{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

tatovør søges {{forumTopicSubject}}

hey er der nogen tatovører herinde?

jeg vil gerne give min mand en tatoo og vil gerne lige hører jer om pris og evt. se jeres hjemmeside og jeres arbejde. smiley
jeg kan sende billed af den der skal laves.. men det er en tribel med en tiger i.. smiley størrelsen: den skal side på ryggen.. lige under skulder bladet.. så den er vel ok stor..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tatovør søges
  • #1   25. jun 2010 nico A - det kommer da an på hvad man syntes er pænt smiley

linda H - jeg vil anbefalde at i tager rundt og besøger tatovørene i jeres nær område, hold øje med hygiegnen smiley De fleste tavørere vil hellere end gerne tegne nget for en smiley

• #2   25. jun 2010 nico.. det kommer bestemt anpå hvem man er.. og luk nu bare røven.. du skal ALTID kommentere et eller andet latterligt.. jeg spurgte ikke om din mening....

• #3   25. jun 2010 fjols...

• #4   25. jun 2010 nej langt fra men kan ikke lige se hvorfor du skriver i det her indlæg du har tydeligvis psykiske problemer.. så find et andet sted og få afløb fra dine frustrationer.. tror der er en del herinde der ikke gider hører på dine sure opstød..

• #5   25. jun 2010 Med hensyn til tattoo er det vel næppe sansynligt at noget bliver yt, da vi er til forskellige ting og da største delen af dem der får tusser gør det for egen skyld og ikke for andres er det jo ikke yt for man kan lide det man selv får lavet og det er jo trods alt det vigtigste.. Kan godt se aqt for dem der får lavet tusser for at være in, være med i (wanna be badboy klubben) at nogen tusser så kan være yt , men at ville være med i den klub er jo for fanden heller ikke for in alligevel så det giver vel sig selv !!

Synes det med den tus lyder super cool linda H mest fordi min tus skal laves om til en tribal der skal gå ud i et tiger hovede smiley så det var da lidt pusidt smiley

• #6   25. jun 2010 nico.. nej du ser dem nok bare ikke.. og smut nu bare.. hvis ikke du har noget normalt at berette..

tomsens pige: ja det er lidt sjovt smiley elsker tiger og den vi har fået tegnet er mega flot og med rigtig flotte farver..

• #7   25. jun 2010 nico: hvorfor skal jeg forklare dig noget somhelst.. nu er det ikke mig der skal have den lavet..

• #8   25. jun 2010 Ingen forklaring overfor andre er nødvendigt, hvorfor skulle man prøve at overbevise dig om at noget betyder noget når din mening er fuldstændig ligemeget, det er jo af personlige grunde man normalt får tusser !!

• #9   25. jun 2010 linda H
    Fik mit første tigertegn for 10 år siden smiley og nu har jeg så den her tribal agtig ting på min ene underarm som jeg til vinter skal have rettet fejl i og lavet lidt om og skal gå ud i det tiger hovede der, nu har jeg haft alt med tigere nærmest undtagen selve dyret desværre smiley hehe Elsker osse det dyr, i mine øjne det mest smukke af dem alle !! smiley

• #10   25. jun 2010 min mand er også helt solgt når det er noget med tiger.. det er også kun hoved der skal laves her.

jeg er vild med drager og sommer fugle.. så det har jeg så fået lavet..
    plus et kinesisk tegn og en anden tribal. ja og betydningen for dyrene er bare fodi jeg elsker dem og de er flotte

• d n
    d n Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 101
    #11   25. jun 2010 hej Linda..

hvis i gider køre lidt kan jeg klart anbefale 2 tatovører i KBH..

www.alletidersmissroxy.dk

www.character-tattoo.dk

ellers gå ind på www.bodymod.dk og hør om de kan anbefale en tatovører i dit område, ved der også ligger en meget dygtig en i vordingborg, kan ikke lige huske navnet, men mener det er noget med bad boy...

held og lykke med den..

• #12   25. jun 2010 nico A

jo du har sjovt nok fået klager før, af hvad jeg husker har der bla. været et indlæg hvor der var en 5-6 stykker incl. mig selv der bad dig om at holde kæft og blande dig udenom istedet for at komme med dumsmarte bemærkninger

• #13   25. jun 2010 nico A

der er nok flere der gider høre på mig der hjælper hvor jeg kan, end dig der bare lukker lort ud for at spille smart uden at have noget at ha' det i

• #14   25. jun 2010 men det er da godt du kan sidde og fortælle hvad der er smart mht. tattoveringer når den eneste tattoo du selv har haft er den fik lavet med henna farve fordi du var bange for at en rigtig ville gøre ondt

• #15   25. jun 2010 nico.. seje dig..

• #16   25. jun 2010 nå men så er det jo godt nok, hvorfor blander du dig så i hvad han vil have tattoveret? hvis hun vil give sin kæreste en tribal og han vil have det så er det jo hans valg og ikke dit.. du har vel også selv valgt hvad du vil have lavet, jeg ved ikke med dig men jeg vælger sgu selv hvad jeg får lavet og så vil jeg skide på hvad folk synes er moderne

• #17   25. jun 2010 ukendt det kan være at han har en tribal , men den bare ikke er pæn til ham fordi han har spaghetti arme og ben..

• #18   25. jun 2010 nico A
    Du da til grin man hahah.

Du vel en af dem der for tatto fordi nogen sys det mode og sejt kunne lige forstille mig det.

En tribel har intet med en stor Bulldog og en bistand og gører overhovede du da helt væk knægt

• #19   25. jun 2010 Linda H
    Du skal tag ind til Hans og snakke med ham. Så for din mand en tatto han vil elske for livet smiley Hans han laver et arbejde man kun kan være stolt af og vise frem. Han går ind for det hele det perfekt og ikke halv færdigt. Har kendt ham i mange mange år og ved han laver det ordenligt smiley Tjek evt. hans galleri smiley

http://www.artfactorytattoo.dk/

• #20   25. jun 2010 nico.. nogen der siger jeg gør det??
    fuck du er en smart ass mand.. du kan sgu kun være en dum teenager som ikke enang din egen mor kan elske.. nej nej nej.. jamen vi er et par stykker her der for en griner over dig faktisk... HAHAHA.. du kommer sgu med nogen sjove indfald..

udover det så hold dig til indlægget eller du for udstemmer for at blive ved at være irreterende..
    som jeg sagde er det ikke kun nu du er dum og hører på men generalt når du er herinde.

dfd: har faktisk kigget på hjemmesiden nogen gange.. synes det ser rigtig godt ud smiley kunne være man skulle aflægge ham et besøg næste gang vi kører til sj smiley

• #21   25. jun 2010 linda H
    Det skulle i gører smiley Ligemeget hvor jeg så end skulle flytte til i landet skal han altid tusse mig han tusser os folk for hele landet kommer nogen helt for samsø og sådan smiley Os ham der har Tusset Mikkel Kessler hvis man kan lig hans tattos smiley

• #22   25. jun 2010 nico A
    Hahahah du da for klam og hører på du har så travlt med og sige andre er på bistand sikker på det ikke er dig selv man

• #23   25. jun 2010 nico A
    jeg tror nu du på bistand smiley

• #24   25. jun 2010 Du kan osse prøve tino inde hos tatto svend i sydhavnen , han er super dygtig osse !!

• #25   26. jun 2010 nico A: til din info har jeg to huse, en mand 2 biler 2 børn og er skam i a kasse.. flot dit kæmpe fjols altså.. igen har vi griner på over dig..

tror bestemt ikke du har mere format end nogen som helst i hele dk..
    selv rotterne ville ligge i rende stenen og grine af dig..

Kommentér på:
tatovør søges

Annonce