{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

TeleKæden @ Randers ' :@ {{forumTopicSubject}}

Hey BaBoom .

Ja jeg vil lige give jer en historie der pisser af mig '

Jeg gik ned i TeleKæden idag efter arbejde for og høre dem om der var kommet en ny Software til Nokia N95 fordi min begyndte pludselig igår aften med ikk og ville finde min GPS , og det havde jeg hørt kunne skyldes min Software hvis det ikk var den sidst nye .
Så jeg sagde til dem at de godt måtte Opdatere den , men KUN hvis der var kommet en nyere udgave end den jeg havde i . Fordi jeg havde mange Sms'er jeg helst ikk ville miste .
De kom ud fra værkstedet og sagde "Ork jaja der er lavet en nyere , vil du have den i ?"
Jeg siger "Jaa , det må jeg jo heller så det virker"
Da den så er opdateret , så er det fandme den magen til de smed i , så siger jeg "Det er sku da ikk den nye?" De siger "Jojo :)"
Jeg forklare dem så jamen det er jo den samme som jeg havde før , jamen det er den nyeste vi har siger de så ' Doh . Idioter man .

Og det ændret intet på fejlen '


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TeleKæden @ Randers ' :@
  • #2   7. aug 2007 Typisk TK i den her by ' smiley

  • #3   7. aug 2007 mig af *

  • #4   7. aug 2007 ja tk i rander er heller ikke min kop te.. de fatter bare ingen ting..

    købte en alcatel 735 dernede, efter en månde var der nærmest ikke andet end støv i skærmen, ikke deres skyld, men så står ekspedienterene og siger jeg bare skal tage coveret af, men nej det kan man jo ikke på sådan en, så viser de mig bare hvordan de gør på deres nokiaer, men de kunne bare ikke forstår man ikke kan tage det cover af. (mange år siden) fik senere en ny af Alcatel danmark. som måtte beklage telekædens dårlige opførsel... der var meget andet bøvl med dem i øvrigt

    en anden gang købte jeg en Alcatel, der skulle være med farveskær og ordbog, hvilket den ikke var, de gik de bare ud fra alle telefoner var med. alatel måtte igen beklage at telekæde n laver så mange fejl






Kommentér på:
TeleKæden @ Randers ' :@

Annonce