{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Snydt .. tænk jer om {{forumTopicSubject}}

Der er tilsyneladene mange der bliver snydt..

1. Få altid Telefonnummer ( gerne fastnetnummer )
Adresse .Lav en form for slutseddel . Få dem til at sende som pakke , IKKE som maxi-brev... den holder ikke i byretten.

2. Det bedste er at handle ansigt til ansigt.

Men vigtigst af alt TÆNK JER OM


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt .. tænk jer om
  • #1   15. aug 2010 Er helt enig med Mr. samba

    Jeg er stoppet med at handle med folk der ikke vil give deres gyldige adresse !

    vil i gerne være sikker på hvem i handler med så er der en simpelt ting i skal be om.

    Et MMS af gyldig ID eller kørekort. jeg har tit oplevet folk giver gyldige adresser som tilhøre ikke dem.
    ellers face to face.


  • #2   15. aug 2010 Fastnetnummer??? Hvad er det?? He he he heh

  • #3   15. aug 2010 Der sku laves en eller anden form for validering før man ku handle herinde

  • #4   15. aug 2010 Der var satme ingen der sq have et billed af mit kørekort eller ID kort.. Disse er private kort og derpå står numre der kan bruges til langt mere end den almene person selv er klar over.. Bare til orientering, INGEN billeder af kørekort og ID kort smiley

  • #5   15. aug 2010 _ Hanmissen _
    Jam så ingen handel med dig smiley


  • #6   15. aug 2010 Hanmissen@

    Ja det er sgu lidt overkill.. Da disse oplysninger kan bruges, man kan evt slette nogle af tallene.

    F.eks Kørekort nummer og de sidste 4 cifre i fødselsdatoen.


  • #7   15. aug 2010 _ Hanmissen _ så handler man bare ikke med dig...

    jeg har altid bedt sælgeren om at sende mig billede af id, og selvfølige må sælgeren gerne gemme de sidste 4 cifre !


  • #8   15. aug 2010 Dil A - hvad kan du bruge et id til hvis du blir snydt?

  • #9   15. aug 2010 Sabine.. Jeg tvivler på at man vil vise sit ID, hvis man har i sinde at snyde en person. For så er man ualmindelig dum..



  • #10   15. aug 2010 Sabine B: mange ting. regn det selv ud. vil du heller stå med et falsk adresse og navn når du bliver snydt eller et billede af sælgerens id ?

  • #11   15. aug 2010 Nicolas - der er der selvf noget om, på den anden side er der da så mange redigeres programmer osv, så man ku da nok hurtig fuske noget samme, hvis man havde i sinde at snyde.... Så jeg ville bare heller ik stole særlig meget på det.... men selvf da fint nok at have et billede af personen, samt fødselsdag og og navn... jeg ville pseronligt bare ik lige vide hvordan jeg sgu udnytte det, men selvf give politiet det, kan de vel hurtig finde personen, men kan de vel os via bank oplysninger....

Kommentér på:
Snydt .. tænk jer om

Annonce