{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

App. til iPhone -> andriod-mobiler {{forumTopicSubject}}

Hey,

Jeg leder lidt efter en ny mobil, og har fundet ud af at jeg skal have en smartphone, da der er mange sjove applikationer man kan hente osv..

Jeg har fundet et program som jeg ved fungerer til iPhone, som hedder "Dynolicious", og måler bl.a. en bils effekt via telefonens G-måler, OG NU KOMMER SPØRGSMÅLET:
Kan jeg f.eks. bruge samme applikation til Samsung, HTC og andre Android-mobiler?

Håber i kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  App. til iPhone -> andriod-mobiler
  • #1   31. jul 2010 Hej,

    Det kan du kun hvis de er udviklet til den platform som android bruger smiley - der er mange apps som er udviklet både til iphone oh android smiley - evt lån en af dine venners mobil og glo "marked" igennem ? smiley


  • #2   31. jul 2010 Jeg har Android, men bruger aldrig marked alligevel smiley Det lidt ligesom dengang jar fik en ny mobil hvor jeg lige sku ha tv på os .. Det blev brugt 45min hvor jeg var blevet smidt a toget så jeg sad og ventede på en kammerat i et busskur .. Ellers brugte jeg det på lokummet et par gange men efter 14 dage var det ligeså dødt som app's er nu hehe smiley

    Og ang. den app med at måle bilens effekt, så tvivler jeg rigtig meget på "kvaliteten" a lige netop denne app smiley


  • #3   31. jul 2010 Jeg har selv aDyno, DinoDyno! og Dynomaster installeret på min HTC Legend og de fungerer alle uproblematisk... Dog skal du, som det er tilfældet med iPhonen, ikke forvente, at du får de samme resultater som du gør med en G-tech...

    Jeg stoler i hvert fald mere på min G-tech end på apps'ne, da tiderne fra G-tech'en har vist sig at stemme ret godt overens med de tider, jeg har kørt på bane...


Kommentér på:
App. til iPhone -> andriod-mobiler

Annonce