{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Nogle der er super til TYSK?Hjælp -ret {{forumTopicSubject}}

Hej! smiley
Vi har en aflevering for i tysk. Og jeg har skrevet min på dansk, derefter oversat den på tysk. smiley

Jeg plejer at være rigtig god til tysk og det er jeg også, men jeg vil gerne være sikker så derfor; - ville lige høre om der var en super sød person, der er rigtig god til tysk som kan oversætte min vigtige aflevering? smiley
- bare så jeg kan SAMMENLIGNE din oversættelse i forhold til min! (:

Ber jer? (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle der er super til TYSK?Hjælp -ret
  • #1   20. feb 2010 Bare et godt råd: Skriv aldrig din aflevering på dansk først - det er SÅ tydeligt for læreren at se, og sproget bliver sjældent særligt godt. smiley

• #2   20. feb 2010 Charlotte: Det er jo rigtigt nok. smiley
    Man kan desværre ikke skrive det om nu smiley

• #3   20. feb 2010 Mm, lad mig se .. tjo, jeg har sq ikke noget at bruge de næste par timer til, så skal jeg ikke bare skrive en hel ny stil til dig ? .. Hva gør man ikk for sine med-baboom'ere ..

• #4   20. feb 2010 Nej, det var også bare ment som et godt råd til en anden gang. smiley Du gør også dig selv en tjeneste ved at lære dig selv at tænke i tyske sætninger i stedet for at tænke på dansk. Hvis din lærer stiller dig et spørgsmål på tysk, har du jo heller ikke mulighed for først at skrive sætningen på dansk, for derefter at oversætte + finde den rette grammatik. smiley

• #5   20. feb 2010 Smid det du har skrevet herind, hvis du skynder dig kan jeg måske nå at hjælpe en smule

• steen a
    steen a Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 22
    #6   20. feb 2010 send det du har skrevet så skal jeg se det igennem.

• #7   20. feb 2010 HAHAHA:D

"Man kan desværre ikke skrive det om nu :("

Hvorfor er det så lige at du vil have en anden til at rette det for dig for dig selvom du er god til tysk.

• #9   20. feb 2010 Synes det er et ynkeligt forsøg på at få hjælp, når man sidder og dummer sig ved at afsløre man netop har tænkt sig nok bare at aflevere det man får tilsendt:D

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
    #10   20. feb 2010 Fatter ikke hvad der sker for folk, der mener, at de kan gå gennem livet, ved at lade andre lave deres lort for dem... Det er sgu' værre end bistandsklienter, der nasser på samfundet!

• #11   20. feb 2010 Phreak ^

nemlig rigtigt jeg går selv på HG og scorer høje karakterer i erhvervsøkonomi nu har vi så en aflevering for til på mandag og der er 4 der har spurgt om jeg ikke liige kan sende den så de kan rette den for mig. seriøst hvad får de ud af at snyde? min kæreste der også går på hg er ikke ret god til eø hende hjælper jeg da men kunne aldrig finde på at give hende resultaterne for det lærer hun intet af, hvis man har svært ved noget kan man spørge om lidt hjælp det er den eneste måde at lære det på

• #12   23. feb 2010 øhm er det ynkeligt hahahahaha? jeg har skrevet det. jeg er bare ikke sikker på om det er rigtig, og kunne godt tærne til lidt hjælp! det skulle sku ikke misforståes ;s

• #13   23. feb 2010 nej den er god med dig:)

Kommentér på:
Nogle der er super til TYSK?Hjælp -ret

Annonce