{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre end mig?!
  • #1   19. aug 2010 Syntes det er mere fustrerende at få opgaver for som man ikke er undervist i og derfor ikke kan lave. Det giver sku ingen mening.

    Hvad er du igang med af skole Jose?


  • #2   19. aug 2010 Anders - Jeg er igang med 3 år på Vejle handelsgymnasie smiley Så er snart færdig, men de er virkelig hårde med afleveringer i år..

    Jesus! SHH! - Kan du ikke tage charlie med ? han vil gerne med smiley


  • #3   19. aug 2010 Når okay jeg er igang med 2 år HF. der er jeg røget på et mat B hold, problemet er bare det at jeg kun har haft c-niveau da det er afsluttende på hf men er kommet sammen med gymnasiet som minimum skal afslutte b så derfor har du haft b-niveaus undervisning i over et halvt år, så tror da på jeg har noget jeg skal have læst op. smiley

  • #5   19. aug 2010 Anders - Jeg har mat på A niveau - Så du siger bare til hvis du mangler hjælp smiley

    Michelle - Puuh kender det - Er virkelig glad for mine lærere, har ingen problemer med dem, ud over den enes skrift på tavlen smiley Men det er også det.. smiley


  • #6   19. aug 2010 Josephine: Det skal jeg huske, søgte om det på A- niveau, men ingen troede på at jeg var i stand til at have både mat B og Mat A hver uge da vi som sagt kun har c-niveau på hf. men er rimelig skarp til mat, men skal selvfølgelig lige have det forklaret bare en enkelt gang, men så sidder den der også.

  • #7   19. aug 2010 Anders - Folk mener sku også jeg er blondine dum - og ja det er jeg også i sproglige fag - der står jeg fuldstændig af, kan da dansk,engelsk og tysk - men ellers ikke smiley Har alle de matematiske fag på A niveau - for det er der jeg er stærk. Skolen vil heller ikke give mig lov og have statestik ved siden af, for det mener de ikke jeg kan klarer :s

  • #8   19. aug 2010 De skulle i stedet hellere lade folk bestemme selv, især os over 18 som burde vide hvad vi kan klare og som oftest er lidt mere seriøse. Men jeg skriver lige til dig en af dagene angående min mat aflevering.

  • #9   19. aug 2010 Gør du bare smiley

    Ja netop, ville gerne selv bestemme hvad jeg mente var rigtig og forkert.. smiley kender nok mine grænser bedre end de gør smiley


Kommentér på:
Andre end mig?!

Annonce