707 visninger
|
Oprettet:
hjælp folk der kender til boligpriser {{forumTopicSubject}}
hej sidder og overvejer at købe en bygning her i valby i kbh.
der er tre lejligheder i den, og de er omkring 45-50m2
jeg har tænkt mig at leje dem ud til dem som lejer dem lige nu, den ene betaler 7000 den anden betaler 6000 og den tredje betaler 6500, og så får jeg også en sammen med bygningen hører der en kiosk med hvor ejeren af kiosken betaler omkring 10.000...
ham jeg skal købe den af, vil have omkring 4,5 - 5 mio, for den er det en god deal for mig?
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 114 Svar: 185
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.587
Ligeledes skal du huske at når der er tale om en udlejnings ejendom kan du kan finansiere 60% med realkreditlån. Dvs du skal ud og finde 2 millioner (+) i alternativ (dyr) belåning, pantebreve m.m
Med andre ord, not gonna happen med mindre du er voldsomt likvid
mar 2007
Ejendommen her vil indbrige 354.000kr i indtægter.
Din leje indtægt er skatte pligtig, men dine udgifter til drifte er fradrags berettigede.
Men det korte og lange er, at det er ikke bare lige noget man gør. Og der er no chance in hell at du får lov at låne pengene til det hvis du ikke 1: Er voldsomt likvid 2: Har styr på hvad du laver, og kan fremvise et meget overbevisende drifts budget
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 114 Svar: 185
mar 2007
I vil side med stor administration og en minimal indtægt. Ligeledes vil jeres riskoprofil gøre at banken med stor sandsynlighed ikke har interesse i et samarbejde.
Men det hele bliver meget nemmere og lettere at forstå hvis i tager dialogen med et af de store realkredit instituter som feks BRF, så får i øjeblikkeligt syn for sagen.
hjælp folk der kender til boligpriser