{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Rene W
Rene W
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328

polterarbend for pige {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg skal giftes med min dejlige kæreste og nu har brudepigen så bedt mig om lidt hjælp til hendes polterarbend.
Hendes brudepige er hendes lillesøster på 20.
Bruden er genert og har lige pt. problemer med ryggen, samt er meget familieglad.

Så der er pt fastlagt at hun skal i Zoo sammen med veninderne, samt hendes mor - min mor- hendes moster.
Jeg tror det er en ok idé da hun som sagt er meget glad for familien og snakker med sin mor en gang hver dag.

Om aftenen efter aftensmad tager de "gamle" så hjem og der er kun veninderne tilbage. nogen kender hun ok andre kun kendt kort tid da det er mine venners kærester.

Vi har snakket om at skaffe en sexolog som kan komme og fortælle lidt om forhold og kroppen,
jeg søger nu en som er billig og sjov/god

eller andre alternativer.
Håber nogen vil komme med seriøse besvarelse.
mvh. Gommen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  polterarbend for pige
  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 100
    #1   30. aug 2010 Rene : måske skriv hvor i landet smiley

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

#2   30. aug 2010 sønderjylland. smiley

• #3   30. aug 2010 De skal da ud på en gård og malke en ko. Det er seriøst.

• #4   30. aug 2010 puuha, det lyder godt nok lidt kedeligt. er det ikk meningen der ska være gang i den til en polterabend?? smiley

• #5   30. aug 2010 godt det ikke er min poltearben :o)
    Tror nok hun bliver lidt skuffet ;/
    Det jo ikke specialt at tage i zoo ?
    Det kan man jo gøre på alle andre dage ??

• #6   30. aug 2010 Hvad med noget massage eller sådan ? eller en tur til en kosmetelog

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

#8   31. aug 2010 den med zoo vil jeg godt give jer ret i at det lyder lidt tamt. de har lavet en aftale med dyrpasseren at de kommer uden for åbningstid og skal så være med til at fodre aberne og lidt andet, der var ca. noget i 2 timer som de kunne lave sammen.

Kostprisen er ret begrænset, og hun gider ikke sidde glo på en stripper.
    Men dem som siger det lyder kedeligt kan jo evt. komme med andre forslag. Men det er nu også meningen at hun skal et eller andet efter de har været i zoo!

• #9   31. aug 2010 syns allerede det er kedeligt a hun kender dagen.

hun ska kidnappes fra arbejde eller andet og så i byen . Det er jo hendes sidste aften som ugift hvor hun virkelig kan slå sig løs . det er da i hvert fald ideen med det.

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

#10   31. aug 2010 hun kender IKKE til hvad der skal ske..
    det er kun mig og hendes veninder.

Studie som at at synge tror jeg ikke er så sjovt for andre end hende, og meningen syntes jeg er at hun skal have noget sjovt med veninderne. undertøjsreklame tvivler jeg på hun gider, for hvad skal man med undertøj?

• #11   1. sep 2010 godt jeg ikke skal giftes med dig (; du virker da godt nok til at være et overdrevet kedeligt menneske uden fantasi & andet (; held & lykke med forholdet ..

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

#12   2. sep 2010 Hvad du ikke ved H - jeg kan jo så sige det samme om dig, og heldigvis skal vi jo så ikke gites, for er trods alt noget vi selv vælger i DK.

Jeg kunne sagtens vælge en masse ting jeg ville syntes var sjove, Men det er sku ikke min dag. det er hendes, så 1. priotet må vel være at det skal være sjovt for hende. og jeg kender hende trods alt godt, og ved at undertøjsreklamer og strip ikke er noget hun gider spilde sin tid på.

MEN det var nu slet ikke det mit spørgsmål gik ud på, så undlad venligst at snakke om hvor kedelig jeg/hun er, for det kan i jo langt fra danne en mening om udfra 4-5 terkstblokke.

Kommentér på:
polterarbend for pige

Annonce