{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone 3G og 3GS - forskel
  • #2   4. maj 2010 3GS kan lave softice med krymmel mens 3G kun kan lave normal softice, den er blevet opgraderet med at kunne lave krymmel, derfor anbefaler jeg 3GS

• #4   4. maj 2010 Vent til sommer og køb en ny gang crap, eller køb en HTC Desire nu.

• #5   4. maj 2010 skal ALDRIG have HTC... så nej den gider jeg ikke bruge mine penge på!
    Og tak til jer der var seriøse!!

Står og har fået tilbudt en 3 mdr. gammel iphone 3G 16 gb til 1500 kr.. Ville det være et dårligt køb?

• #6   4. maj 2010 Hvis du insisterer på Apple, vil det være dumt ikke at købe 3GS pga. den ekstra performance.

Dog synes jeg det lyder til du ikke har prøvet en i de nye HTC serier...

• #7   4. maj 2010 jeg har en veninde som har en HTC og hun brugte så lang tid på at finde rundt i den.. og det gider jeg ikke.. en iphone ved jeg hvordan fungere og hvor de forskellige ting ligger..
    selvfølgelig ville jeg osse helst have en 3GS, men da jeg ikke har så mange penge, er det desværre ikke en mulighed.. smiley

• #8   4. maj 2010 Så hellere spare sammen til en 3GS eller købe den med abb... Der kommer flere og flere apps i App Store der kræver en S nu...

Ved ikke hvilken HTC hun har, men du skal op i de nye Legend / Desire for at de er noget ved, grundet Android 2.1 styresystemet.

Første opstart på min Desire var <b>mindre</b> kompliceret end første på min iPhone 3GS..

• #9   4. maj 2010 du kan gå på youtube og søge "3g and 3gs speedtest" så ser du bla, at 3gs er lidt hurtigere men jeg valgte alligevel en 3g da jeg kom fra en alm telefon med trykknapper så havde ikke nogen sammenlignen og den er bestemt hurtig nok for mig (:

• #10   4. maj 2010 Jeg har en 3GS og en af mine kammarater har en 3G, og jeg kan ikke se den helt store forskel. Måske er der en lille smule når du går på internettet. Men ikke noget betydeligt vil jeg mene.

• #11   4. maj 2010 <b>Der kommer flere og flere apps i App Store der kræver en S nu...</b>

... Så kan det være irrelevant om den er hurtig nok at skrive SMS på. 3G får muligvis heller ikke multitasking i forbindelse med OS4.

Kommentér på:
Iphone 3G og 3GS - forskel

Annonce