{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.504 visninger | Oprettet:

Martin M
Martin M
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 13

Solarie solskoldet.. {{forumTopicSubject}}

Hej, ja jeg er lidt dum men.. Jeg tog 8 minutters solarie her i går og min krop er ikke så vild med sol så nu sidder jeg bare her som en rød fisk..
Men er der ikke nogen faser så man kan se hvornår den stopper med at gøre ondt da jeg skal arbejde i morgen og gerne vil vide om jeg måske kan komme der:P.. F.eks. det er begyndt at klø / kilde nu og så begynder det ved snart at skalde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Solarie solskoldet..
  • #2   10. jun 2010 jeg var skidt i en uge efter 3 dage skiftede jeg hud overlinjen

• #3   10. jun 2010 Det tager et par dage.. Brug rigeligt med aftersun, det hjælper. Man kan få sådan en blå flaske fra Garnier, den er helt igennem super smiley

• #4   10. jun 2010 Jeg plejer at tage lidt over 10 min pr. gang og jeg er ikke brandt endnu (;
    Det blever at gå væk efter nogle dage smiley

• #5   10. jun 2010 MettePiigen (: .
    ej nu fortjæner du næsten et stående bifald for det smiley

• #6   10. jun 2010 Haha , kunne ikke være mere enig smiley

• #7   10. jun 2010 Emnets ejer: Tag det som en oplevelse smiley Kender det alt for godt og tror alligevel aldrig det sker igen.. men noget aftersun eller lignende så gør det, det hele lidt mere udholdeligt smiley

• #8   10. jun 2010 Og for søren hvor er I alle seje hvis I kan være længe i sol.. Jeg er dansker jeg tåler den ikke med min vikingehud.. og er ikke BLEG for at indrømme det smiley

• #9   14. jun 2010 har været ude for 2 gange hvor jeg fik for meget sol. og den føste gang jeg fik for meget sol fik jeg 2 grads forbrandinger over hele kroppen, hvis jeg havde taget lidt mere skulle jeg på sygehuset og ligge i plastik. Men jeg havde kartoffelmel i min seng som køler rigtig god og smurt ind i A38 som også køler. Det kan godt være det lyder klamt men det køler rigtig meget og det skal den krop når den brænder. Og jeg lå i sengen en uge uden at kunne røre mig, kunne næsten ikke gå på toilet eller noget. men tilsidst kunne jeg trække kæmpe hudlapper af min krop. Men jeg havde heller ikke set de havde fået nye rør, og plejer at kan tage omkring 15 min og længer hen op til 20 min. Men pas på hvis du ikke er van til at tage sol.

Kommentér på:
Solarie solskoldet..

Annonce