{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.390 visninger | Oprettet:

hjælp til påføring af fiskesnøre :) {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen smiley
- jeg skal simpelthen bruge en guide eller en video, som viser mig hvordan jeg for mit nye snøre på mit fiskehjul ? smiley
- nogle der kan sende links til en video eller måske selv vil lave en for at vise mig det, ville virkelig sætte stor pris på ! :9

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til påføring af fiskesnøre :)
  • #1   10. jun 2010 Tim R : det er jo ligesom ikke det je spørger om ! jeg spørger om der nogle der kender en guide eller noget til hvordan det skal sættes på ? angående knuder osv ! jeg for lavet nogle alt for store og tykke knuder omkring det smiley

• #3   10. jun 2010 (link fjernet)

• #4   10. jun 2010 gir tim r ret smiley

bare bind det på og rul smiley

• #5   10. jun 2010 hvis det er første gang han skal forsøge sig med den slags, så kan det sgu da godt være lidt besværligt at gribe det an.... btw tim r, nu snakker du om fiberline, er det noget du har erfaring med ? og ved om man bruger de samme knuder som man gør ved nylon line ? undskyld jeg lige "låner" tråden...=)

• #6   10. jun 2010 Ja hurra - det nemmere sagt end gjort, har aldrig sat det pis på før og det satme da besværligt !

FNUG - Du låner den bare alt det du vil smiley

• #7   10. jun 2010 måske du skulle lade være med at spille klog på hvor let det er og blabla ? hvis du aldrig selv har gjort det ! det er sgu da latterligt at sidde og spille klog på så ? smiley

• #8   10. jun 2010 du skriver selv "Jeg binder ALDRIG knuder " når man gør det ALDRIG, vil det da sige man aldrig har gjort det ? eller er det mig der tager fejl der ? smiley
    - om du så havde fisket i 50år, gør det dig ikke til en bedre fisker end én som har fisket i 5år ? :s

• #9   10. jun 2010 hold det nu på et fornuftigt plan =) jamen tænkte mere på knuder til fastgørelse af krog osv. ?

• #10   10. jun 2010 Tim R : er jeg barnlig ? du sgu da ligeså barnlig. hvis du har fikset i over 20år , så burde du i det mindste være en voksen mand og vise dig som en voksen mand istedet for at skrive "dengse" :s .
    - har heller aldrig sagt du ikke er en bedre fisker end mig, er jeg sådan set også lidt ligeglad med. Hvis det kan hæve din selvtillid at have den titel skal du være velkommen til at tage den, det behøves ikke hos mig smiley men så tillykke med præmieren med at der er én som ikke lige kan binde knuder, det må være en stor dag for dig når man nu er sådan en prof fisker som dig smiley !

• #11   10. jun 2010 ja smid da lige et link i en pb =)

• #12   10. jun 2010 Fast spole hjul Gibson J .

• kristian b
    kristian b Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 40
    #13   10. jun 2010 Går ud fra det er fastspole hjul.

Bind 2-3 knuder efter du har kørt det et par omgange og så rul det på..

Skal bare helst være fletline MAX 0.20mm

• kristian b
    kristian b Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 40
    #14   18. jun 2010 Går ud fra det er til standard "put and take" fiskeri. Hvor fletline klart er den bedste line.

Kommentér på:
hjælp til påføring af fiskesnøre :)

Annonce