{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sony ericsson aino
  • #1   20. jun 2010 ja

• #2   20. jun 2010 den kan i hvert fald ikke holde til at ryge ned i en kloak og ligge der i 4dage..:)

• #3   20. jun 2010 den føles ikke klodset ? eller stor ?

• #4   20. jun 2010 Anders H: arrgh har jeg nu heller ikke i sinde smiley

• #5   20. jun 2010 Om den kan holde til noget eller går i stykker med det sammen

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #6   20. jun 2010 Jeg har den lige nu. Har haft Iphone, diverse HTC osv. Ærlig talt er det den bedste telfon jeg har haft længe. Super kamera, nem at håndtere, dejligt med touch når man selv vælger det osv. Og nej. Virker skam ikke klodset smiley

• #7   20. jun 2010 Må sige jeg nu syntes den er lidt klodset.. Og så har den det med at blive meget løs i slide funktionen..

Der er så mange andre på marked der er meget bedre så hvorfor ik kigge på nogle af dem smiley Der er en grund til SE var ude så hurtigt med vivaz bagefter(Som nu også floppede ) smiley

• #8   20. jun 2010 Rasmus B : altså har os haft stort set alle andre slags, htc, nokia,motorla, dog ikke iphone. Men tænker os det må være rart der både er touch og knapper ? for savner nogen gange knapper og når man så har en med det så savner jeg touch.
    Men den går ikke hurtigt i stykker, tænker på hvis den falder ud af sengen eller noget lign. ?

Bb's Alfa-han . : jaa, altså tænker bare at alle de andre slags nye er ikke noget der siger mig noget så kan ikke rigtig se hvad jeg så skulle vælge. Kan ikke lig htc og de nye nokia er slet ikke mig i deres design. Derfor jeg tænker på sony aino

• #9   20. jun 2010 Ja ok men så kig da på den nye x10 mini...
    Hvis man er til det tastatur så det en SUPER telefon.. Den kan en del mere og er MEGET mere udarbejdet..

Har haft næsten alle nyere SE da jeg hellere vil ha det men er altid vendt tilbage til Iphone, den vil jeg nu kalde den førende på markede.. Det design mæssige er ik helt top, men sofware/udnyttelse overstiger helt sikkert det design mæssige problem op til flere gange..

• #10   20. jun 2010 Jaa, men synes sgu det lige vildt nok med sådan en, og jamen den synes jeg er rimelig stor, og den er meget skrøbelig, altså bare du taber den så går den fandme i atomer.
    Derfor og jeg kan ikke finde rundt i den og ramme de rigtig bogstaver når jeg skal skrive, for det har jeg da prøvet på en kammerats. så iphone skal jeg nok aldrig ha

• #11   20. jun 2010 Tror du ik han har haft en normal x10??

For x10 mini er bestemt ikke stor.. Da slet ik i forhold til aino..

Og nu har jeg selv haft den og den er bestemt ik skrøblig, det er naturligvis ik en man skal spille fodbold med som man kunne dengang med nokia 3310.. Men den går ik i stykker bare sådan uden vider smiley

Det eneste minus den har er det tastetur, det er pisse nemt osv jeg syntes bare det var en skam at det skulle komme ud af siden og ik under.. Ellers var det stadigvæk den telefon jeg havde haft..

• #12   20. jun 2010 neej det er iphone jeg synes der er sådan lidt stor og klodset, og ikke kan ramme tastaturet på.
    Og jeg kan ikke lig det med tastaturet kommer ud af siden det ikke til at holde styr på synes jeg. Altså den er fed nok i design og det hele men det er lige med det tastaur der gør jeg vælger den fra

• #13   20. jun 2010 Ja var præsis også derfor jeg fravalgte den.. Ser ik skide smart ud smiley

Men ja var også negativ overfor iphone i starten men den har godt nok taget røven på mig smiley Sku den bedste telefon jeg har haft til dato.. Men ja hvis man ik kan ramme tasterne så det et problem smiley

• #14   20. jun 2010 jaa, fordi min negl når at ramme den anden bogstav, så ikke skide nemt smiley

Kommentér på:
Sony ericsson aino

Annonce