{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

retfærdigt eller ej?? {{forumTopicSubject}}

hey

hvad syntes i hvis i stod i mit sted?

altså...
jeg har boet i min lejlighed i 3 mdr nu.

HVER og jeg mener HVER morgen klokken 4-5 stykker grænder min nabos barn. og mellem klokken 6-7 råber og skriger han + moren råber af ungerne. ( der er 1 dreng og 1 pige. ca 2-3 år)
altså og når jeg kommer fra arbejde rimelig smadret. ja så skal jeg høre på hendes unge banke på væggen eller løbe ud på opgangen og råbe helt vildt. og barnets mor råber lige så højt. og ellers tuder barnet bare hele tiden..

MEN det har så stået på i 3 mdr.
så her i fredags inviterede jeg et par venner hjem til lidt eftermiddags fest.
vi var 5 ialt.. og en masse øl..
altså anlægget spillede ikke lavt den dag..

det stod på fra klokken 1 til ca. klokken 4..
MEN klokken 2 komemr moren hen og banker fuldstændig sindsygt på døren og råber og skriger af mig.
hun råber ind i hoved af mig "JA det er fint du vil holde en fest. MEN mit barn skal altså sove til middag" og ser totalt sur ud..
da jeg var rimelig stiv svarede jeg bare jaja og lukkede..

jeg syntes satme ik det er fair når jeg skal høre på hendes lorte unger HVER dag. selv imens jeg skriver det her kan jeg høre hendes unge råbe og skrige inde ved siden af.

hvad er jeres mening smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  retfærdigt eller ej??
  • #1   25. feb 2010 du bliver jo nødt til at sige det til dem.. stille og roligt for guds skyld.. det kan være de kan se det hvis du siger det pænt til dem..

  • #2   25. feb 2010 ja har overvejet det..
    for altså nu holder jeg ikke rigtig fester her

    det var bare et par stykker på mit hoveforløb der ville hygge en eftermiddag. men fik hun så spoleret.. :S


  • #4   25. feb 2010 Jeg lejer et værelse hos en veninde, men vores nabo er totalt sur, og brokker sig over det mindste, hvis det stod til hende, skulle der være helt stille, og vi måtte ikke se fjernsyn eller ryge, for hun kan lugte røg ind i stuen siger hun. Men vi kan høre hende råbe og skrige af sin dreng.
    Jeg synes hun må flytte i hus hvis hun ikke kan leve med at vi gør som vi gør, og det larmer ikke, og vi tager hensyn.

    Jeg synes du skal sige det til hende, for det kan ikke være rigtig du skal høre dem så meget, men du klager ikke, for sådan er det jo at bo i lejlighed, og hun må også finde sig i at du holder fest, og det er jo ikke om aftenen/ natten.


  • #5   25. feb 2010 Du kan ikke rigtig gøre andet end at snakke med dig udlejer.. Hun kan helt sikkert ikke selv se problemet, hvis du selv konfronterer hende, Hun lyder riiiimelig crazy, hvis hun ligefrem råber og skriger af dig og sine børn. smiley

  • #6   25. feb 2010 Du går ikke direkte til udlejeren.. det er at stikke hende i ryggen! Først tager du den med hende.. stille og roligt, og hvis din nabo ik kan se det, så kan du gå til udlejeren.. Hun kan ikke gøre for hendes unge skriger en gang i mellem.. Sådan er det, men hun må også hidse sig lidt ned hvis du larmer så, og så komme og sige det på en pæn måde..

    snak med hende først.. det kunne jo være I kunne finde ud af at blive gode naboer..


  • #7   25. feb 2010 altså nu er det sådan når man ellers snakker med hende.. hun køre den der total Prinsess style med slet ikke at ville snakke eller noget..

    så for mig er det sådan set lige gyldigt. om jeg får en ny lejer eller hvad jeg gør. det er jeg lige glad med. om hun så blir sur på mig ja okay.. kender hende ikk smiley


  • #8   25. feb 2010 nej men så klager hun også hver gang du spiller musik jo.. den virker begge veje.. hvis du lige banker på en dag hvor der er nogenlunde roligt, og snakker med hende om det, så kan det da være det bliver bedre, og I alle kan være der..

    Hun bliver jo ikke smidt ud fordi hun har klaget over du har spillet musik, selvom hendes unge larmer..


  • #9   25. feb 2010 nej men kender min underbo og han siger det samme som jeg lige har skrevet.

  • #10   25. feb 2010 Det er jo op til dig.. det var bare sådan jeg ville ha tacklet situationen

Kommentér på:
retfærdigt eller ej??

Annonce