{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Kamphund-demonstration ? {{forumTopicSubject}}

Læste på diverse nyhedssider at Kamphunds-demonstrationen var forløbet problemfrit og var foregået uden medbragte kamphunde?

Nu vælger jeg at forholde meget semi-neutral omkring spørgsmålet.

Men skulle jeg overbevises om hundenes "sødhed & godhed" - så havde jeg da fra arrangørernes side valgt at sige hundende skulle med ...

Eller har man fra arrangørernes side valgt at 200 kamphunde på meget lidt plads ikke ville vise hundende fra deres bedste side?

Et forbud mod bestemte racer er måske overkill - men hævde det modsatte og ikke dukke op med de søde og kontrolerbare hunde vinder da ingen point.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kamphund-demonstration ?
  • #1   1. jul 2010 Lol kan godt være - men uden hund rapporter medierne? Hvorfor spørg jeg bare. Signalværdien er da 200 gange bedre hvis 200+ kamphunde sidder og slikker hinanden og kæler med ejernes babyer?

  • Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #2   1. jul 2010 Jeg vil tro at det er gjordt pga. hundens ve og vel. Jeg tror ikke nogen hunde ville være glade for at skulle med til demonstration, og der står en masse mennesker samlet, og alle folk råber og snakker, mens hundene bare skal sidde pænt.
    nu ved jeg ikke hvor lang tid sådan noget varer, men en hunds koncentration er dog begrænset.



  • #3   1. jul 2010 Ergo deomonstrerer de udelukkende utilfredshed - ikke hårdtslående argumenter mod loven. Det virker lidt tyndt.

    Min hund kan godt gebærde sig til festivaller med larm og fulde mennesker eller sidde/ligge pænt stille 6 timer til sankthans ...

    Regner da næppe med demonstrationen bliver så vild eller kedelig.


  • #4   1. jul 2010 Ja, fordi hundene ville jo slet ikke blive stresset eller noget som helst.

    Der er jo en grund til at hundene ikke er med, ville man gå imod dette er man en dårlig hundeejer. smiley


  • #5   1. jul 2010 Nikolai R - så tror jeg vist at folk har fattet hvad du mener.

  • #6   1. jul 2010 nikolai, hvor er du dog dybt latterlig at høre på..

Kommentér på:
Kamphund-demonstration ?

Annonce