{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Hjælpe Admins? = Magtliderlig... {{forumTopicSubject}}

Babooms såkaldte Hjælpe admins skal sørge for at tingene går rigtigt til , og alt respekt til det. Men når man som frosset bruger ikke engang har mulighed for at klage over at man er blevet frosset, så minder Baboom jo mere om et diktatur! Og når en hjælpe admin mener man har oprettet det de kalder "en kommerciel annonce" får man ingen mulighed for at bevise det modsatte! Dette er blot ment som et opråb, da det jo er umuligt at få noget svar fra Moderator for at få en forklaring. Baboom er sgu en børnehave...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælpe Admins? = Magtliderlig...
  • #1   8. apr 2010 Magt liderlige og konfliktsky .

Bliver sku nok frosset nu .

• #2   8. apr 2010 Kan godt være det er som et diktatur...
    Men hvem har sagt det modsatte ? hjælpeadmins gør hvad de syntes er rigtigt... færdig bum.

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.384
    #3   8. apr 2010 der er jo nok en grund til i bliver smidt i fryseren og evt slettet jeres profil eller annoncer... Fordi i ikke overholder reglerne.
    Så det er jo endelig jeres egen skyld 99% af gangene.

• #4   8. apr 2010 Ja og når man så vil modbevise, får man at vide at sådan er det bare ;o)

• Just Me ?

#5   8. apr 2010 Danny m: nu Er det sådan at 99.99% af gangene kan brugeren ikke modbevise det, men snakker bare for sin syge moster smiley

nu har jeg f.eks. været flink ved dig et par gange med dobbelt annocer smiley

• #7   8. apr 2010 Men det er tilladt at lave forespørgsler på diverse stoffer/slankemidler/cracks/fil deling osv..

Giver overhovedet ingen mening!

Og sprogbruget strider i mange tilfælde også imod reglerne, men disse bliver heller ikke slettet.

Fair nok det er frivilligt arbejde, men derfor kan man godt gøre et ordenligt stykke arbejde.

• #8   8. apr 2010 Jeg har aldrig oplevet noget skidt med HA'erne herinde, så jeg kan ikke genkende jeres frustationer...

• #9   8. apr 2010 Nu gider jeg ikke lige at læse det hele igennem, men kan sige at jeg flere gange har oplevet at hjælpe admins er magtliderlige.

Det er sku til grin det pis ! De føler sig hævet over alle os andre da de "kan mere" end os. Og det bliver misbrugt !

• #10   8. apr 2010 Jeg er enige med Trillo .

• #12   8. apr 2010 Så var der lige endnu en magliderlige hjælpe admin der har misbrugt sit arbejde.

Hallo der er jo en grund til at det hedder HJÆLPE-admin !

Hvis de ikke engang kan håndtere en bitte diskution, så er de ikke egnet til deres job.

• #14   8. apr 2010 Har ikke læst det hele igennem så kan desværre ikke udtale mig om, vedkommende har hængt nogen ud.

Men de hjælpe-admins tåler ikke noget. Derfor de er så gode til at misbruge deres magt.

Undre mig ikke at vi også bliver frosset, bare fordi man får luftet sin mening.. men dem om det.
    Det fortæller mere om dem, end om os.

• #16   8. apr 2010 Nemesis..
    Står beskrevet i første indlæg og derefter ytre han sin mening og er nu så igen blevet frosset. Sikkert pga denne tråd.

Men det ændre desværre ikke på at der burde strammes gevaldigt op, på mange områder herinde.

• #17   8. apr 2010 Advarsel er et fremmedord herinde.

Næ nej herinde bliver du lige pludselig frosset.
    Når du så kan komme ind igen, og spørger om hvorfor man har været frosset, så får man den samme besked med reglerne osv, som de sender til alle der har været frosset.. !

Meget nyttigt.. eller noget !

• #19   8. apr 2010 Jeg har Anmeldt Baboom på trustpilot, eneste ting jeg kan brokke mig over er de magtliderlige og konfliktsky Admins som er her, De er uskolede, og det kræver ikke noget særligt og blive ansat, bare en opringning fra de Store admins, og så kan en vildt fremmed sidde og trykke, Ham kan jeg ikke lide og hende kan jeg heller ikke lide, .. frys frys slet slet, frys frys slet slet, kedeligt parodi, men sådan er daligdagen her på baboom,

Egentlig i bund og grund er det et godt site, .. HA´erne er bare alt for hurtige på aftrækkeren, de sætter sig ikke ind i tingene, det er helt sikkert, FÅ DOG ET kursus,

På hifigalleri er der så slet ikke styr på det, .. PÅ babygalleri er den så helt galt, der skal man bare slå en fis, Men stadig det er uskolede teenage børn der sidder med kløe i slette fingeren, ...

Mvh Daniel Pedersen

• #20   9. apr 2010 Jeg fatter ik at nogle vil påtage sig den ulidelige opgave at være hjælpe-admin herinde!
    I alle sager er der to parter. Gør hjælpe-admin, som part 1 siger, så brokker og klager part 2. Og er det part 2, som får medhold, så brokker og klager part 1...
    Så HJÆLPE-ADMIN på BABOOM er LOOSE-LOOSE og ik win-win!

• Just Me ?

#21   9. apr 2010 • Nemesis •
    Kan se at han blev frosset, da han flere gange havde haft ulovlige vare til salg

• Just Me ?

#23   9. apr 2010 Mr Bing <-> Søg, søg BingO !
    Hvis du bliver snydt, rør vi ikke ved sagen, hvis du er svindler, ser vi på sagen, hvis du er sælger ulovlig/kopi vare, tager vi os af det... alt det med 2 partner, altså Snyderi eller noget i den stil, er op til jer selv, da vi intet har med det af gøre. det er Jer og Politiet der har med sagen af gøre.

Hvis du gør noget imod reglerne, som du jo har læst smiley Så tager vi os også af det, altså alt mellem, udhængning af personer eller firmaer, og visaer ting du ikke må osv osv osv så tager vi os af det...

Vi får mange klager på os vær dag, og 99% af gangene, har vi jo ret, men at den anden part bare er sur fordi de ikke vil gi sig

• Just Me ?

#25   9. apr 2010 Nina
    Vi prøver jo at holde styr på folk, men som du sikkert ved, så er vi Hjælpe admins, vi har job og liv ved siden af, og prøver at få det hele til at køre her inde smiley

Men vi sidder ikke og ser Alle annoncer og forum-tråde igenbnem for at se hvordan folk opføre sig.
    Men når folk skriver til os, så ser vi jo på det

• Just Me ?

#26   9. apr 2010 Som den her tråd, nu har jeg heller ikke læst alt igennem, for der står sq for meget til man endelig gder læse vær surt opstød, og sådan er det også i mange andre indlæg smiley

Men som sagt, hvis folk skriver til os, så kigger vi jo på det smiley

• #27   9. apr 2010 Og på samme tid bare et andet sted i galaksen, bliver der bandet, kaldt navne osv. Meeeeen Shhh opdager de det ikke, gør det ikke noget...

Bare sådan lige et helt andet spørgsmål som jeg syns kunne være sjovt at høre, Må man så sladre om andre? Eller rettere Sladre i om andre?

• #29   9. apr 2010
    Tænkte mere om i har gjort en HA opmærksom på en person der opførte sig uheldigt?

• Just Me ?

#30   9. apr 2010 Nu er det sådan at vi Ikke hænger folk ud i vores gruppe, men vi diskuter omkring jer og jeres "fejl" her inde, så vi ikke gør noget forkert ind i mellem hinanden... så hvis jeg er usikker på en en Taske som Nemesis f.eks. har til salg, er ægte, så høre jeg de andre af, eller om det er lovligt at sælge den slags hund osv osv osv.. så høre jeg de andre af inden jeg gør noget...

Så vi hænger ikke folk ud.

Pernille
    Som sagt, så kan vi ikke sidde og læse alt igennem, og hvis der ikke bliver repotert noget til os, så opdager vi det ikke, nej, vi er ikke over alt hele tiden, men har også et liv ved siden af.

• #32   9. apr 2010
    Toby> Ved det, bestemt heller ikke kritik af jer, tror da på i gør hvad i kan :o) Og det er da super der er nogen der holder orden, og tror da også på langt de fleste af jer er fair, meeeeen som så mange andre steder skal der nok også sidde en eller to uheldige personer som er blevet HA. Og sådan er det jo bare :o) Vi kan kun glæde over at der med sikkerhed er mange rigtige imellem jer :o)

Nemesis> Det er nemmere og hurtigere end at fortælle sandheden ;o) hehe

• Just Me ?

#33   9. apr 2010 • Nemesis •
    Jeg lyver heller ikke.. men kan så forstå at din kæreste ikke overholdte reglerne for at være HA'er... da han ikke må vise det til andre Tsk tsk tsk...

Jeg lyver ikke, jeg ER nød til at forhøre mig omkring hvad de andre syntes, og hvis en bruger gør noget de ikke må, skal de jo stemmes ud, og diskuters med de andre admins, så jeg lyver ikke, det får jeg ikke noget ud af.

• Just Me ?

#39   9. apr 2010 Vandt jeg? hva hva hva? jeg vil gerne vinde... Vandt jeg??? smiley :D (uhmm I Like Sort Humor smiley )

Kommentér på:
Hjælpe Admins? = Magtliderlig...

Annonce