{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

vaskehal :-/ {{forumTopicSubject}}

jeg var i vaskehallen i går i ribe (Q8) tog den dyreste vask man kunne få (140kr) med voks og polering
det tog 9 min og da bilen var færdig.
var den overhovedet ikk ren. og på taget liige over venstre dør er der kommet en masse små ridser. smiley
og da jeg gik ind og brokkede mig sagde chefen bare at det kunne i hvertifald ikk være hans perfekte maskine der havde lavet de ridser.. men jeg kunne få en x-tra vask så den blev ren. NEJ TAK IKK FLERE RIDSER! smiley
vasker sku aldrig i vaskehal mere.!

nogle der kender et middel der kan fjerne små ridser?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vaskehal :-/
  • #1   13. aug 2007 Det troede jeg alle vidste. Vaskehaller laver små ridser, og din bil bliver ikke ordentlig ren. Om du tager vasken til 29 kroner, eller den til 140. Det er stort set det samme smiley

• #2   13. aug 2007 Det bedste maling fra Thansen. så er det problem løst- ej træls at hære du har fået ridser i en vaskehal

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 936
    #3   13. aug 2007 vasker aldrig min bil.. så er man ude over alle de problemer.. smiley

• #4   13. aug 2007 det har jeg også prøve..

• #5   13. aug 2007 tjaa. har prøvet med sådan noget specielt polerings middel. det tog lidt af det. men slet ikk nok smiley

• #6   13. aug 2007 morten J-for det første er du lidt dum at give 140kr for et vask, com on, tror du virkelig den bilver vasket ordenligt. Vask den da i hånden. Og andet, tror du at man giver bilen voks, fordi den bliver sprøjtet på, igen er man dum hvis man tror på det. Man komme ikke udenom det hårde arb, ved at polere selv bilen

• #7   13. aug 2007 Det ska poleres væk..

Ikk andet at gøre..

Vask i hånden så bliver den pænest og du undgår ridser..

Husk at tør den af med et vaskeskind smiley

• #8   13. aug 2007 Lak og voks i vaskehaller dur ikk.. Det sidder ikk længe nok til at virke og det bliver ikk skrubbet godt nok i lakken.. Hvis du endelig ska bruge vaskehal så brug dem uden lak / voks.. Det er penge ud af vinduet !!

• #9   13. aug 2007 kunne sku heller aldrig drømme om at give 140 kr for en vask, det er fordi kæresten arbejder hos Q8, så fik det gratis. og min kammerat var ude dagen inden og få samme vask, og hans bil blev rigtig flot....

men plejer også vaske i hånden, orkede bare ikk liige i går smiley

• #10   13. aug 2007 Q8 er noget lort, kør på Shell ;p

• #11   13. aug 2007 Når vi lige har det oppe at vende med vaskehal.. Er der nogen der ved om der ligger en vaskehal som de har i england hvor der ikke bliver brugt børser men kun højtryk..

• #12   13. aug 2007 vis man vil passe på sin bil køre man den aldrig i vaske hal!! det RISER lige meget om du så har givet den 10 gange polering og lakforsegling inden du køre den der ind...

og vis du ik gider vaske den i hånden så find en med bløde gummi børster.. det har ok tankene (de nye)

• #13   13. aug 2007 Martin N

Ja nede i spanien smiley

* Miss Elgaard *

Nemlig.. Shell er kanon smiley

Vasker også min 306er der.. Lakken er fucket på den så den er jeg ligeglad med smiley

Men min celica havde jeg ikk i vaskehal.. Kun en gang..

Vasket i hånden først og så i vaskehal bagefter.. Så var den fanme ren smiley

• #14   13. aug 2007 Baboom's fuckhovede - Arbejder på en shell tank ;p

Kommentér på:
vaskehal :-/

Annonce