Problem - tordenvejr {{forumTopicSubject}}
Ja her idag har det tordnet VOLDSOMT i sverige,, har det osse det i dk?
Jeg sidder i stuen og ser blink af et lyn og så slår det fandme gnister igennemkaminen??? Lidt vildt,, jeg troede ellers tordenvejret var et stykke væk, men åbenbart ikke.. Nå men jeg smutter ud og kigger om der er sket noget, men heldigvis er skorstenen intakt dog telig sort i toppen, hmm Nå bagefter mig ind og hive computerstkkene ud,,
Men nu har jeg det problem at den ene computer er fuldstændig væk, vil ikke starte overhovedet, har chekket ledningerne... den kan ikke starte eller noget. Hmm. første tanke var at det kun være på grund af tordenvejret,, men men men,, den computeren er sat til en forlængerledning hvor der altså også er mange andre ting forbundet, og de virker altså fint desuden virker skærmen til computeren stadig og den er jo forbundet til selve computeren, så det kan da ikke være tordenvejrets skyld eller?
Og så et lille problem efter igen,, Det trådløse netværk til min bærbar er blevet vildt irriterende,, det fungerer kun i meget kort tid af gangen, for går det ligesom ud?
Hjælper ikke at prøve og genstarte eller noget,, hmm nogen idé om hvofor?
Håber i kan hjælpe mig lidt
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 9 Svar: 1.062
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 21 Emner: 92 Svar: 1.801
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 109
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 109
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 55
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 30 Svar: 334
Prøv at tage strømstikket ud af den omme bagi. Og lad den stå sådan i 5-10min.. Prøv så at sæt stikket i igen, og se om den så kan starte. Det er muligt.
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 217
Men få en der ved noget om det til at kigge den efter, hvis du ikke selv kan.
Problem - tordenvejr