{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille billig bil? :)
  • #1   3. feb 2010 en gammel polo eller golf smiley

• #2   3. feb 2010 Peugeot 106 har selv haft sådan en og var fuldt ud tilfreds.. Ikke verdens pæneste bil, men den kørte og virkede som den skulle smiley

• Ricci h
    Ricci h Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 105
    #3   3. feb 2010 har du en mekaniker det kan hjælp dig hvis du skal ud og købe en ældre bil?

• #4   3. feb 2010 Hvad er budget?

Ingen kan sige om en billig bil for dig er 5000 eller 25000? eller måske mere ? smiley

• Mr  X
    Mr X Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 49
    #5   3. feb 2010 Hold dig fra de franske baljer

• #6   3. feb 2010 Har tænkt meget på en golf 3 smiley

Ja, min storebror er uddannet mekaniker, så han tager nok med ud og kigger på bil til mig smiley

Jeg har ikke ret mange penge, men jeg regner med at låne i banken til en bil, når jeg er 18 smiley

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
    #7   3. feb 2010 Glem alt om gamle golf'er og poloer - magen til lort skal du lede længe efter! De er godt nok lette at reparere på, men du køber vel ikke bil, for at reparere den?

Kig på en Peugeot 106'er eller 306'er som er ret billige. Du bør også undersøge prisen på afgifter, brændstof og ikke mindst forsikring, da nye billister skal betale PÆNT MEGET i førsikring.

En Peugeot 106 (eller tilsvarende saxo) med en 1.4l motor på 75 heste, er billig over hele linien.

• #8   3. feb 2010 jeg synes du skal have min nissan almera det er ikke en lille bil med den er fed 1.6 twincam fra 1997 der er næsten 1.2 måneder til syn du kan få den for 23000 kr synes selv at jeg sælger meget biligt men også fordi jeg skal have helt ny bil !

• philip b
    philip b Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 51
    #9   3. feb 2010 ja 106 eller saxo er fine begynder biler. de ruster heller ikke!

• philip b
    philip b Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 51
    #10   3. feb 2010 Enig med Phreak glem de gamle sure G 3'ere og polo'er...

• Mr  X
    Mr X Tilmeldt:
    mar 2007

#11   3. feb 2010 Kan godt være de franske ikke ruster så meget, men fejler ALT andet

• #12   3. feb 2010 en daihatsu charade skulle også være en meget god begynder bil, MEN har ladet mig fortelle at forsikringen skulle være ret høj.

mvh

• #13   3. feb 2010 Jeg har hørt mange der siger at golf er noget lort, men jeg synes bare den er så fed! Men køber den ikke, da i ikke er de første der siger det er noget lort smiley

• kim j
    kim j Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #14   3. feb 2010 fransk = med lort

• Ricci h
    Ricci h Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 105
    #15   3. feb 2010 golf og polo er billig gamle biler, og med garenti også god rusten,

nå en 106 og saxo ruster ikk? smiley fransk skal holdes i senge;-)

hvis du ikk skal gejle din bil og bare ska ha den som transport middel og har mulighed for banklån, så køb en af de ny 100,000kr biler istedet, i sidste ende er den næsten bedre end noget gammel lort der er rusten og skal laves hele tiden

• #16   3. feb 2010 Golf 3 GTD.. kører kanon, kører små 18-20 på literen (diesel) og bliver den skruet lidt i pumpen, så gør den nogenlunde også.. det ville være mit bedste bud til en øko vogn..

• #17   3. feb 2010 Utroligt ingen har skrevet toyota corolla 1.3 e10

• Mr  X
    Mr X Tilmeldt:
    mar 2007

#18   3. feb 2010 Dalle
    Ja præcis en corolla 101'er det ved man hvad er, kører og starter altid. Utrolig driftsikker bil smiley

• #19   3. feb 2010 fiat punto. lille sjov bil og mega billige at køre i samt forsikringen

• #20   3. feb 2010 Opel Corsa B
    Toyota Corolla

Husk at få et skrifteligt tilbud fra forsikringen, så de ikke lige pludselig giver dig en høj pris når du har købt bilen.
    Men du kan jo prøve dine forældres forsikringsselskab og høre om de kan give dig en billig forsikring, ellers respekt for fart er også en god løsning.

• #21   3. feb 2010 kim J
    Hvad er det de fejler?
    Har kørt både fiat og peugeot og har ikke haft bedre biler. Havde engang en Corolla og magen til rusten lort som går i stykker. Har en 405'er nu og den fejler intet udover sliddele som alle biler kommer til at fejle!

Og hvad er det du selv foreslår ? Nemt at sidde og rakke ned på noget uden selv at komme med et forslag

• #22   3. feb 2010 jeg ville helt hundred også sige en toyota bedre bil fåes ikke smiley

• #23   3. feb 2010 corolla, 106, 306, saxo, xsara, .

elsker folks generalisering af franske biler, det typisk Tyske fanboys. ligesom med ps3 og xbox...........

• #24   3. feb 2010 Peugeot 107, citroen c1 eller toyota aygo..

Jeg har 107'eren og er SÅ glad for den smiley

• #25   3. feb 2010 jeg ahr en lille yaris til salg du gerne ,å købe.. dejlig lille nem bil smiley

• #26   3. feb 2010 Har selv haft fransk og japansk nu. Ved da godt hva jeg vil ha fremover.

• #27   3. feb 2010 som jeg så blev nævnt ovenover
    så en polo en rigtig fin bil til at starte med Utrolig billig at lave smiley

• #29   3. feb 2010 Jeg har en lille polo 6n fra 97 og den er jeg super glad for smiley

• #30   3. feb 2010 Jeg køre selv Golf 3, 1,8 90hk smiley .. Jeg har ingen problemer haft med min golf 3 smiley .. men skal dog siges den er ikke hel billig i benzin, hehe smiley

• #31   3. feb 2010 jeg har selv en polo 6n fra 96

den er jeg selv mega glad for

• #32   3. feb 2010 vil også sige at en Golf er en god lille billig og pålidig bil.....

jeg har haft flere af dem og været glad for dem alle, både golf ll og golf lll

mvh

• #33   3. feb 2010 Mie A
    hvor meget forstand på biler har du?
    og hvor mange forskellige biler har du haft?

At folk siger golf 3 er noget pis...
    tænk over hvilke folk der oftes køber dem, du høre jo ikke en brian komme og sige, fuuuck man en renualt 19 er bare en lorte bil...

vil skyde på en golf 3 er en helt fint bil magen til en pug 306...

lige pt. vil jeg meget gerne anbefale en 306 Diesel, fordi det er den bil jeg har haft der stortset altid har kørt...

da jeg fik den hadet jeg den, så har prøvet at slå den ihjel siden jeg fik den i sommers 09... og det tog et 8 mdr for mig før den gik i stykker, og så var det trækakslen der røg smiley

skal siges når jeg mener jeg prøver at slå den ihjel, er det ved at bruge den til _ALT_ og f, eks. fartbump er noget der skal være ubehageligt hvis du forstår smiley

PUG Diesel hvis du vil have en bil der altid starter smiley

• #34   3. feb 2010 tror ikke du skal regne med at banken vil låne dig penge til bil.

• #35   3. feb 2010 Anne og Kim - det var sq da en underlig udtalelse ! Hvad ved du/i dog om det ?

• #36   3. feb 2010 fordi banken sjældent låner penge ud til unge mennesker.

selv om jeg har omkring 1 mil i aktier men som jeg først får udbetalt når jeg er 21 så ville de ikke låne mig penge.. selv om de bar kan gå ind og tage pengene igen..

og sys ikke det er så underligt et inlæg da hun skrev at hun regnede med at kunne låne penge i banken til den

• #37   3. feb 2010 kan kun anbefale en polo de køre uden problemer og er meget billig i velideholdelse fin dig en fin 86c polo 3 coupe så har du bil i mange år

• #38   3. feb 2010 Anne og Kim - Enten kan du ikke styre din økonomi, ellers prøv en anden bank.
    Når det drejer sig om den størrelse penge skal der ikke så vanvittig meget til - Men man skal jo have styr på sine ting, vise man kan administrere sin økonomi, at man har rådighedsbeløb til at betale en uventet regning ved siden af lånet, så de er sikre på at få deres penge uden problemer. Så kan det lade sig gøre.

• #39   3. feb 2010 jeg tjener ca 15000 om måneden efter skat og de eneste udgifter er til bil og lejlighed og til min telefon. så er der 7000 tilbage ca. og jeg har styr på tingene står op vær morgen og passer job osv.

• #40   3. feb 2010 A&K - Ahhhhh den må du vidst længere ud på landet med ! Du har en million i aktier og de vil STADIG ikke låne dig penge ?!

Har det lidt som om jeg ikke tror på dig ! Så sent som sidste uge spurgte kærestens bank om ikke han skulle have ny bil da han uden problemer kunne låne 150.000 ! Men det havde han så ikke brug for ! Og han har også nogle gode opsparinger ! Sååååååe...

• #41   3. feb 2010 Jeg vil helt klart anbefale golf 2 eller 3.. de er billige og køre i og billige og få lavet hvis de fejler noget.. har selv haft 2 golf 2'er og lige nu har jeg 2 golf 3'er.. og jeg har ingen problemer med mine.. og har aldrig været så glade for en bil som dem.. smiley

• #43   3. feb 2010 Ja så er der 7000,- og hvad så ? hvis du knalder dem af på sprut og lir efter 14 dage er det klart? mener ikke om du passer dit job, men og du rent økonomisk har styr på dine ting. Men ja så vil jeg da anbefale dig og tage en runde i de forskellige banker, for hvis du har alle de aktier, kan det ikke passe.

Selvfølgelig kommer det lige an på hvor meget og til hvad?

100.000 til ferie, ja så kniber den nok lidt.

• #45   3. feb 2010 Opel kadett, hvis der er noget der går i stykker på sådan en er der billige reservedele og man kan selv skifte dem smiley

• #46   3. feb 2010 A&K

du er da dum at høre på smiley
    du behøver slet ikke bekymre eller blande dig i om jeg kan låne penge eller ej.
    det er en mulighed, da jeg ikke selv har penge til bil på det tidspunkt.
    jeg skal ikke låne 50000 eller 100000, men jeg skal bare lige låne lidt, så jeg kan få en lille bil der kan køre, og som er billig at køre i.

• #47   3. feb 2010 Das Ras! : mine 3'er er altså ikk rustet op.. man kan saktens finde en 3er i god satand uden rust og hvis der er rust i dem er det ikk særlig svært og få det lavet.. igen det er en billig bil og dele til den er også billige..

• #49   3. feb 2010 kender en( min mor smiley ) der har en lille peugeot 106 1.5 diesel fra 95 til salg hvis det var noget smiley holder syn til marts 2011 smiley

• Mr  X
    Mr X Tilmeldt:
    mar 2007

#50   3. feb 2010 * Thor *
    Der er en der føler sig ramt hva' ?
    Jo franske bajler er og bliver dårlig kvalitet og går mere i stykker, de fejler alt.
    Jeg skal dælme aldrig have en sådan en.

Kan godt være Toyota kalder mange biler tilbage, men det har peugøjt sq også gjort. Hvis du skal have en billig og driftsikker bil er en corolla 101 en god mulighed, i stedet for en 106'er og saxo.
    De kan blive et dyrt bekendskab!

• Mr  X
    Mr X Tilmeldt:
    mar 2007

#51   3. feb 2010 Jeg er der når du ikk trækker for .
    Præcis eller japansk smiley

Fransk er kun godt i sengen

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#52   3. feb 2010 Martin H: Du er meget fordomsfuld, hva'? Golf og Polo der er kendt for at have problemer med motorer, gearkasser og koblinger der står af i øst og vest har underligt nok fået ry af at være solide biler, der er lette og billige at reparere.

Derimod har peugeot, der sjældent går i stykker fået ry af, at være nogle defekte møgkasser... Underligt...

Jeg har kørt peugeot i flere år, og jeg har aldrig oplevet driftstop eller lign. Derimod har jeg flere gange hentet mine kammerater, når deres tyske møgkasser har smidt motorer eller gearkasser eller andet.

Fransk holder - både i sengen, i grøften og på vejbanen smiley

• #53   3. feb 2010 En Skoda Fabia fra evt. 2002 er utrolig billig i drift og ruster IKKE smiley
    Jeg ville klart anbefale en 1,2 3 cyl..

Skal du have en billigere bil som IKKE ruster skal du have en god gammel Audi 100 C3 model... Nok den bedst rustbeskyttet bil der er lavet.. !!

Hold dig fra fransk og italiensk... smiley Derimod er japansk og tysk ikke helt ringe og svensk er solidt kram :)!

• #54   3. feb 2010 Alle biler fejler noget. Sådan vil det altid være, mandags modeller. Min motor i min toyota er li stået af, men derfor synes jeg jo ik det er en skod kasse. Faktum er toyota har mindre fejl end fransk, og det må folk bare indse. Synes fransk er flotte biler, de ka virkelig blive fede ved få midler. Men vil hellere køre japansk, mit bekendtskab med fransk var ik for godt. Gearkasser sucks big time i fransk.

• #55   3. feb 2010 Dalle .

Præcis

• #56   3. feb 2010 Ja hold dig fra ferrari.

• #57   3. feb 2010 Motoren havde så ogs gået 315.000 og jeg er ik typen der kører bedstefars kørsel ; ) .. Så japansk vil jeg anbefale. Og ska gi 5000 for at få ny motor i, så det er ogs billigt at lave japanske biler. Tysk er ogs fint, men kedeligt efter min mening.

• #58   3. feb 2010 Polo eller golf smiley super begynder vogn

• Mr  X
    Mr X Tilmeldt:
    mar 2007

#59   3. feb 2010 Phreak ^
    Haha en peugøjt der sjældent går i stykker, må du sq længere ud på landet med, de fejler de mest underlige ting

Men det er da godt du ikke har de problemer med din peugøjt, men ja de holder tit i vejgrøften smiley

• #60   3. feb 2010 Det godtnok max. Så forklar hvorfor min kammerat har fået hans kobling skiftet 2 gange i løbet af 80000 km. På hans 207er. Kobling og gearkasse er lort ligemeget hvad du siger. Man får meget bil for pengene, men prisen er ogs derefter.

• #61   3. feb 2010 Og første gang efter 40.000 er de så kloge de sætter en ny på. Og da den runder 80000 er den gal igen. Haha for satan da, hvis jeg sku ha en fransk igen sku det være på grund af udseende. Der findes mange fede skørter og ting. Men gør der jo til alle biler efterhånden, men fint for dem der kører fejlfrit i deres franske biler.

• #62   3. feb 2010 Det ka jeg forsikre dig der ik er. Han kører altid pænt og ved godt hvordan man ska skifte gear, men det er jo ik ligefrem et ukendt problem med koblingerne på franske.

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#63   3. feb 2010 Rygter og fordomme siger, at fransk er noget lort og tysk er uopslideligt og aldrig i stykker. Virkeligheden siger noget andet, og jeg køber gerne fransk igen. Hvis jeg skulle have en tysk bil, så skulle det være en BMW - alt andet er enten taxaer eller noget middelmådigt skrammel, der bliver solgt til overpris.

• #64   3. feb 2010 Som jeg siger så længe i er tilfredse er det hele fint : ) .. Og tysk villle jeg uden tvivl vælge mercedes. Men sådan er vi alle forskellige, men efter jeg har prøvekørt min fars ML320 ville jeg ik vælge nogen bmw fremfor den. Kun hvis der kom en bette m3 på banen. Men nok om biler, tag ud og prøv de forskellige biler. Og find en der helst er nysynet og ik fejler noget.

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#65   3. feb 2010 Nysynet betyder ikke noget, for man kan få synet selv den værste møgbunke hvis man har forbindelserne.

Få lavet en FDM-test på bilen som en del af handlen - så ved du en del mere om hvilke fejl og mangler der er på bilen.

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#66   3. feb 2010 Husk også, at bil er noget man køber med hjertet og ikke med hjernen. Er man forelsket i en golf, så bliver man aldrig glad for en pegøj, og er man forelsket i en pegøj, så bliver man aldrig glad for en goller smiley

• #67   4. feb 2010 eller også en Mercedes Benz 180e smiley

• #68   14. feb 2010 Mazda 323 RØD til omkring en 15kilo hvis det kunne bruges smiley Det en fin lille dame bil ;o) Eller hva med en Fiat 127 ;o)
    Du finder ikk noget der er nemmere at lave, BILLIGERE at lave som er sjovere at køre i end SÅN EN smiley Skriv pb hvis du vil vide mere, magter ikk og tuller den her tråd igennem smiley

Og hvem sagde smart car?? Den er da på ingen måder billig .. Og der er da heller ingen der vil eje det lårt smiley

Kommentér på:
Lille billig bil? :)

Annonce