{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.393 visninger | Oprettet:

Batman .
Batman .
Tilmeldt:
4. jun 2007
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 155

Thomas Ranum Jensen {{forumTopicSubject}}

jeg så på et tidspunkt sidste år en udsendelse med Thomas ranum som blev stukket ned. og har siden det program ik ku få ham ud af mit hoved fordi jeg sys det er så forfærdeligt. jeg kender ham ikke men ville rigtig gerne vide om der er nogen der ved hvordan det går ham? er han i bedring med genoptræning? ved godt det er mærkeligt jeg lige tænker på ham når der er så mange der blir udsat få så grove overfald. men hans historie har ramt mig dybt og tænker på det stort set hver dag efter jeg så det i tv'et. for bare lyst til at gi ham en krammer:)

Hvis der er nogen der kender ham ku jeg så ik få et svar på hvordan han har det??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thomas Ranum Jensen
  • Christian H
    Christian H Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 35
    #1   11. mar 2010 Jeg kender ham privat, og han har det fint, han sidder godt nok i kørestol og skal gøre det resten af hans liv, men han har en dejlig kæreste der stå ved hans side, og hans søster er der også for ham 100%

  • Batman .
    Batman . Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 155
    #2   11. mar 2010 okay.. det er jeg glad for at høre:) godt han har en kæreste. han virker os som et rigtig dejligt menneske. kan virkelig bare ik få ham ud af mit hoved. har det så dårligt over at vi bor i en verden der er så ussel. tænk at man kan gøre sådan noget ved andre mennesker.. sender ham de bedste tanker<3

Kommentér på:
Thomas Ranum Jensen

Annonce