{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Kontanthjælp {{forumTopicSubject}}

Hej med jer, jeg har være samfundsnasser siden d.23 august, og nu skal jeg så melde mig ud af jobcenteret imorgen, da jeg har fået job, nogen der så ved om jeg får nogle penge fra dem, fik nemlig ingen penge sidste måned, så der ville jeg få udbetalt lidt.
Ja spørgsmålet er, får jeg dem? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af 2 skabe 500 kr.
  • Tømning af lyskasser og pudsning af vinduer. 2.500 kr.
  • nedrivning af badeværelsesbrydevæg. 1.500 kr.
  • Ordne have 500 kr.
  • Løbende toilet 1.200 kr.
  • Flyt stik kontakt fra en væg til anden 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kontanthjælp
  • #1   8. sep 2010 Du får for de dage du har haft det? Altså fra start til slutdato.

• #2   8. sep 2010 Awesome, så får jeg da lidt håndøre smiley

• #3   8. sep 2010 (;

• #4   8. sep 2010 Tak for hjælpen smiley

• #5   8. sep 2010 Så lidt da (:

• #6   9. sep 2010 Hvis det er fordi du er kommet i arbejde så får du dem. hvis det er fordi du ikke ønsker selv at modtage den hjælp eller du ikke har overholdt dine aftaler med dem så mister du alt.. den eneste den kan svare dig på det er din sagsbehandler. Alle andre er bare et gæt !...

• #7   9. sep 2010 Da jeg fik et arbejde i december måned, startede jeg på det nye arbejde omkring d. 27 november. Der sagde kommunen, at jeg ikke ville få udbetalt min kontanthjælp for november måned pga jeg nu havde fået arbejde. Problemet var dog at jeg ikke ville få nok udbetalt til den første december og/eller først ville få udbetalt løb måneden efter. Så efter at have snakket med min sagsbehandler fik jeg lavet det om så jeg fik udbetalt kontanthjælp alligevel.

Hvad jeg prøver på at sige her er at normalt så prøver kommunen at krybe udenom når man har fået nyt arbejde, også selvom man ifølge dem skulle kunne tjene til alle ens månedslige faste udgifter på 3 dage.

• Jeanette J
    Jeanette J Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 3
    #8   9. sep 2010 Eftersom min mor er socialrådgiver, ved jeg da en smule om dette (:
    Men det forholder sig VIST sådan at, har du fået arbejde, er du ikke længere berettiget til kontanthjælp. Hvis du ikke har nok til at kunne forsørge dig selv til fx. d. 1 kan du søge om at få lov til at få din kontanthjælp den sidste måned, med henblik på tilbagebetaling.

TROR JEG (:: så ikke hæng mig op på noget.

Kommentér på:
Kontanthjælp

Annonce