{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.104 visninger | Oprettet:

"
"
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 94 Svar: 281

Hvordan laver man et brændemærke? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Jeg skal have lavet et brænde mærke ved siden af min tattoo smiley
Begge ting er bare for sjov og ikke ret store.

Men, er der nogen der kan fortælle mig, hvordan man gør det?
Er det bare fx, at forme noget ståltråd, også varme det rigtig meget op, også sætte det på huden i omkring 5 sek, også slippe igen.
Og skal det behandles efter? med fx samme creame som en tattoo? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan laver man et brændemærke?
  • #1   16. jul 2010 Det nok ikk noget du bare selv ska gå i gang med, du skal nok ud i en klinnik ved at tattovær eller andre der laver dem! for det skal jo gøre sterilt, med de rigtige redskaber, for ikk at skabe betændelse osv.. alt andet ville hvertafld være total dumt- min mening!

• #2   16. jul 2010 5 sek på huden tror jeg ikke de gør haha
    så bliver det nok mere end et brændmærke smiley

• #3   16. jul 2010 fik en engang over i østen.
    gør jeg aldrig mere smiley
    man kan også få mange forskelige tegn, nogen der er færdig lavet og klar til at brænde i huden.
    og de kan vist også lave noget selv, efter hvad man ønsker det skal være.
    men skal ikke have flere så ved ikke hvordan de ellers gør i dag .)

• #4   16. jul 2010 Der er nok en som har set Bubber på omveje eller hva det hedder

• #5   16. jul 2010 Det skal jo være et "mønster" det skal lave. smiley

Men altså, hvis man brænder sig på et aller andet og får et brændmærke, bliver det jo ikke gjord "sterilt"?
    + alt når det bliver varmet op, forsvinder baktierier vel?

• #6   16. jul 2010 eller spidsen på en dolk under starinlys haha
    den skal bare være rødglødene.
    ligesom de gl dage ja smiley

• #7   16. jul 2010 baktierier
    de kommer ikke hvas man fx bruger,
    noget der hedder sygehus sprit, det får brænd såret til at hele hurtiger.
    sikker også andre muligheder inden for at ´holde
    baktierier nede/væk.

• #8   16. jul 2010 lad være med at gøre det selv... jeg lavede 3 prikker på armen .. der gik utrolig meget betændelse i det... smiley

• #9   16. jul 2010 Har en kammerat der tattovere, han har det der sprit de bruger inden de begynder, til at rense huden.
    Burde man smøre det med noget Pantothenol, efter? Eller hvordan?

Og må det godt få sol?

• #10   16. jul 2010 tror ikke solen er en god iden som tattoo heller ikke kan tåle.
    det de tørre af med inden man skal lave tattoo er det ikke bare for at tage baktierier.
    men hvor godt det er ja ved det ik smiley
    ja brug det salve der det heller ikke så tosset.
    men baktierier holder det jo ikke væk fordi du bruger den .
    derfor man bruger spritten smiley

• #11   16. jul 2010 du kan jo lægge dig ned på et bål, og se om du kan tåle brænd sår haha

• #12   16. jul 2010 Ja som christian siger, kontakt da en professionel...

så engang i tv en professionel lave dem i et studieprogram live, og der blev også sagt at man altså skal have lavet det under ordnede forhold..
    et brændemærke kan jo godt gå i betændelse, det er der stor chance for.. har du aldrig brændt dig, og det så er blevet rød, irriterest, væskende? det gør det som regel når man får sådan et.. men eller hvis du er -sorry ejg siger det- dum at vil gøre det selv, frem for at betale og være mere sikker på det blvier iorden, så kan du jo rense med brintoilte hvis skaden sku henne..

• den hjulbenet tattoovør
    den hjulbenet tattoovør Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 18
    #14   16. jul 2010 mon ikke det er pent ligemiget med at gøre noget stril vi snakker om metal der er over 900 grader varmt det er nok ikke så mange bakter osv der overlever 900 g ----
    men nej gå til en som har prøvet det før deet er ikke så svært men det er nok ikke nemt at gøre det selv ... og vis du selv går igang så skal du huske at du skal pille såret af så tit som muliget så bliver den mest tydlig når den er ferdig ..
    vis du vil vide hvad du kan gøre så skriv en pm jeg har lavet nogle stykker af dem og syntes selv jeg er rimlig ok til det . men det er jo dig selv der skal lave det meste og det kommer tiil at gøre røve ondt men vis du mener du selv kan gøre det så må du være rimlig ligeglad med smerte ...

Kommentér på:
Hvordan laver man et brændemærke?

Annonce