4.943 visninger
|
Oprettet:
Yousee internet, kan man lave koden om {{forumTopicSubject}}
Hey alle:)
har yousee som internetudbyder, og vil gerne lave net navnet om, og evt koden hvis det er ,muligt, nogen der kan hjælpe med det?
mvh thomas
mar 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 92 Svar: 1.050
Mit leverede modem fra Yousee, er installeret med deres firmware, Man kan godt lave det om men modemet ændrer det selv igen, MIN gjorde, jeg ringede derind, og kunde fidusen sagde, det er helt normalt når det er OS der skal vedligholde det, Jeg kunne godt selv få lov til at vedligeholde og servicere, men så skulle jeg betale hver gang nettet drillede, Men lige meget hjalp det, min Yousee router ændrede stadig navn og kode, så jeg smed en anden trådløs router på, Så virkede det for mig
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 128 Svar: 533
mar 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 92 Svar: 1.050
Men ønsker du alligevel selv og prøve trykker du 192.168.0.1 ligesom du skriver en internet adresse, Der under kommer der en menu frem, og har du ikke ændret password og admin, er admin = Admin og password = Password, (Står også i bunden af din Yousee router) derinde er Wireless settings, derunder kan du ændre navnet (SSID) og koden, Men somsagt, den ændrer det igen på et tidspunkt,
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 867
Yousee internet, kan man lave koden om