{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Tusser {{forumTopicSubject}}

Hej Bb, jeg søger nogle der måske ved noget ang millitæret, jeg har været inde som værnepligti men nu er der så gået noget tid siden den gang og har fået div tusser på venstre hånd og en enkelt under øjet, så vil hører om nogen ved om forsvaret har en politik om det? Altså om de ikke tager folk ind så?

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tusser
  • #1   25. apr 2010 hmm jeg havde en sergent som var rimelig tusset, da jeg var inde for et lille års tid siden.. tror ikke det er det store problem.. men ring dog og spørg, meget nemmere smiley

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.523
    #2   25. apr 2010 Du vil få et problem med den under øjet. I følge loven, må man ikke tattovere på hænder, fødder og på hovedet / i ansigtet, og det vil blive et problem, fordi den ikke kan tildækkes.

    Du ville også få et problem, hvis du feks. havde et svastika - forestil dig du bliver udsendt som fredsbevarende nato-soldat til mellemøsten, og så en jøde får øje på det? Uhadada!

    Men det letteste er nok, at du ringer til forsvaret, og får oplyst deres politik ang. tusser smiley


  • #3   25. apr 2010 Den går nok ikke.

    Jeg ville i hvert fald ikke kunne respektere hvis der stod en der var tatoveret som dig at prøvede at kommandere rundt med mig.


  • #4   25. apr 2010 jeg har set mange med tusser i hele kryderen, som de fleste ville tage rimlig seriøst smiley men det har jo ikke en skid at gøre med om i kan tage en sergent seriøst.. i skal bare gøre præcis hvad der bliver sagt, længere er den ikke. om i så griner af ham inde i hovedet, det er hvad det er..

  • #5   25. apr 2010 Ja der er vel kun en ting af gøre, ringe og spørge smiley

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.523
    #6   25. apr 2010 88 = HH = Heil Hitler smiley

  • #7   25. apr 2010 Sjovt nok er det faktisk først efter jeg kom på baboom, at folk begyndte at spørge hvad det stod for..

    Hans J - ja du har ret, folk der blir sur over det nok ikk om hvad de betyder, men sådan er det jo bare smiley


  • #8   25. apr 2010 ja det er totalt lamt.. startede med at spille "day of defeat" og mit nick var automatisk min mail : (navn)-88.. blev kicked hele tiden uden jeg fattede hvorfor smiley

  • #9   25. apr 2010 men sådan er det jo bare desværre - Nogle skal jo altid brokke sig smiley bare man selv med hvad det står for så er jeg sku ligeglad med folks dumme kommentarer og meninger smiley


Kommentér på:
Tusser

Annonce