{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Wallah .
Wallah .
Tilmeldt:
8. apr 2010
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 55

Amstaff hvalp FUNDET - 2 {{forumTopicSubject}}

Ja, nu opretter jeg et indlæg igen.
Vi prøvede at gå en tur med hunden og min nabo's nabo mente at de havde set den ovre i haven, lige overfor os, stået bundet fast til et legehus.
Det er indvandrer og de har først haft en labrador der var vildt sød da de anskaffede sig den, men efter et par måneder var den helt kulret i hovedet og den stak af hele tiden, bl.a ned til min tante og onkel der bor 400-500 meter herfra.

De har mishandlet den og fik den fjernet også af politiet.
Så senere anskaffede de sig en lille hund som de mente var et stykke legetøj, så de tog den i ''poterne'' eller hvad det kaldes på en hund (det der hedder arme på os mennesker) og kastede den op i luften i dem så den slog saltamotaler osv..

De har en hund for at ha den stående udenfor og bundet fast til en pæl for at bevogte deres hus, intet andet.
Det er vi flere der har bevis på.
Selv min nabo's nabo der kender dem, de sagde at de ikke skal have hunden tilbage hvis det er deres, da de ved hvordan de behandler deres dyr.

Politiet mener at vi skal give den tilbage, og hvis det så viser sig at være rigtigt det jeg siger så SENERE ville politiet undersøge om det er sandt, og jeg vil altså ikke udsætte denne amstaff at sku opleve den måde de behandler deres hunde på.


Så nu står jeg her og tænker ''Skal jeg gøre som politiet siger? Eller skal jeg bare skide på det hvis nu det er deres, og så finde en ny ejer til den?''

Jeg ejer jo ikke hunden og derfor burde jeg ikke bare u gøre det, men de har som sagt fået fjernet en hund før som rendte rundt alle steder og blev helt syg i hovedet, og den mindre hund de havde som de kastede med, den døde til sidst.

Vi kan ikke selv have hunden da vi ellers meget gerne ville ku tage den, men da de bor lige overfor os, og da det måske er deres så ville det ikke ku gå, da de så finder ud af at vi har den (når vi går ture) og måske pludselig gør os et eller andet, fordi de mener at vi har taget deres hund.


HJÆÆÆLP.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amstaff hvalp FUNDET - 2
  • #1   5. jun 2010 Skynd dig find et andet hjem til den... sådan nogel mennesker skal ikke have dyr,..

  • Wallah .
    Wallah . Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 55
    #2   5. jun 2010 Rasmus

    Det er lidt svært. Min far mener at den bare skal ud.
    Politiet mener den skal tilbage til dem hvis det er deres.
    Det er i mine øjne hul i hovedet når jeg fortæller manden at de før har fået fjernet en hund på grund af mishandling og ingen kontrol over hunden.
    Dette er en race man skal være særlig opmærksom på, og som i har ku se i medierne så vil de lave forbud mod dem.
    Så hvis de får hunden her? Og behandler den på samme måde som med deres andre hunde? Det kan sku kun gå galt.

    Jeg vil personligt også selv have den får en ny ejer der kan tage sig af hende, da hun er en utrolig sød hund og meget kærlig. Kommer den tilbage til dem vil den bare stå bundet fast til en stolpe og stå der i mange måneder hvor den så kan gå ind og ud af et skur hvor der er mad og vand.



    Men at finde en ny ejer til hunden sker jo ikke bare på 2 minutter.


  • #3   5. jun 2010 HØRT Rasmus smiley
    Ja find et nyt hjem til den.
    Men jeg ville nok vente lidt så man er 100% sikker på den ikke tilhøre andre end din nabo.



  • Wallah .
    Wallah . Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 55
    #4   5. jun 2010 kim

    Du får mig ikke til at gå over med den smiley
    Denne hund skal ikke ha dårlige oplevelser i sit liv på grund af klaphatte der ikke kan behandle dyret ordentligt.
    Hvis det kan undgås hvorfor så ikke lade det gå den vej?
    De vej jo måske ikke engang vi har den lige nu?
    Jeg ved at de IKKE ville savne den da der kun er 1 formål ved at købe en hund: STÅ VAGT.


  • Wallah .
    Wallah . Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 55
    #5   5. jun 2010 Jani

    Det er lidt svært og få det afklaret, for hvis det viser sig at være deres og jeg står face to face og nægter at give dem den tilbage, så står jeg jo i lidt af et andet problem.


  • #6   5. jun 2010 det kan jeg godt se vis de ikke ved og kan se i har den er det ikke noget problem og have den men men det er lidt svært at finde en ny ejre når man skal bruge dem

  • #7   5. jun 2010 Tilhøre den andre må nogen savne den, det er jeg sikker på.
    Så vent et par dage og kommer ingen frem, så find et nyt hjem til den smiley


  • Wallah .
    Wallah . Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 55
    #8   5. jun 2010 Jani

    Det er lettere sagt end gjort.
    Den er jo set i deres have hvor den har stået bundet fast til et legehus.
    Vi fandt den også lige ude foran deres have, men da jeg havde den oppe i armene og de så jeg havde den så reagerede de ikke på det.
    Så jeg tog den med hjem lige efter de havde kørt (de så mig)



  • Wallah .
    Wallah . Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 55
    #9   5. jun 2010 Og som jeg siger, hvis det er deres så savner de den kun til at stå vagt.

  • #10   5. jun 2010 er det en han eller en tæve og hvor gammel er den ?

  • #11   5. jun 2010 Jeg synes du skulle prøve at ringe til et hundeinternat - fortæl dem historien, og hør om de ikke vil tage hunden ind og finde et godt hjem til den.
    Der er jo desværre ingen der ved, om den allerede har nogen traumatiske oplevelser fra det sted, den har været, så det er jo svært at sige, hvad der er bedst.

    Men et hundeinternat vil i hvert fald give dig et rigtigt råd.

    Held og lykke med den lille vaps :o)


  • #13   5. jun 2010 Kontakt dyrenes beskyttelse eller alle dyrs ret... Fortæl dem historien og spørg hvad du skal gøre...

    Hvis der tidligere har været mishandling af dyr hos naboen så ved en af de to steder det helt bestemt... Og så skrider de ind...

    Dejligt at nogen gør så meget for vores dejlige dyr...

    Kan dog med stor sorg fortælle at lovforlsaget er vedtaget og den nye hundelov kommer...


  • #14   5. jun 2010 tag et billede af den...
    Gå over til dem og spørg om de ahr sådan en hund, hvis de siger ja og spørger hvor den er siger du at du så den løbe nede ved vejen...

    og derefter finde du hurtigt et godt hjem til den smiley Uden de ved det


  • #15   5. jun 2010 Fritte - jamen, altså - den skal de nok lige tænke lidt over igen ! Hvor i alverden skulle vi have fået et billede af hunden fra ?

    Synes også bare TS skal gå over og hører om de evt. mangler en hund ! Og så sige h*n så den løbe der !

    Og en anden gang så meld dem til DB smiley


  • #16   5. jun 2010 tag billedet i haven så det ligner den løber ik så svært


Kommentér på:
Amstaff hvalp FUNDET - 2

Annonce