{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.157 visninger | Oprettet:

KETAMIN HVAD SLAGS RUS? {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg ahr længe gået og tænkt over hvad hestebedøvelse ketamin gør på mennesker når det tages , er det farligere end Coke & amf? & hvordan er rusen ikke fordi jeg på NOGET tidspunkt har tænkt mig at røre stoffer, men er bare nysgerrig smiley

Jeg er selv hestepige, & derfor tænkt over det længere tid (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KETAMIN HVAD SLAGS RUS?
  • #1   26. mar 2010 lam

• #2   26. mar 2010 Falder man i søvn , eller bliver man helt oppe & køre eller hvordan ?

• #3   26. mar 2010 Okay (; Nu må jeg så indrømme det, jeg har et ½ års tid prøvet coke & amf. & nu vil jeg vildt gerne prøve Keta . Da jeg har hørt en masse godt men vil bare gerne vide om man abre står & fyrre den af på gulvet i sin egen lille verden da jeg syntes det er det fedeste (;

• #5   26. mar 2010 Man falder ikke i søvn af keta vis man har ADHD vel ? jeg er igang med undersøgelsen & jeg falder i søvn når jeg har taget Amf, lidt neederen at gå don til en fest pga AMF smiley

• #6   26. mar 2010 http://ekstrabladet.dk/112/article1318059.ece

Gå du bare i gang..

• #7   26. mar 2010 Ved godt man normalt sniffer det og har prøvet det flere gange selv. Og lad VÆR, man bliver virkeligt FUCKT oppe i skallen.

• #9   26. mar 2010 - Forsythia -
    Fordi trådstarter selv gør det smiley

• #13   26. mar 2010 Det sku hyggeligt smiley med det bedøver smiley og er et psykadelisk stof smiley

Drik det så virker det længere og meget vildere smiley

• martin h
    martin h Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 236
    #18   26. mar 2010 gå dog ind på www.psychedelia.dk

• Nadia b
    Nadia b Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 5
    #22   6. maj 2010 hvilke forskellige former findes ketamin i ?
    og hvor meget koster det?

• #23   6. maj 2010 .. Der Ketalar , ketaset som bliver lavet til ketamin
    også er der en 100mg og en 200mg men altså der snak om at der snart skulle komme en med en mere psykadelisk virkning smiley ved ik om den er kommet

• #24   6. maj 2010 priser er efter hvor godt du kender dem men gade pris er 400-800 pr gram smiley

• Nadia b
    Nadia b Tilmeldt:
    apr 2008

#25   6. maj 2010 Fedt nok jo smiley
    Har ikke rigtig hørt så meget om stoffet før, men det lyder da meget fedt:) findes det pulver og pille form eller hvordan?

• Nadia b
    Nadia b Tilmeldt:
    apr 2008

#27   6. maj 2010 Øv ja!
    Men krystaller er så bare til at sniffe eller?

• #28   6. maj 2010 smiley neej man skal knuse krystallerne HELT også sniffe det smiley det bliver til pulver ellers så kan man gøre det flydende igen også skyde det i en muskel men det skal du nok ikke lige starte ud på smiley også kan det også hældes i en drink smiley

• Nadia b
    Nadia b Tilmeldt:
    apr 2008

#29   6. maj 2010 Havde gættet det skulle knuses smiley ..

• #31   7. maj 2010 smiley Jaaah det har vi set King of Keta nogle gange smiley haha Det var en god uge ik fede smiley

• Nadia b
    Nadia b Tilmeldt:
    apr 2008

#33   7. maj 2010 Se engle og tale med dæmoner :D?
    Den har jeg godt nok ikke prøvet før (: !
    Den der med selvmordiske tanker lyder ikke rar.

• #35   7. maj 2010 .. alt ER et komplot ! jeg sikker på at alle hardstyle Dj´s de overtager verdens herdømmet en dag smiley

• Gry H
    Gry H Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Svar: 2
    #39   16. nov 2010 Hvem har prøvet Ketamin og hvad er jeres erfaringer?

• #40   16. nov 2010 hmm det kan du jo læse i denher tråd ?

• Gry H
    Gry H Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Svar: 2
    #41   16. nov 2010 Du har ret. smiley Det gør jeg.

• Victoria L
    Victoria L Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #42   28. maj 2013 Ketamin virker på mennesker lidt som psilocybin svampe - hallucinogene svampe.
    Ketamin indtages fordi brugeren ønsker den psykedeliske effekt, og ser derfor den bedøvende virkning som en bivirkning.
    Du bliver sløv i hele kroppen, og kan hallucinere ved syns, høre, smags og lugtesanserne.
    Der findes kun en form for ketamin men det kan tages på 3 måder.
    Influsering(snifning) - virkning fremtræder frem ca efter 10 min.
    Intramuskulært (injektion med kanyle) - virkning fremtræder efter 1 - 5 min.
    Oralt (optages igennem mavesæk) virkning fremtræder efter ca. 45 minutter alt efter maveindholdet.
    På gaden koster det ca 500 kr. pr. gram, og man skal ikke være bange for dårlig fremstilling, da ketamin bliver hapset fra hospitaler. Men man kan dog aldrig vide om sælgerne har cuttet det op med andre stoffer, så køb fra en du stoler på.

• #43   13. jun 2013 når man går lige føles det som op af bakke, har også hallucineret på det, er dog langt ude af det lort nu smiley

Kommentér på:
KETAMIN HVAD SLAGS RUS?

Annonce