{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Battlefield Bad Company 2 PC beta key
  • #1   24. feb 2010 Jeg havde én indtil i aftes, som jeg kom af med smiley

Betaen ophører alligevel i morgen, så mon ikke du overlever smiley

• #2   24. feb 2010 Nåh så betaen stopper med at virke imorgen så eller?

Mere kunne bare være fedt lige at tjekke om min maskine kan kører lortet inden jeg går ud og køber det..

• #3   24. feb 2010 Hvad er dine specs? For det kan jeg da hurtigt fortælle dig så smiley

• #4   24. feb 2010 2,4 dual core, 4 gb ram og et øøh.. 9600 geforce kan det passe der er noget der hedder det.

Det er en macbook unibody jeg har installeret win på.

• #7   24. feb 2010 En Macbook fås ikke med noget grafikkort, der er tilnærmelsesvis egnet til high-end gaming, så jeg tvivler stærkt på, at du vil lykkedes med at få et acceptabelt resultat ud af det...

Det lukker d. 25 februar, dvs. i morgen, færdig bum smiley

• #8   24. feb 2010 Jeg kører Call of duty det sidste nye uden problemer dog ikke i MEGA super gfx meen det kører fint.

Og det nye gta kører også OK, ikke perfekt men spilbart..

• #9   24. feb 2010 jeg kan også kører gta iv og modern warfare, men som MANGE andre har jeg ikke specielt god fps i bad company 2 beta'en.
    omkring 40

• #10   24. feb 2010 Men er det til at spille med det antal fps??

• #11   24. feb 2010 Christian -
    Ja det kan da lade sig gøre. men engang imellem kommer der noget lag...

Amd athlon 64x2 6000+ 3 ghz
    6 gb kingston hyper xpress ram
    Radeon hd 4850 1gb

• #12   24. feb 2010 Alt over 30 fps er flydende...

Beta'en er blevet kraftigt forbedret, især efter den første uge, hvor det var uspilleligt...

Jeg ved ikke hvad min average FPS er, men det kører ganske udmærket nu... Sidder dog også på en del kraftigere hardware end dit, på trods af mit 8800GT, der dog stadig klarer det på high smiley

• #13   24. feb 2010 ¥ Kim HP ¥
    Heh. high er jo faktisk ikke high alligevel.
    grafikken på *high* får et løft når nu spiller kommer ud smiley

men ja, beta'en kørte af helvede til den første uge smiley

Btw. ved du om man beholder sit xp og sine unlocks når spillet kommer på gaden ? (i mit tilfælde steam)

• #14   24. feb 2010 Det gør man ikke.... Hvilket er meget heldigt, for stort set alle har jo de sygeste latterlige stats efter den første uge, hvor man skød på træer og transport fly, når man prøvede at ramme nogen, hehe.

Jeg tror ikke engang, at min KD er over 1 endnu... 0,9x mener jeg den er på, og jeg er altså en "erfaren" FPS-spiller... Jeg tror aldrig, at jeg har haft en KD under 1 over længere tid før BC2, hehe.

• #15   24. feb 2010 tror min kd ligger på 1.6 men havde også en elendig kd lang tid...
    træls man ikke beholder stats. lidt irriterende at skulle have alle mændene i lvl igen smiley

men selvfølgelig er det ikke så svært

• #16   24. feb 2010 Tjaeh, jeg er godt tilfreds med det... Det gør også, at spillet får en længere levetid smiley

Og nu kender man også alle de smarte fif mht. at få hurtig XP (5000 point får man neeeeeeeeemt som medic og engineer fx).

Jeg har på det sidste øvet mig i at lave headshots som assault med granatkasteren, det er for grineren smiley

Eller gå amok med defilibratoren eller snige sig ind på folk og dræbe dem med skruemaskinen... Mere ydmygende bli'r det sgu ikke smiley

• #17   24. feb 2010 jaja er alt sammen fint men fix nu lige en key til mig så jeg kan prøve lortet iaften hehe smiley

Kommentér på:
Battlefield Bad Company 2 PC beta key

Annonce