{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  våben loven
  • #1   16. jun 2010 Du skal regne med noget told oven i beløbet, men kan ikke svare på det omkirng våbenloven.
    Der har jo været noget om fly chikane, men ved ikke om der er vedtaget noget?!

• #2   16. jun 2010 Rasmus J

Hvordan er loven omkring lasere?
    En af mine kammerater købte en 200mv (200 et eller andet kraftigt), og der skulle han kun betale told ..
    Hvor går grænsen?

• Jankovic !
    Jankovic ! Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Svar: 31
    #3   16. jun 2010 det kommer an på hvor du køber den fra?

• #4   16. jun 2010 Rasmus, Sludder...! Så længe det ikke er et desideret lasersigte til våben, så skal man ikke have våbentilladelse til at bære den her.. Laser er fuldt ud lovligt i DK, sålænge det bruges med omtanke..

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
    #5   16. jun 2010 Hvad vil du med den? Den kan ikke bruges til noget fornuftigt alligevel..

• #6   16. jun 2010 Lasere på mere end 100 mw er et våben, og er ikke lovligt.

Og til ALLE jer der har købt en 50, 100, eller 200 mwatt laser i udlandet, ja i er altså blevet snydt, for de laves kun i 30 mw, resten du betaler for er klistermærket.
    Var på studietur i Tjekket, og fik en rigtig god snak med en sælger, EFTER jeg havde købt en 100 mW grøn laser, han viste mig så hans 30 mw til ½ pris, og den var mindst lige så kraftig, jeg fik byttet min anden laser, og købte 2 30 mw i grøn, og en 5 mw i UV.
    Han fortalte at 100 mw var ulovligt, og at de kostede over 1000 kr, bare for de billige,
    Thomas

• #7   16. jun 2010 Hvis du læser inde på siden
    The required Optical Density for laser safety eyewear for a 1W 445nm laser is 3+ for accidental exposures of a quarter of a second.However, an O.D. of 4.4+ is required for longer exposures

At du skal bruge en beskyttelsesbrille hvis du bruger en laser på mere end 1 w, hvor du så kan beskytte øjet i et kvart sekund, og det er ikke meget.

T

• #8   16. jun 2010 Blue light hazard can cause BLINDNESS and not just color perception issues. The power of this laser is no joke, at 1W the Spyder III Pro Arctic is a Class 4 Laser. Do not allow unprotected eye exposure to diffusely scattered light from the beam terminating on a wall, the floor or other flat surface from this laser closer than 3 feet

• #9   16. jun 2010 Du bliver blind hvis man lyser i gulvet, eller på væggen, hvis du er mindre end 1 meter væk fra den.
    T

Kommentér på:
våben loven

Annonce