{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb ved Elgiganten
  • #1   13. mar 2010 Ville sgu aldrig købe mobiler hos Elgiganten. Sidst snød de mig for 298 kr smiley

• #2   13. mar 2010 babooms toilet

en butik kan ikke snyde... du har bare ikke været vågen nok tror jeg

• #3   13. mar 2010 Jebise D - Jeg kalder det snyd, når man ikke informerer sine kunder om, at varen er på tilbud dagen efter, man lige har købt sin vare - og de så ikke vil refundere 298 kr. Så der stoppede jeg med at handle i Elgiganten. Når man ingen kundeservice yder, så får man færre kunder.

• #4   13. mar 2010 Det er ikke snyd. Det er sådan det er. Så kan de ligeså godt sige til alle deres kunder, fx "kom i næste måned da vi har dette dejlige fjernsyn på tilbud hvor vi taber penge på det, men det er ligemeget. Tilbud er sådan at alle skal købe når det er billigts, selvom vi går konkurs"

• #5   13. mar 2010 Nu er en butik ikke forpligtet til at informere om at der er tilbud dagen/ugen efter.
    Men giver dig ret i at det er dårlig kundeservice. Men igen de er ikke forpligtet til det.

• #6   13. mar 2010 Jebise D - Det er dårlige kundeservice, og det har de mistet mange tusinde kroner på fra min side af. For de har tit og ofte haft de ting, jeg skulle bruge, men tager hellere konkurrenterne.

Nicolai S - Det ved jeg, men alligevel, når det er dagen efter, så informerer man sgu sin kunde.

• #7   13. mar 2010 kender det alt for godt. Jeg er enig, fuldstændigt, men der er intet at gøre...

de er lidt ligeglade, da de havde et overskud på 20 millioner i danmark alene sidste år.

• #8   14. mar 2010 Det skal også tænkes på at det er almindelige mennesker der står der, du kan ikke forvente at de ved hvert salg skal stå og huske hvilke telefoner der bliver sat op og ned i pris og skal informere om dette. Du må da være helt væk...
    Men du har 14 dages prismatch, så jeg kan kun konkludere at du har været så grov i munden eller uforskammet at du er blevet smidt ud uden at få refunderet pengene, eller også har du opdaget det for sent - for jeg har ALDRIG oplevet problemer med at der er nogen der ikke har fået deres prismatch, tvært imod.

Jeg køber stort set alle mine ting i elgiganten, til dels fordi jeg arbejder der, men også fordi at jeg ved at tingene er i orden... og nej der er ingen problemer med at få tingene sendt til service hvis de fejler noget, det er et eksternt værksted i sverige(som oftest), som samarbejder med elgiganten.

• #10   14. mar 2010 money talks

fair nok... så dropper vi de brugte varer og samtidig dropper vi de 14 dages fortrydelsesret som Elgiganten er den eneste der tilbyder af fysiske butikker.

Det hedder "de glemmer at informere kunderne at varen har været hjemme hos nogen først"

men jeg synes den service med de 14 dage er vigtigere end det at varen har været brugt. Det er jo intet problem og gå op og aflevere denne og få en ny

Kommentér på:
køb ved Elgiganten

Annonce