{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Problem - tordenvejr {{forumTopicSubject}}

Ja her idag har det tordnet VOLDSOMT i sverige,, har det osse det i dk?

Jeg sidder i stuen og ser blink af et lyn og så slår det fandme gnister igennemkaminen??? Lidt vildt,, jeg troede ellers tordenvejret var et stykke væk, men åbenbart ikke.. Nå men jeg smutter ud og kigger om der er sket noget, men heldigvis er skorstenen intakt dog telig sort i toppen, hmm Nå bagefter mig ind og hive computerstkkene ud,,

Men nu har jeg det problem at den ene computer er fuldstændig væk, vil ikke starte overhovedet, har chekket ledningerne... den kan ikke starte eller noget. Hmm. første tanke var at det kun være på grund af tordenvejret,, men men men,, den computeren er sat til en forlængerledning hvor der altså også er mange andre ting forbundet, og de virker altså fint desuden virker skærmen til computeren stadig og den er jo forbundet til selve computeren, så det kan da ikke være tordenvejrets skyld eller?

Og så et lille problem efter igen,, Det trådløse netværk til min bærbar er blevet vildt irriterende,, det fungerer kun i meget kort tid af gangen, for går det ligesom ud?
Hjælper ikke at prøve og genstarte eller noget,, hmm nogen idé om hvofor?

Håber i kan hjælpe mig lidt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem - tordenvejr
Kommentér på:
Problem - tordenvejr

Annonce