Jeg kender ham ikke, men jeg vil dele en erfaring. Jeg solgte i tidernes morgen en Guitar, hvor køber og jeg aftalte at dele beløbet op i 2. Det tog mig næsten 2 måneder, før jeg fik de sidste penge og kun med trussel om at jeg selv ville hente dem. Så fra den dag af, sender jeg intet før jeg har alle penge.

Men er situationen den at du ikke har sendt noget, men bare venter på han overfører penge til dig, så sig at han har 3-5 bankdage til at indsætte pengene og gør han ikke det, så sælger du til anden side. Og skulle pengene komme i mellemtiden, så overfører du dem bare igen.

• #2   19. sep 2010 nemlig. folks ord er intet værd over nettet. jeg har prøvet SÅ mange gange, hvor folk siger "jeg vil gerne købe den jeg kan overføre pengene imorgen" og så sletter man annoncen fordi man tror man har en handel, og så siger de "narh, det kan jeg ikke alligevel." velkommen til internettet!
    derfor syens jeg også baboom skal have en "køb nu" knap, hvor man overfører pengene og så bliver annoncen slettet!

• #3   19. sep 2010 Morten, det sidste hjælper jo ikke noget, hvis køber ikke overfører penge.

• #4   19. sep 2010 Jeg kan ikke finde nogen bruger ved det navn ?

Men ja dumt at sende tingene før man har modtaget pengene (Nu nævner du self intet omkring afsendelse)
    Men kender desværre intet til ham.

• #5   19. sep 2010 Nicolai: jo. for inden de kan komme igennem skal de have betalt. så betaler de bare med dankort eller bankoverførsel eller whatever. det ville være 1000 gange smartere

• #6   19. sep 2010 Det bliver jo lidt svært med bytte og købs annoncerne smiley

• #7   19. sep 2010 Peugeot << Sidst jeg tjekkede var ens fotoprofil ikke en salgsannonce. Og ja det forekommer faktisk også her på baboom.

• #8   19. sep 2010 Peugeot << Hvis man kan skræmme de første 10 væk med navnet Gert så er jeg ovenud lykkelig !

• #9   19. sep 2010 Peugeot << Håber bestemt ikke du har noget grimt at sige om mig smiley

• #10   19. sep 2010 jo jeg kender hende godt. altså fik aldrig handlet med hende, hun ville have en masse af mit tøj for hendes dyre fjernsyn og skrev nogle meget mærkelige ting og at hendes bror skulle bruge nogle af mine støvler, så han kunne tage dem på i skolen. hun er lidt skummel, derfor valgte jeg ikke og handle med hende.

• #11   19. sep 2010 ja det er han sikkert.

• #12   19. sep 2010 Noget af et emne skift der er kommet hva Peugeot SPEEDGIGHT SÆLGES -
    Dejligt at se at nogen kan holde sig til emnet smiley

Morten@ Ja nu er jeg med, men det kommer aldrig til at ske herinde. For så længe der er alle de huller i systemet (At man kan blive slettet og igen oprette sig via samme IP), så vil de tjene kassen på det. Og du kan nemt betale 29kr mange gange, hvis du når at snyde for flere 1000 kroner.

• #13   19. sep 2010 Og du bidrager vældigt til det kan jeg se.

Kommentér på:
Nogle der kender denne bruger hansen89

Annonce