{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  put and take :)
  • #2   11. jun 2010 orange: jamen hvor langt efter et bombarda og et flydene synkede eller ?

  • #3   11. jun 2010 tag et sted hvor du betaler pr kg du fanger og ikke pr tid smiley

  • #4   11. jun 2010 Ja grøn power bait..

    Hvor langt fra bombarda er jo et spørgsmål om hvor langt du vil ha den ud og hvor dybt der er smiley

    Plejer at give min en go meter. Men den jeg fisker i er også dyb og der er nogle ordenlige sataner smiley


  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.523
    #5   11. jun 2010 1) Forfang skal altid laves af fluorocarbon, da det bliver "usynligt" i vandet.

    2) Sølvfarvede blink og spinnere er altid et hit (husk forfang - 1 meter).

    3) Vil du fiske med kemikaler efter et bombardo, så skal du bruge et 1½ meter langt forfang (fluoro) og en lille trekrog (str. 10 - 12 mener jeg det er). Form powerbaiten som en "orm" (3-4cm) som er fastgjort helt oppe om trekrogens øje. Man kan med fordel binde en smule flash eller tinsel på trekrogen, for at gøre den mere spændende.


  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.523
    #6   11. jun 2010 Glemte helt at skrive, at når du bruger powerbait+bombardo, så er det en forden at spinne det langsom ind i stedet for bare at lade det dingle i vandet.

  • #7   11. jun 2010 3krog er dyreplageri. En ørred sluger maddingen lyn hurtigt og mister man den så dør den pga den trekrog sidder fast nede i halsen på den med 3 kroge sjovt nok smiley

    Det er alt rieligt med enkelt krog. Det er bare min mening.

    Flue og bobble flåd så er du godt igang.


  • #8   11. jun 2010 kender i til nogen gode søer i sydvest jyllan så ?

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.523
    #9   11. jun 2010 Peter H: Al fiskeri er dyreplageri, hvis krogen bliver siddende i dyret. Fluefiskeri med rørflue og trekrog er jo heller ikke sådan at kimse af - eller hvem fisker da med spinner / wobler med enkeltkrog? Ørreder sluger ikke deres bytte anderledes end andre fisk.

  • #10   11. jun 2010 De sluger heller ikke en spinner eller en wobbler, men det gør de med powerbait.

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.523
    #11   11. jun 2010 Peter H: Kommer an på, om man spinner powerbait'en, eller om man lader den ligge. Spinner man den, så bliver den ikke slugt mere end en spinner / wobler.

    Udgangspunktet er, at fisken skal landes og spises.


Kommentér på:
put and take :)

Annonce