{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Her kan du finde en oversigt over lånemuligheder
Hvis du har besov for et mikrolån, altså lån under 5.000 kr. kan du besøge microkredit.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Penge lån?
  • #1   12. sep 2010 Det er der vel en grund til...

  • #2   12. sep 2010 så har du satme en dårlig bank medmindre du har tager røven på dem før eller aldrig penge på lommen.

  • #3   12. sep 2010 spar da op i stedet fpr at låne penge til ting.. har du ikke pengene nu.. har du dem heller ik når de skal betales tilbage

  • #4   12. sep 2010 Bam B

    HAHAHAHAHHAHAHAHAHHA tards som dig for mig til at føle at jeg virkelig kun har taget rigtige valg i livet, selv om jeg er udemærket klar over at det er en stor løgn smiley


  • #5   12. sep 2010 Nogle gange har man bare mere lyst til at skylde kreditforeninger penge, end man har med privatpersoner. Men tusinde tak for ingen hjælp.

  • #6   12. sep 2010 Bam B

    problemet er jo at der ikke er nogle kredit foreninger der vil låne dig penge, hvis banken ikke vil så er det de færreste andre der vil, få dig en ordenlig bank istedet for...


  • #7   12. sep 2010 stig S

    nu ved jeg ikke hvordan hans situation med lånet er, jeg antog bare det var fordi han ikke kunne betale hans lån i forvejen, de ikke ville låne ham penge, forstillede mig noget med han stod som dårlig betaler el. lign. skulle nok have læst teksten engang til....

    men det er bare sådan jeg har oplevet det, med mine bekendte og jeg selv, når det kommer til min erfaring med lån, men ja hvis man ikke fortæller hele sandheden skal man jo nok kunne låne penge, tvivler på de låner dig penge hvis du siger, jeg vil gerne låne 5000 kr, og jeg har ikke penge til at betale dem før om 2-3 år?


Kommentér på:
Penge lån?

Annonce