{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

~Christina ~
~Christina ~
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 45

Tusser... Hvor mange/ og betydning {{forumTopicSubject}}

Hvor mange tusser har du og hvad betyder de for dig?

Link evt. til billeder.

Jeg har selv 7 stks - den nyeste fik jeg lavet igår på mit venstre lår, og den symbolisere min fødsel. En sommerfulg og min fødselsdagsmåned skrevet ovenover...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tusser... Hvor mange/ og betydning
  • los a
    los a Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 98
    #1   7. mar 2010 5 stk, ved ikke rigtig hvad de betyder for mig, de repræsenterer ligesom nogle forskellige tider i mit liv.....

• #2   7. mar 2010 hans j> det her er ikke det emnet handler om!! hvis du vil diskutere om man burde ha tusser eller ej så opret dit eget emne!

• #3   7. mar 2010 hans j - du er fandme så pisse negativ altid og i alle dine indlæg !!

• #4   7. mar 2010 3 styks.

1: Fra skulder til albue - Selv tegnet den, med inspiration fra polynesien

1: Under knæet - Igen med inspiration fra polynesien

Og den sidste sidder på indersiden af overarmen, som fortæller min storebrors fødselsdato og dødsdato.

Tattoos er en smagssag, men bestemt ikke noget socialt relateret.
    Nogle farver hår og andre får tattoos.

• #5   7. mar 2010 Jeg har en hel pakke med tusser i regnbues farver.. De betyder rigtig meget for mig, så kan jeg farvelægge min dejlige Peter Plys malebog...

• #6   7. mar 2010 hans j. Jo større taber man er, jo flere flere indlæg skal man åbenbart kommentere sådan noget lort i

• #8   7. mar 2010 har 1 på underarmen. det mit mellemnavn. fik den fordi det et MEGET gammelt navn smiley

• #9   7. mar 2010 4 kattepoter på min venstre skulder - da jeg altid har haft katte smiley
    4 hundepoter på min højre skulder - da jeg selv har 3 hunde og eeeelsker dem xD
    Samt 1 på min højre ankel, som er mit navn på Sanskrit, som er et uddødt indisk sprog-
    Det er til ære for min far. Han har oversat en bog fra Sanskrit til engelsk i vers.
    smiley

• tommy j
    tommy j Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 91
    #10   7. mar 2010 har en thors hammer med teksten voluspa.. den symboliser at jeg er dansk og stolt af det og at hvis hele lortet bryder sammen vil det altid blive bygge bedre op igen:D

er helt vild med nordisk mytologi;)

• #11   7. mar 2010 2 stk. sommerfugle på min skulder som jeg fik i gave af kæresten.. smiley
    ! skt. mit navn og fødsel dato på siden.. siger jo sig selv hovrfor..
    2 stk. girly skuls på mine lægmuskler.. smiley den ene har jeg sammen med min veninde, men ellers står de for mine dejlige kusiner..

http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=21172

• #13   7. mar 2010 Har 5 stk indtil videre..
    1. En tribal på lænden tegnet af en af mine bedste venner.. Har stor betydning da den er personlig fra ham til mig..
    2. 3 kinesertegn på højre lægmuskel.. Fået af min X kæreste og er mit navn på kinesisk..
    3. Skrift på venstre ribben.. Der står grib dagen på filippinsk.. Var efter jeg havde været i en alvorlig bilulykke og nær mistet livet.. Filippinsk fordi jeg elsker sproget og det er anderledes..
    4. Har et knust hjerte med en valmue igennem i venstre side af lysken.. Knust hjerte da det er lavet efter X'en gik fra mig og valmuen fordi det kaldte han mig altid.. Denne tattovering betyder mest for mig overhovedet!!
    5. En stor japansk drage op af det meste af højre side.. Elsker alt asiatisk, jeg er født i dragens år og japansk fordi jeg altså elsker japaner biler.. smiley

Tattoveringer planlagt:
    1 Stjerne på højre skulderblad, da min kammerat har en hjertefejl og vi ikke ved hvor længe han lever endnu..
    2. Det kinesiske tegn for søstre på venstre håndled for min lillesøster og jeg..

Kommentér på:
Tusser... Hvor mange/ og betydning

Annonce