845 visninger
|
Oprettet:
Tusser... Hvor mange/ og betydning {{forumTopicSubject}}
Hvor mange tusser har du og hvad betyder de for dig?
Link evt. til billeder.
Jeg har selv 7 stks - den nyeste fik jeg lavet igår på mit venstre lår, og den symbolisere min fødsel. En sommerfulg og min fødselsdagsmåned skrevet ovenover...
apr 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 98
sep 2008
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 45
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 16 Svar: 227
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.037
1: Fra skulder til albue - Selv tegnet den, med inspiration fra polynesien
1: Under knæet - Igen med inspiration fra polynesien
Og den sidste sidder på indersiden af overarmen, som fortæller min storebrors fødselsdato og dødsdato.
Tattoos er en smagssag, men bestemt ikke noget socialt relateret.
Nogle farver hår og andre får tattoos.
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 17 Svar: 162
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 337
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 105 Svar: 1.176
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 49
4 hundepoter på min højre skulder - da jeg selv har 3 hunde og eeeelsker dem xD
Samt 1 på min højre ankel, som er mit navn på Sanskrit, som er et uddødt indisk sprog-
Det er til ære for min far. Han har oversat en bog fra Sanskrit til engelsk i vers.
jun 2007
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 91
er helt vild med nordisk mytologi;)
jun 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 131
! skt. mit navn og fødsel dato på siden.. siger jo sig selv hovrfor..
2 stk. girly skuls på mine lægmuskler..
http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=21172
nov 2007
Følger: 67 Følgere: 77 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 918
1. En tribal på lænden tegnet af en af mine bedste venner.. Har stor betydning da den er personlig fra ham til mig..
2. 3 kinesertegn på højre lægmuskel.. Fået af min X kæreste og er mit navn på kinesisk..
3. Skrift på venstre ribben.. Der står grib dagen på filippinsk.. Var efter jeg havde været i en alvorlig bilulykke og nær mistet livet.. Filippinsk fordi jeg elsker sproget og det er anderledes..
4. Har et knust hjerte med en valmue igennem i venstre side af lysken.. Knust hjerte da det er lavet efter X'en gik fra mig og valmuen fordi det kaldte han mig altid.. Denne tattovering betyder mest for mig overhovedet!!
5. En stor japansk drage op af det meste af højre side.. Elsker alt asiatisk, jeg er født i dragens år og japansk fordi jeg altså elsker japaner biler..
Tattoveringer planlagt:
1 Stjerne på højre skulderblad, da min kammerat har en hjertefejl og vi ikke ved hvor længe han lever endnu..
2. Det kinesiske tegn for søstre på venstre håndled for min lillesøster og jeg..
Tusser... Hvor mange/ og betydning