{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  adgangskrav pilot
  • #1   10. mar 2010 En gymnasiel uddannelse med 9 i gennemsnit ser de helst, men generelt med en gymnasiel kan du komme ind, men om du bliver optaget efter de indledende prøver, er svært at sige.

Har en kammerat som er sluppet igennem flere nåleøjer, og som skal til de 2 sidste prøver nu her, inden han skal til USA i 2 år. Han vil være F16 pilot.

• #2   10. mar 2010 Forsvarets Rekruttering

Jonstrupvej 240
    2750 Ballerup

Tel. 44 89 50 00
    - mandag-fredag 08.00-17.00

Fax. 44 68 26 10

Email fvr@fvr.dk
    På grund af tekniske vanskelig-heder undlad venligst at benytte Hotmail. I stedet kan f.eks. anvendes Gmail.

det er nok det eneste sted du vil få et rigtigt og brugbart svar. tvivler på at der er ret mange på baboom som ved noget med sikkerhed.

så grib knoglen og ring, jo mindre du bare vil have ævl, bævl og rygter. "jeg har hørt fra min fars onkel's nevø" o.lign.

• #3   10. mar 2010 Ellers, skriv en besked til min kammerat på min venneliste herinde som hedder "Martin Falkenfleth J" - det er den føromtalte fyr, som er igang med pilotuddannelsen i forsvaret, han kan også svare på alle dine spørgsmål smiley

• #4   10. mar 2010 bare lige så du ved det: hvis det er i forsvaret er du bundet i 11 år, hvis du bare vil være pilot så som i sas koster fly kortet 500.000kr

• #5   10. mar 2010 vil gerne flyve kampfly. Nu er jeg kun 14 og ser meget frem på det som mit største mål! smiley Men greve s, skriver lige en pb til ham så. tak for hjælpen ':)

Kommentér på:
adgangskrav pilot

Annonce