Danmarks Statistik?! {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg er så blevet den heldige ejer af etbrev som der dukkede op i min postkasse for et par dage siden...
Nu vil Danmarks Statistik begynde og snage og rage i mit privatliv, til fordel for politikerne bedre kan se hvad jeg foretager mig og hvordan man kan hjælpe folk som mig /os, (førtids pensionist)
Hvad fanden kommer det dem ved ????
Nå men hele pointen er så, at i dette her brev som jeg nu har fået står der sort på hvidt:
..."Hvis du ikke træffes over telefonen, vil der komme en interviewer hjem på din bopæl"...
Hvad fanden skal de nu invadere mit hjem for ?, synes de ikke at der er nok at de skal genere os pr telefon med alt deres lort ...
Hvor står jeg henne her ??
Jeg føler det som en krænkelse af mit privatliv at de skal snage i det og ligefrem "true" med at møde op hvis jeg ikke gider dele mine holdninger med dem i telefonen...
'
Kan jeg bare afvise dem i døren?, kan jeg evt ringe til politiet og få ham/de fjernet, kan jeg forlange at de kan bliveude ved min postkasse og ikke komme længere osv (har mindre gangsti ind til vores dør)
Jeg føler mig lidt "klemt" her
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 77 Svar: 416
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 103 Svar: 871
Der er jo flere gange forsøgt at råbe politikerne op at de svage også gerne vil have lidt og skulle have sagt men uden held der bliver stadig skåret besparelserne på de områder hvor vi hjælpes videre!
Første gang jeg stiftede bekendtskab med DS var med sygehuspolitik og de blev ved med at ringe konstant dag ud og dag ind også selvom jeg havde svaret på spørgsmålene, fik vi breve og husk nu, log ind her osv
jeg synes bare at det er skide irreterende
Hvis der skulle ske noget fra politikernes side så burde de selv komme på førtidspension i en måneds tid eller to og se hvordan vi har det .
jan 2010
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
De kan jo ikke tvinge dig til at være med i sådan en undersøgelse...
Danmarks Statistik?!