{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.411 visninger | Oprettet:

EN ADVARSEL TIL ALLE HERINDE! {{forumTopicSubject}}

Pas på når i handler. En dreng, pige, dame eller mand, kan ikke finde ud af hvem han er, sælger 3 Iphones herinde, og en Apple Mac og lidt andre ting. Jeg skulle så handle med ham. Vi aftalte en pris på 4800kr for en 2 mdr gammel Iphone 32gb 3GS og en 1 mdr. gammel Apple MacPRO!

Jeg lugtede hurtigt lunten da jeg spurgte efter hans adresse osv, for at være sikker. Den gav han mig så, for en sikkerhedsskyld slår jeg den op på de gule sider. Der findes han sjovt nok ikke. Den ene dag er han 17år, bor i Sønderjylland, den anden dag er han 30 år, bor i nordjylland og har et billede af en typisk rocker. Idag har han så et billede af en indvandre og er pludselig 19år gammel. Ydermere skulle han være rejst til Amsterdam med hans kæreste men svarer fint og er konstant online herinde. HELDIGVIS havde jeg låst pengene på hans konto, for en sikkerhedsskyld. Han prøver på at overbevise mig om han har sendt, har har givet mig Track and trace numret og jeg har tjekket det ved at ringe til post danmark, nummeret findes ikke engang og er for mange cifre. Nu truer han mig så, og har ringet til mine forældre, på trods af de intet har med sagen at gøre og jeg er for længst myndig.

Så pas på derude når i handler!! Vil ikke sende et link til hans bruger da det er udhængning, og man må jo åbentbart ikke hjælpe hinanden her på sitet når der er svindlere!

God weekend!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EN ADVARSEL TIL ALLE HERINDE!
Kommentér på:
EN ADVARSEL TIL ALLE HERINDE!

Annonce