{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.277 visninger | Oprettet:

tunge piercing ? Bedøvelse & ondt? {{forumTopicSubject}}

Hey alle !
gør det ondt at få lavet tungepiercing, altså nu snakker jeg ikke om det bag efter men stikket og lgie det?
Jeg ahr en tus i nakken & navle piercing & det syntes jeg ikke gjorder ondt? tror i jeg så ville syntes det gør i tungen? Kender i nogen steder i københavn hvor de har spray bedøvelse ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tunge piercing ? Bedøvelse & ondt?
  • #1   5. sep 2010 Det gør overhovedet ikke ondt... men du skal være forberedt på at du er øm bagefter... så køb rigeligt med sodavands is smiley

• #3   6. sep 2010 Lidt sent svar :: Men jeg synes personligt stikket var det milde, selvfølgelig kan det mærkes smiley
    MEN bagefter der gjorde min sygt ondt kunne ikke spise i en uge, min tunge var så hævet at jeg dårligt nok kunne tale, og det flød med betændelse :s AD det var klamt. Det føles som om jeg havde drukket kogende vand bogstaveligt talt.
    Men tror det er meget forskelligt fra person til person, hvordan ens krop reagerer.. For hende jeg fik den lavet sammen med kunne allerede spise og alt muligt dagen efter, og hendes betændte overhovedet ikk så meget.

Men nu er jeg glad for at jeg ''holdte'' ud vis du forstår... smiley Når først den sidder i bliver man squ stædig!

• #4   6. sep 2010 Fik den lavet idag, jeg syntes stikket er værst et gjorder ldit ondt..
    men er glad for dne nu trods jeg r lyst til pizza & alt muligt djelig mad, men må nøjes med tomatsupe smiley ..
    men jeg er vildt glad for dne nu..

• #5   8. sep 2010 Ja (-: Man bliver vildt glad når først man har fået den lavet smiley
    - men husk det er ris til egen røv jo mere du snakker og råber med den i her til at starte med, det var nok den fejl jeg lavede smiley

Kommentér på:
tunge piercing ? Bedøvelse & ondt?

Annonce